Cere oferta Cere oferte
Vacante

Termeni si conditii generale - Hotel Mera Onix - Cap Aurora

Termeni si conditii generale: Prin efectuarea unei rezervari sau prin cazarea (checkin) la oricare dintre unitatile de cazare apartinand prestatorului de servicii hoteliere Atlas Apliance Solutions, clientul isi da expres acceptul cu privire la Termenii si conditiile generale (T.C.G.). 

Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea Resortului din ziua cazarii. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alaturate sau situate intr-un anumit hotel. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor, pe care Resortul incearca sa le onoreze in limita disponibilitatilor. Hotelul nu percepe taxa pentru parcare si nici nu retine locuri pentru turisti. Parcarea este gratuita in limita disponibilitatii. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Resortul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta. 

Protectia datelor personale 
Mera Onix garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clientilor. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuarii unei rezervari sau in vederea prestarii serviciilor de turism si alimentatie publica nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care Mera Onix trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Datele personale sunt prelucrate intr-un mod care asigura securitatea si protectia impotriva prelucrarii neautorizate, sunt colectate in vederea prestarii serviciilor specifice si pe durata de prestare acestora. S-ar putea sa fie necesar ca documentele de identificare prezentate sa fie fotocopiate sau scanate, pastrarea acestora facindu-se cu respectarea prevederilor legale. Datele personale pot fi introduse in sisteme de evidenta ale unor autoritati publice (spre. ex. Politie). Nu exista intentia Prestatorului de a transfera aceste date catre un alt operator, decat in masura necesara indeplinirii obligatiilor contractuale iar orice transfer va fi facut doar cu respectarea drepturilor legale. La finalul perioadei de prelucrare Prestatorul va sterge, distruge sau anonimiza datele personale in conditii de siguranta. 
Exista oricind dreptul de opozitie ( in conditiile legale, de a va opune prelucrarii), acces la datele furnizate ( confirmare daca prelucram sau nu datele personale), la rectificarea acestora (daca sunt inexacte, incomplete), la stergerea, restrictionarea prelucrarii sau la portabilitatea lor (de a le primi intr-un anumit format si suport si a le transmite unui alt operator, in masura in care prelucrarea se face automatizat); Exsita dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal - http://www.dataprotection.ro sau la instantele judecatoresti). Obligatia de furnizare a datelor personale este una legala, in scopurile sus mentionate fara de care serviciile nu se pot presta. 
Hotelul nu urmareste sa creeze profiluri de orice tipar din aceasta prelucrare, nefacind obiectul unui proces decizional. Daca scopul prelucrarii se va schimba, aceasta se va face doar cu acordul obtinut legal. Veti fi informat pentru orice fel de divulgare/pierdere a datelor personale in termenul legal iar prelucrarea nu este de natura sa creeze un rise pentru drepturile si libertatile clientului/turistului. 

Obligatiile Turistului 
La Check in turistii vor primi bratara Mera Onix care trebuie purtata in mod obligatoriu pe toata durata sejurului. 
Accesul la serviciile din incinta proprietatii se va face numai in baza bratarii Mera. Pentru aceasta bratara turistii vor depune o garantie in valoare de 100 lei/bratara, garantie care va fi restituita la incheierea sejurului, la predarea bratarii. Turistul are obligatia de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea in aceleasi conditii la plecare, in caz contrar eventualele lipsuri sau degradari ale bunurilor din camera, vor fi suportate de acesta. in cazul in care la sosirea in camera obiectele de inventar prezente in camera nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, Turistul are obligatia de a informa receptia imediat referitor la acest aspect in vederea corectarii situatiei, in caz contrar se considera ca bunurile au fost preluate in stare optima. 
Turistul este raspunzator fata de hotel pentru daunele provocate, din culpa sau cu intentie, celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor hotelului. 
Este strict interzisa introducerea si folosirea in camerele hotelului a aparaturii electrocasnice (cafetiera, storcator de fructe, fier de calcat, fierbator, etc.) precum si a altor persoane care nu sunt cazate in hotel. 

Sosire si plecare 
Cazarea se efectueaza incepand cu ora 16.00, iar eliberarea camerelor se realizeaza pana eel tarziu la ora 12:00. La solicitarea clientilor si in functie de camerele disponibile, se poate depasi ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 12.00, contra cost (50% din tariful afisat la receptie). Depasirea cu mai mult de 6 ore se taxeaza 100% din tariful afisat la receptie. Bagajele pot fi pastrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fara plata. Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte identitate, pasaport, certificat de nastere in cazul copiilor) si a voucher-ului emis de agentie, insotit de prezenta anexa, semnata de AGENT si de catre turist. 
Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea Resortului din ziua cazarii. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alaturate sau situate intr-un anumit hotel. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor, pe care Resortul incearca sa le onoreze in limita disponibilitatilor. 
Hotelul nu percepe taxa pentru parcare si nici nu retine locuri pentru turisti. Parcarea este gratuita in limita disponibilitatii. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Resortul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta. 

