Cere oferta Cere oferte
Vacante

Conditii generale de calatorie - Transport Auto

CONDITII GENERALE DE CALATORIE -TRANSPORT AUTO

CLUJ -  BUDAPESTA - CLUJ / ORADEA – BUDAPESTA – ORADEA/BAIA MARE-BUDAPESTA-BAIA MARE/TIMISOARA-ARAD-BUDAPESTA-ARAD-TIMISOARA

 

Societatea Comerciala EXIMTUR SRL este o agentie de turism care are in obiectul de activitate si vanzarea de bilete de transport auto, cu microbuse sau autocare, pentru destinatia Budapesta – ca

serviciu conex Serviciilor Unice de Calatorie (bilete de avion, , cazari) sau pachetelor de servicii de calatorie externe.

Prezentele Conditii Generale reglementeaza raporturile dintre clienti si agentie, referitoare la acest tip de serviciu conex. In continuare vom denumi pe scurt: Societatea Comerciala EXIMTUR = Agentia , Clientul = Pasagerul.

Vanzarea biletelor de calatorie pe rutele Cluj-Budapesta-Cluj , Oradea-Budapesta-Oradea, Baia Mare-Budapesta-Baia Mare si Timisoara/Arad-Budapesta-Timisoara/Arad se face in urmatoarele conditii :

1.1. Rezervarea locului se face odata cu plata c/v calatoriei, data la care Agentia emite documentele fiscale aferente platii (factura fiscala si chitanta) si le preda Pasagerului. Aceste documente sunt folosite de Pasager inclusiv pentru efectuarea propriu-zisa a transportului, reprezentand biletul de calatorie.

            1.2. Firma transportatoare isi asuma raspunderea pentru derularea in conditii optime a calatoriei cu exceptia cazurilor de forta majora (calamitati naturale, blocaje de trafic rutier, greve, situatii politice neprevazute etc.).

            2. Documentele de calatorie (factura/chitanta) vor contine informatii referitoare la data/locul/ora de imbarcare a Pasagerului, respectiv numele firmei transportatoare, dupa cum urmeaza:

Firma Transportatoare Locul si ora imbarcarii / dus Locul si ora imbarcarii / intors Tarife

OPTIMUS TRANS

Tel: 0264-420.809; 0364-402183

0040-264-595.484

Fax: 0040-264-420.984

0040-726-688601

0040-730-118993

Zilnic

07:00 parcare Hotel Napoca

23:00 parcare Hotel Napoca

Zilnic

10:30/17:00 autogara Nepliget

11:00/17:30 aeroport Budapesta informatii sosiri

130 lei CLJBUD

130 lei BUDCLJ

220 lei CLJ-BUD-CLJ

Pentru pensionari,elevi si studenti:

120lei/sens, 200 lei dus-intors

HUBEN

Tel: 0040-264-437.855

Fax: 0040-264-437.648

0040-744-531.164

Zilnic

22:00/01:00 din autogara Beta, peron 1

Zilnic
14:00/16:30 autogara Nepliget

15:00/17:00 aeroport Budapesta Terminal 2

130 lei CLJ – BUD

130 lei BUD-CLJ

230 lei CLJ-BUD-CLJ

Pentru pensionari si studenti:

120lei/sens, 200lei dus-intors

PRESIDENT TOUR

Tel: 0040-264-437.744

0040-264-461.000

Fax: 0040-264-437.720

0040-745-158.524

Zilnic

03:00/09:00 Autogara Beta

03:15/09:30 OMV Calea Floresti

Zilnic

11:30/23:00 vis-a-vis de autogara Nepliget (sub pod)

12:00-13:00 din aeroport BUD informatii sosiri

23:30-01:00 din aeroport informatii sosiri

130 lei CLJBUD

130 lei BUDCLJ

220 lei CLJ-BUD-CLJ

Pentru pensionari,elevi si studenti:

115lei/sens, 200lei dus-intors

SOVA IMPORT EXPORT

Tel: 0040-264-241.417

Fax: 0040-264-247.774

E-mail: sovaimpex@sovaimpex.ro

Zilnic

06:30 Dej/07:00Gherla/08:00 Cluj

20:00 Dej/20:30Gherla/22:00 Cluj

Zilnic

08:00 autogara Nepliget, 08:30 aeroport Budapesta birou informatii sosiri

19:00 autogara Nepliget, 20:00 aeroport Budapesta birou informatii sosiri

140 lei Dej/Gherla-BUD sau invers

130 lei CLJ-BUD sau BUD-CLJ

230 lei Dej/Gherla-BUD-Gherla/Dej

220 lei CLJ-BUD-CLJ

50% copii cu varsta sub 6 ani

Pentru pensionari si studenti:

130 lei/sens, 210 lei dus-int Dej/Gherla

120 lei/sens,200 lei dus-intors Cluj

ROTEXIM ATIC

Tel./fax: 0040-259-418.293

Mobil: 0722-349.778

Zilnic

02:00/04:00/06:00 – pasagerii preluati de la domiciliu

Zilnic

10:00/11:30/13:00 – de la autogara Nepliget; aeroport Budapesta Terminal 1 sau 2 - in functie de solicitari

85 lei OMR-BUD

85 lei BUD-OMR

160 lei OMR-BUD-OMR

JANOSI SRL

Tel: 0040-261-758620

Mobil: 0722-415187

Zilnic

06:30//12:00/22:00 parcare magazin Maramures din Baia Mare (BAY)

