CONDITII GENERALE DE CALATORIE -TRANSPORT AUTO
CLUJ - BUDAPESTA -
CLUJ / ORADEA – BUDAPESTA – ORADEA/BAIA MARE-BUDAPESTA-BAIA MARE/TIMISOARA-ARAD-BUDAPESTA-ARAD-TIMISOARA
Societatea Comerciala
EXIMTUR SRL este o agentie de turism care are in obiectul de activitate si
vanzarea de bilete de transport auto, cu microbuse sau autocare, pentru destinatia
Budapesta – ca
serviciu conex Serviciilor
Unice de Calatorie (bilete de avion, , cazari) sau pachetelor de servicii de
calatorie externe.
Prezentele Conditii
Generale reglementeaza raporturile dintre clienti si agentie, referitoare la
acest tip de serviciu conex. In continuare vom denumi pe scurt: Societatea
Comerciala EXIMTUR = Agentia ,
Clientul = Pasagerul.
Vanzarea biletelor de
calatorie pe rutele Cluj-Budapesta-Cluj , Oradea-Budapesta-Oradea, Baia
Mare-Budapesta-Baia Mare si Timisoara/Arad-Budapesta-Timisoara/Arad se face in
urmatoarele conditii :
1.1.
Rezervarea locului se face odata cu plata c/v calatoriei, data la care Agentia emite documentele fiscale
aferente platii (factura fiscala si chitanta) si le preda Pasagerului. Aceste documente sunt folosite de Pasager inclusiv pentru efectuarea propriu-zisa a transportului,
reprezentand biletul de calatorie.
1.2. Firma transportatoare isi asuma raspunderea pentru derularea in conditii
optime a calatoriei cu exceptia cazurilor de forta majora (calamitati naturale,
blocaje de trafic rutier, greve, situatii politice neprevazute etc.).
2. Documentele de calatorie (factura/chitanta)
vor contine informatii referitoare la data/locul/ora de imbarcare a Pasagerului, respectiv numele firmei transportatoare, dupa cum urmeaza:
Firma Transportatoare | Locul si ora imbarcarii / dus | Locul si ora imbarcarii / intors | Tarife |
OPTIMUS TRANS Tel: 0264-420.809; 0364-402183 0040-264-595.484 Fax: 0040-264-420.984 0040-726-688601 0040-730-118993 |
Zilnic 07:00 parcare Hotel Napoca 23:00 parcare Hotel Napoca |
Zilnic 10:30/17:00 autogara Nepliget 11:00/17:30 aeroport Budapesta informatii sosiri |
130 lei 130
lei 220
lei Pentru
pensionari,elevi si studenti:
120lei/sens, 200 lei dus-intors |
HUBEN Tel: 0040-264-437.855 Fax: 0040-264-437.648 0040-744-531.164 |
Zilnic 22:00/01:00 din autogara Beta, peron 1 |
Zilnic 15:00/17:00 aeroport Budapesta Terminal 2 |
130
lei CLJ – BUD 130
lei BUD-CLJ 230
lei CLJ-BUD-CLJ Pentru
pensionari si studenti:
120lei/sens,
200lei dus-intors |
PRESIDENT TOUR Tel: 0040-264-437.744 0040-264-461.000 Fax: 0040-264-437.720 0040-745-158.524 |
Zilnic 03:00/09:00 Autogara Beta 03:15/09:30 OMV Calea Floresti |
Zilnic 11:30/23:00 vis-a-vis de autogara Nepliget (sub pod) 12:00-13:00 din aeroport BUD informatii sosiri 23:30-01:00 din aeroport informatii sosiri |
130 lei 130
lei 220
lei Pentru
pensionari,elevi si studenti:
115lei/sens, 200lei dus-intors |
SOVA IMPORT EXPORT Tel: 0040-264-241.417 Fax: 0040-264-247.774 E-mail: sovaimpex@sovaimpex.ro |
Zilnic 06:30 Dej/07:00Gherla/08:00 Cluj 20:00 Dej/20:30Gherla/22:00 Cluj |
Zilnic 08:00 autogara Nepliget, 08:30 aeroport Budapesta birou informatii sosiri 19:00 autogara Nepliget, 20:00 aeroport Budapesta birou informatii sosiri |
140
lei Dej/Gherla-BUD sau invers 130
lei CLJ-BUD sau BUD-CLJ 230
lei Dej/Gherla-BUD-Gherla/Dej 220
lei CLJ-BUD-CLJ 50%
copii cu varsta sub 6 ani Pentru
pensionari si studenti: 130 lei/sens,
210 lei dus-int Dej/Gherla
120 lei/sens,200 lei dus-intors Cluj |
ROTEXIM ATIC Tel./fax: 0040-259-418.293 Mobil: 0722-349.778 |
Zilnic 02:00/04:00/06:00 – pasagerii preluati de la domiciliu |
Zilnic 10:00/11:30/13:00 – de la autogara Nepliget; aeroport Budapesta Terminal 1 sau 2 - in functie de solicitari |
85 lei OMR-BUD 85 lei BUD-OMR 160 lei OMR-BUD-OMR |
JANOSI SRL Tel: 0040-261-758620 Mobil: 0722-415187 |
Zilnic 06:30//12:00/22:00 parcare magazin Maramures din Baia Mare (BAY) |
Zilnic 10:00/16:30/23:25 gara Keletti 11:00/17:00/23:55 aeroport Budapesta |
90 lei BAY-BUD Keleti sau retur 115 lei BAY-BUD Aeroport sau retur 160 lei BAY-BUD Keleti- BAY 210 lei BAY –BUD Aeroport –BAY Reduceri pentru: studenti, pensionari si copii cu varsta sub 6 ani |
TRANS-DALLIS SRL Tel/Fax: 0256-495942 Mobil: 0722871370 / 0722343500 E-mail: transdallis@yahoo.com |
Zilnic Se stabileste cu o zi inainte de plecare |
Zilnic Preluare de la aeroport, informatii sosiri, in functie de ora de aterizare |
150 lei TSR-BUD sau retur 300 lei TSR-BUD-TSR 130 lei ARW-BUD sau retur 260 lei ARW-BUD-ARW Reducere: 50%-copii 0-12ani |
3. Pasagerul are obligatia de a cere si
verifica inscrierea pe factura/chitanta a orelor de plecare si de preluare, precum
si a locului de imbarcare, respectiv preluare pentru intoarcere.