Fumatul
Fumatul este interzis in incinta hotelului, exceptand balcoanele camerelor si spatiile din hotel amenajate/dotate cu scrumiere. Turistii care nu respecta aceasta regula var suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amenda de la 100 lei la 500 lei). 

Animalele de companie 
Este interzis accesul cu animale de companie in incinta hotelului. Mera Onix are dreptul sa refuze cazarea clientilor insotiti de animale de companie sub sanctiunea anularii rezervarii si a platii unei penalitati, echivalentul a 50% din valoarea intregului sejur rezervat.; aceiasi sanctiune se aplica si in cazul in care se constata prezenta in hotel a animalelor sau pasarilor de companie dupa efectuarea cazarii. 

Siguranta 
Intreg hotelul este supravegheat prin sistem video. Turistii au posibilitatea de a solicita Resortului pastrarea bunurilor de valoare (documente,aparatura electronica sau alte asemenea obiecte de valoare) Acestea var fi predate la receptie in baza unui proces verbal. 
Hotelul nu isi asuma raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta Resortului (camera, sali de conferinta, restaurant, bar, zona piscinelor, plaja sau parcare) dar va depune toate diligentele pentru a rezolva situatia ivita in limita posibilitatilor tehnice. 
Hotelul nu isi asuma raspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni in urma utilizarii in mod neadecvat a piscinelor si altar dotari din cadrul hotelului sau datorate neatentiei. 

Conduita 
Hotelul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a turistilor in stare de ebrietate, nepolitiCOsi sau turbulenti care prin atitudinea lor (vorbit tare, rastit, folosirea de cuvinte/ expresii injurioase) aduc prejudicii imaginii Mera Onix sau deranjeaza alti turisti. Hotelul isi rezerva dreptul de a-si selecta Clientela. 
Orice conduita prin care se aduc injurii de orice fel si indiferent de gravitate sau modul de exprimare, atat celorlalti turisti cat si personalului hotelului Mera Onix va duce la evacuarea turistului din hotel cu pierderea posibilitatii de recuperare a sumelor achitate de catre Agent. Desocotirea cu turistul este responsabilitatea exclusiva a Agentului. Orice fel de incident trebuie evitat si tratat cu rabdare, diplomatie si bun simt fara escaladare conflictuala. 

Reclamatii 
Reclamatiile privind calitatea si cantitatea serviciilor var fi facute in scris de catre turisti sau reprezentanti ai AGENTULUI in momentul producerii lor si pana la plecarea turistilor din hotel dar nu mai tarziu de 4 ore de la aparitia evenimentului de reclamat. Reclamatiile facute fara respectarea acestor conditii nu var fi luate in considerare.
Reclamatiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor Turistului trebuie aduse la cunostinta hotelului in cel mult o ora de la data constatarii evenimentului, cu prezentarea dovezilor Reclamatiile trebuie facute cu buna-credinta, nu in scop de sicanare si fara o atitudine ofensatoare sau prin aducerea de injurii personalului Resortului. 
Postarea/publicarea pe retelele sociale sau mijloacele de informare publica de comentarii sau imagini despre calitatea si cantitatea serviciilor reclamate ca necorespunzatoare, anterior aducerii la cunostinta reprezentantilor Resortului si pana la intocmirea notei de consemnare a solutionarii reprezinta o denigrare a hotelului pentru care societatea isi rezerva dreptul de a evacua Turistul, cu retinerea sumelor datorate pana la momentul evacuarii si restituirea restului de pret catre Agent proportional cu serviciile nefolosite. Hotelul nu va putea fi responsabil pentru niciun fel de prejudiciu solicitat de client, desocotirea cu turistul fiind responsabilitatea exclusiva a Agentului. 
Hotelul va apela la toate mijloacele legale de reparare a prejudiciului de imagine suferit ca urmare a efectuarii unor afirmatii nefondate si nereale. 
In caz de evacuare a Turistului pentru incalcarea celor de mai sus, Agentul este singurul raspunzator in fata Clientului pentru prejudiciile rezultate sau reclamate de Turist. 
Evacuarea va privi doar persoanele vinovate de incalcarea prezentelor conditiijreguli.

Legea aplicabila. Litigii 
Drepturile si obligatiile partilor prevazute de Termeni si Conditii Generale, precum si toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. var fi interpretate si guvernate in conformitate cu legislatia romana in vigoare. 

Dispozitii finale
Hotelul are dreptul sa modifice unilateral oricand T.C.G. Modificarea T.C.G. va fi opozabila Agentului si turistilor de la data la care le-a fast adusa la cunostinta prin orice mijloc (afisare, e-mail, etc.). 
Turistul este raspunzator pentru luarea la cunostinta si respectarea Termenilor si conditiilor generale pe intreaga durata a sederii. 

Persoanele cu varsta peste 18 ani var plati taxa de statiune in valoare de 5.00 Lei/ zi/ turist.