Zilnic

10:00/16:30/23:25 gara Keletti

11:00/17:00/23:55 aeroport Budapesta

90 lei BAY-BUD Keleti sau retur

115 lei BAY-BUD Aeroport sau retur

160 lei BAY-BUD Keleti- BAY

210 lei BAY –BUD Aeroport –BAY

Reduceri pentru: studenti, pensionari si copii cu varsta sub 6 ani

TRANS-DALLIS SRL

Tel/Fax: 0256-495942

Mobil: 0722871370 / 0722343500

E-mail: transdallis@yahoo.com

Zilnic

Se stabileste cu o zi inainte de plecare

Zilnic

Preluare de la aeroport, informatii sosiri, in functie de ora de aterizare

150 lei TSR-BUD sau retur

300 lei TSR-BUD-TSR

130 lei ARW-BUD sau retur

260 lei ARW-BUD-ARW

Reducere: 50%-copii 0-12ani

 

3. Pasagerul are obligatia de a cere si verifica inscrierea pe factura/chitanta a orelor de plecare si de preluare, precum si a locului de imbarcare, respectiv preluare pentru intoarcere.

4. Orele stabilite pentru intoarcere sunt cele la care se face preluarea propriu-zisa a Pasagerilor. Firma transportatoare este obligata sa respecte orarul de deplasare prestabilit. Cursele auto sunt curse regulate, orice abatere ivita in desfasurarea programului putand fi sanctionata de forurile competente.

5. Intarzierile avioanelor, eventualele greve ale companiilor aeriene sau alte cauze care impiedica prezenta Pasagerului la locul si ora de intalnire fixate pentru intoarcere, nu cad in sarcina Agentiei, drept pentru care pasagerul nu poate cere despagubiri, rambursarea sumelor platite pentru transportul neefectuat. Firma transportatoare nu este obligata dar poate decide sa astepte Pasagerii care sosesc cu curse aeriene ce au intarzieri rezonabile.

6. Pasagerul are obligatia de a fi prezent la locul si la ora de intalnire, asa cum sunt ele inscrise pe factura/chitanta, si de a prezenta documentele fiscale pentru imbarcare. Pierderea, deteriorarea sau absenta documentelor de la locul intalnirii, la orele fixate, conduc automat la pierderea serviciului de transport, fara ca Pasagerul sa poata cere despagubiri Agentiei. Pasagerul se va prezenta cu cel putin 15 minute inainte de ora plecarii, la locul imbarcarii. Pasagerul va fi asteptat de reprezentantul firmei transportatoare, la ora si locul mentionate pe factura/chitanta, cu un afis al numelui firmei transportatoare si va fi condus la mijlocul de transport.

8. La retur, firma transportatoare va transporta Pasagerul pana la locul de plecare spre Budapesta.

9. In cazul achitarii unui bilet dus-intors, Pasagerul are obligatia de a anunta Agentia despre eventualele modificari privind intoarcerea sa, cu cel putin 5 zile inainte de data de intoarcere. In caz contrar, neprezentarea se considera anulare si se aplica prevederile de la pct. 6. Tariful dus-intors se aplica doar in cazul achitarii in prealabil (in acelasi moment) a ambelor calatorii.

10. Agentia nu raspunde in nici un fel de pierderea sau deteriorarea bagajelor Pasagerului pe parcursul calatoriei. Pasagerul este unicul responsabil pentru continutul bagajelor sale in fata controlului vamal, firma transportatoare neavand obligatia de a astepta efectuarea controlului vamal sau a formalitatilor cauzate de: transportul marfurilor supuse regimului vamal, transportul substantelor inflamabile, stupefiante, explozive, etc. Timpul alocat procedurilor vamale este limitat (maxim 30 minute), persoanele din cauza carora se depaseste acest interval fiind lasate in frontiera, in interesul calatoriei celorlati pasageri. Se interzice transportul obiectelor de dimeniuni mari, armamentului, materialelor inflamabile, toxice, urat mirositoare, a stupefiantelor sau a altor produse a caror vamuire nu se poate efectua in intervalul de timp alocat acestei operatiuni.

12. Pasagerii in stare de ebrietate nu vor fi transportati din motive obiective, si nu se poate cere rambursarea c/v calatoriei. Este interzis transportul animalelor vii. Fumatul, consumarea bauturilor alcoolice sau a mancarii in mijloacele de transport sunt strict interzise.

13. Conform *Caietului de Sarcini* - elaborat de A.R.R. – limita admisa de bagaj este de 20 Kg /persoana, Pasagerul avand obligatia sa anunte kilogramele in plus inainte de plata biletului, in caz contrar firma transportatoare va incasa contravaloarea unui bilet (in limita locurilor ramase disponibile) la microbuz.

14. Pasagerii care renunta la calatorie, dupa achitarea c/v acesteia, se obliga sa suporte urmatoarele penalitati :

- intre 30 si 15 zile – 40% din tarif

- intre 14 si 07 zile – 60 % din tarif

- intre 06 si 03 zile – 80% din tarif

- intre 03 si 0 zile (neprezentare la intalnire) – 100% din tarif.

Se face exceptie de la cele de mai sus in caz de deces, boala sau accident, pe baza de certificate medicale sau de deces. De asemenea Pasagerul este scutit de plata penalitatilor daca transfera contractul de calatorie unei terte persoane. Transferul poate fi realizat numai cu anuntarea Agentiei semnatare a contractului prin reemiterea unui nou contract pentru noul Pasager.

15. Agentia are obligatia de a afisa vizibil prezentele conditii iar Pasagerul are obligatia de a citi cele de mai sus si de a semna de luare la cunostiinta, pe factura emisa de Agentie.