RO Complexul Turistic Sunquest este locatia unde sunteti intotdeauna bineveniti pentru a petrece o vacanta placuta pe litoralul romanesc.
Integrat intr-o proprietate privata de peste 10.000 m.p. si beneficiind de un cadru natural deosebit, complexul a pastrat si a integrat in ansambul sau un colt din vechea padure Comorova ce acoperea odata intreaga zona de coasta a Marii Negre din partea de sud a litoralului romanesc.
Descriere camere:
Dotari camere: aer conditionat, TV -LCD, minibar, seif, baie cu dus, balcon -la camerele de la etaj (cu mobilier de terasa cu uscator de rufe), internet -wireless gratuit, uscator de par, radio (cu sau fara CD).
Număr total camere: 127
Duble: 127 - dintre care 81 camere duble cu pat matrimonial si 46 camere duble cu doua paturi.
Descriere facilitati:
Dotari generale: restaurant -cu 2 terase (vedere catre gradina), parcare proprie -90 locuri (acces cu card in limita locurilor disponibile), loc de joaca pentru copii, internet -wireless gratuit (in intreg complexul), capacitate de cazare de 254 locuri, structurat pe 5 nivele si deservit de 2 lifturi, bar de zi. Locul de joaca din incinta Complexului Sunquest a fost creat pentru copii si parinti deopotriva. Amplasat in imediata vecinatate a terasei restaurantului, parintii pot supraveghea jocul celor mici in timp ce copiii vor evada in lumea magica, colorata si vesela a varstei lor. Copiii mai energici cu siguranta vor fi incantati de cele doua trambuline din incinta locului de joaca.
Observaţii:
Nu se accepta animale de companie.
GRATUIT sezlonguri si umbrele pentru PLAJA la Hotel Sunquest!
Turistii vor avea asigurate GRATUIT pentru plaja cate 2 sezlonguri pentru fiecare camera dubla (indiferent de numarul adultilor sau al copiilor cazati in camera).
FOARTE IMPORTANT!
ATENTIE! Turistii vor primi de la receptie bratari de identificare pe care le vor purta obligatoriu la mana. Numai pe baza acestor bratari de acces purtate la mana, nedetasabile, netransmisibile, se va face accesul la plaja si la piscina Hotelului si vor putea folosi sezlongurile si umbrelele pentru plaja.
In cazul deteriorarii bratarii, aceasta va fi inlocuita doar in schimbul celei deteriorate. Bratara va fi predata la receptie, la check-out, odata cu predarea cheii de la camera si a cardului pentru bariera, in caz contrar vor trebui sa achite contravaloarea acestora.
SERVICII GRATUITE:
PARCARE cu acces card (in limita disponibilitatii a 90 locuri), WI-FI,
PISCINA pentru adulti, Jaccuzi,
PISCINA pentru copii cu apa incalzita,
LOCUL DE JOACA,
SALA DE PROIECTIE DESENE ANIMATE,
SPECTACOLE pentru copii.
Alte servicii gratuite: sezlong si umbrela la piscina (in limita disponibilitatii), jocuri la receptie (rummy, sah, table), fier de calcat (la receptie), pompa pentru umflarea articolelor de plaja gonflabile (la receptie), servicii de secretariat (unele dintre serviciile de secretariat pot fi contra cost ex. fotocopii), primire si expediere corespondenta, informatii turistice.
Locatie:
RO Hotelul este amplasat la numai 200 m de mare, intr-o zona turistica linistita.
Plaja: statiunea Venus beneficiaza de o plaja spatioasa, cu nisip fin si intrare lina in mare, constituind un veritabil punct de atractie pentru turistii dornici de recreere.
Politici:
RO MASURI IMPLEMENTATE pentru prevenirea contaminarii cu noul coronavirus SARS-CoV-2
Sanatatea, siguranta si securitatea oaspetilor, precum si a membrilor echipei noastre, reprezinta principala noastra prioritate.
Va prezentam masurile implementate pentru prevenirea contaminarii cu noul coronavirus SARS-CoV-2, masuri care au la baza legislatia in vigoare, conform recomandarilor Organizatiei Mondiale a Sanatatii, Guvernului si Agentiilor Regionale de Sanatate, masuri ce vor fi adaptate în permanenta conform reglementarilor valabile la acel moment.