4. Orele stabilite
pentru intoarcere sunt cele la care se face preluarea propriu-zisa a Pasagerilor. Firma transportatoare este obligata sa respecte orarul de deplasare
prestabilit. Cursele auto sunt curse
regulate, orice abatere ivita in desfasurarea programului putand fi
sanctionata de forurile competente.
5. Intarzierile
avioanelor, eventualele greve ale companiilor aeriene sau alte cauze care
impiedica prezenta Pasagerului la
locul si ora de intalnire fixate pentru intoarcere, nu cad in sarcina Agentiei, drept pentru care pasagerul
nu poate cere despagubiri, rambursarea sumelor platite pentru transportul
neefectuat. Firma transportatoare nu
este obligata dar poate decide sa astepte Pasagerii care sosesc cu curse aeriene ce au intarzieri rezonabile.
6. Pasagerul are obligatia de a fi prezent
la locul si la ora de intalnire, asa cum sunt ele inscrise pe factura/chitanta,
si de a prezenta documentele fiscale pentru imbarcare. Pierderea, deteriorarea
sau absenta documentelor de la locul intalnirii, la orele fixate, conduc
automat la pierderea serviciului de transport, fara ca Pasagerul sa poata cere despagubiri Agentiei. Pasagerul se
va prezenta cu cel putin 15 minute inainte de ora plecarii, la locul
imbarcarii. Pasagerul va fi asteptat
de reprezentantul firmei transportatoare,
la ora si locul mentionate pe factura/chitanta, cu un afis al numelui firmei
transportatoare si va fi condus la mijlocul de transport.
8. La retur, firma transportatoare va transporta Pasagerul pana la locul de plecare spre
Budapesta.
9. In cazul achitarii
unui bilet dus-intors, Pasagerul are
obligatia de a anunta Agentia despre
eventualele modificari privind intoarcerea sa, cu cel putin 5 zile inainte de
data de intoarcere. In caz contrar, neprezentarea se considera anulare si se
aplica prevederile de la pct. 6. Tariful dus-intors se aplica doar in cazul
achitarii in prealabil (in acelasi moment) a ambelor calatorii.
10. Agentia nu raspunde in nici un fel de
pierderea sau deteriorarea bagajelor Pasagerului
pe parcursul calatoriei. Pasagerul
este unicul responsabil pentru continutul bagajelor sale in fata controlului
vamal, firma transportatoare neavand
obligatia de a astepta efectuarea controlului vamal sau a formalitatilor
cauzate de: transportul marfurilor supuse regimului vamal, transportul
substantelor inflamabile, stupefiante, explozive, etc. Timpul alocat
procedurilor vamale este limitat (maxim 30 minute), persoanele din cauza carora
se depaseste acest interval fiind lasate in frontiera, in interesul calatoriei
celorlati pasageri. Se interzice transportul obiectelor de dimeniuni mari,
armamentului, materialelor inflamabile, toxice, urat mirositoare, a
stupefiantelor sau a altor produse a caror vamuire nu se poate efectua in
intervalul de timp alocat acestei operatiuni.
12. Pasagerii in stare de ebrietate nu vor
fi transportati din motive obiective, si nu se poate cere rambursarea c/v
calatoriei. Este interzis transportul animalelor vii. Fumatul, consumarea
bauturilor alcoolice sau a mancarii in mijloacele de transport sunt strict
interzise.
13. Conform *Caietului
de Sarcini* - elaborat de A.R.R. – limita admisa de bagaj este de 20 Kg /persoana,
Pasagerul avand obligatia sa anunte kilogramele
in plus inainte de plata biletului, in caz contrar firma transportatoare va incasa contravaloarea unui bilet (in
limita locurilor ramase disponibile) la microbuz.
14. Pasagerii care renunta la calatorie,
dupa achitarea c/v acesteia, se obliga sa suporte urmatoarele penalitati :
- intre 30 si 15 zile
– 40% din tarif
- intre 14 si 07 zile
– 60 % din tarif
- intre 06 si 03 zile
– 80% din tarif
- intre 03 si 0 zile
(neprezentare la intalnire) – 100% din tarif.
Se face exceptie de la
cele de mai sus in caz de deces, boala sau accident, pe baza de certificate medicale
sau de deces. De asemenea Pasagerul este
scutit de plata penalitatilor daca transfera contractul de calatorie unei terte
persoane. Transferul poate fi realizat numai cu anuntarea Agentiei semnatare a contractului prin reemiterea unui nou contract
pentru noul Pasager.
15. Agentia are obligatia de a afisa vizibil
prezentele conditii iar Pasagerul
are obligatia de a citi cele de mai sus si de a semna de luare la cunostiinta,
pe factura emisa de Agentie.