Vom continua sa actualizam aceasta pagina cu ultimele informatii privind siguranta dumneavoastra.
Masuri de siguranta si preventie impotriva COVID-19
Reguli pentru oaspetii nostri
Inainte de a ajunge la hotel, va rugam sa ne comunicati ora de sosire pentru a va asigura un proces de check-in rapid, fara probleme.
Intrarea turistilor in hotel se va face doar pe usa principala de la receptie. Usa din dreptul iazului / liftului va fi folosita exclusiv de catre personal.
Va rugam sa va dezinfectati mainile la intrarea in hotel si la accesul in lift, in acest sens am montat cu dozatoare cu gel dezinfectant pentru maini in toate zonele cu trafic mare - intrare, receptie, lifturi, restaurant, piscina, grupuri sanitare.
Suntem obligati prin lege sa va solicitam sa purtati o masca de protectie in timp ce va aflati in zonele comune din hotel.
Pentru siguranta dumneavoastra, a celorlalti oaspeti, dar si a echipei noastre, va informam ca procedura de check-in include si verificarea temperaturii dvs. Va rugam sa acceptati aceasta procedura.
Va rugam sa respectati distantarea sociala fata de membrii echipei Sunquest si fata de ceilalti clienti ai hotelului. Va rugam sa respectati marcajele de pe podeaua din receptie deoarece mentin o distantare fizica de 2 metri.
FOARTE IMPORTANT!
Una dintre cele mai importante masuri de siguranta pe care o implementam este pastrarea unui interval de 1 zi inainte de cazarea urmatorilor oaspeti intr-o camera, astfel incat camera va fi necazata aproximativ 24 de ore si va fi disponibila la cazare la momentul sosirii dvs.
Pentru respectarea intervalului de 1 zi in care camera nu va fi cazata, au fost modificate orele de check-in si check-out (pe care va rugam sa le respectati) dupa cum urmeaza:
Check-in se poate face incepand cu ora 16:00;
Check-out se va face obligatoriu pana la ora 12:00.
Spatiile de cazare care v-au fost alocate nu pot fi schimbate datorită procedurilor de dezinfectare aplicate.
Procedura de check-in, respectiv completarea si semnarea documentelor se efectueaza folosind pixul personal sau pixurile puse la dispozitie de hotel pastrand o distanta de min 2 m fata de ceilalti turisti. Pentru diminuarea contactului cu receptionerul am instalat ecrane de plexiglas. Echipa din receptie este dotata cu echipament de protectie care cuprinde manusi, masca, viziera, dezinfectant, pungi pentru deseuri si termometru cu infrarosu pentru masurarea temperaturii conform standardelor OMS.
Va recomandam sa achitati sejurul dvs integral prin transfer online inainte de sosirea la hotel. Pentru plata restului serviciilor la receptie, va recomandam plata cu cardul. Facturile fiscale va vor fi trimise prin e-mail.
Pentru turistii care vor achita cu vouchere de vacanta, recomandam ca restituirea sumei corespunzatoare sa se faca prin transfer in contul bancar comunicat.
La check-out, cheia camerei se lasa in containerul special amenajat si marcat in acest sens la receptie.
Va rugam sa respectati marcajele si reconfigurarea mobilierului din zonele publice pentru a facilita pastrarea distantarii sociale.
Recomandam evitarea utilizarii liftului. Acesta poate fi folosit doar cand acest lucru este absolut necesar.
Pentru siguranta dvs. se va folosi doar un singur lift, cel inscriptionat pentru turisti. Cel de-al doilea lift va fi folosit exclusiv de personalul Hotelului Sunquest.
Liftul se va utiliza de o singura persoana, maxim 2, daca sunt oaspeti cazati in aceeasi camera.
La intrarea in lift exista dispozitiv cu dezinfectant pentru maini, iar panourile de comanda ale lifturilor sunt dezinfectate in mod frecvent de echipa noastra.
Acordam o atentie deosebita igienizarii tuturor punctelor de contact publice: usa acces hotel, zona receptiei, aparate POS, butoane lift, chei, clante, balustrade, manere, robinete, intrerupatoare, suporti materiale promotionale.
Am crescut frecventa de interventie in zonele publice la maxim 3 ore folosind solutii dezinfectante si antibacteriene autorizate. Spatiile toaletelor publice sunt curatate si dezinfectate cu produse profesionale dedicate, conform protocolului de curatenie actualizat.
Am eliminat din zonele publice si din camere, mapele, revistele, pliantele, hartiile si alte materiale printate. Informatiile vor fi actualizate fie in format electronic, fie pe site-ul hotelului.
Locul de joaca va fi inchis pana la o notificare suplimentara a autoritatilor din domeniul sanatatii.
Spectacolele pentru copii au fost suspendate.
Va recomandam sa ramaneti in camera si sa anuntati receptia in cazul in care nu va simtiti bine.
Vom pastra in permanenta o camera igienizata pentru a izola persoanele cazate care prezinta simptome de infectie compatibile cu boala (tuse, febra, greutatea respiratiei) pana la sosirea personalului medical specializat.
IN CAMERE
Am actualizat procedura de curatenie in camerele de hotel si am fost nevoiti sa scoatem din camere elementele cu risc de contaminare si greu de dezinfectat.
Angajatii care se ocupa de curatenia in camere, schimbarea lenjeriei si prosoapelor, vor intra în spațiul de cazare strict în lipsa dvs., fara a atinge obiectele dvs. personale.
Angajatii vor purta uniforma completa si echipamenul de protectie (masca, manusi, viziera) pe toata durata operatiunilor de curatenie.
In cazul in care, din motive de securitate si pentru protectia sanatatii dvs., nu doriti ca personalul de la curatenie sa intre in camera dvs., nu doriti schimbarea lenjeriei, a prosoapelor, va rugam sa ne precizati la receptie. Camerista va intra zilnic doar pentru aspirarea podelei si eliminarea gunoiului, in lipsa dvs.
Am scos toate materiale informative si publicitare din camere.
Am scos produsele din minibar, dar puteti cumpara de la receptie apa, racoritoare, bere.
Am scos periile de haine din camere.
Telecomanda pentru TV si pentru aer conditionat sunt infoliate pentru igienizare usoara dupa fiecare oaspete.
Am scos cuvertura de pat pentru a facilita igienizarea.
Am schimbat procedura de curatenie si dezinfectare a camerelor de hotel dupa check-out. Camerele eliberate intra in tratament de igienizare si dezinfectare corespunzatoare noilor proceduri interne, reintrand in circuitul de cazare la o distanta de 24 de ore de la eliberare. Timpul de curatenie si dezinfectare a unei camere s-a dublat.
Camerele eliberate intra in tratament de igienizare a aerului cu ajutorul generatorului de ozon.
Am schimbat procedura de strangere a lenjeriei si prosoapelor astfel incat sa se evite scuturarea acestora. Lenjeria si prosoapele murdare ajung la spalatorie in saci separati, sortati de catre cameriste in procesul de curatenie in camere.
Lavetele si carpele de curatenie se schimba dupa fiecare camera curatata. Acestea se colecteaza intr-un recipient special pentru a fi curatate si dezinfectate la sfarsitul zilei. Caruciorul cameristei si toate ustensilele folosite vor fi dezinfectate la sfarsitul programului de lucru si vor fi inchise in oficiu. Se igienizeaza toate echipamentele (mopuri, galeti de mop, cosuri de gunoi, carucior, etc.) cu agentii de curatare si de igienizare recomandati.
In procesul de dezinfectare a camerei acordam o atentie deosebita clantelor, manerelor, intrerupatoarelor, prizelor, telecomenzilor, seifului, corpurilor de iluminat, tuturor suprafetelor plane.
Baile sunt curatate si dezinfectate cu produse profesionale dedicate, conform protocolului de curatenie actualizat.
Curatam frecvent filtrele de la aparatele de aer conditionat conform noului program stabilit de departamentul tehnic.
In situatia unei defectiuni tehnice aparute in camera dumneavoastra, va rugam sa anuntati receptia si sa parasiti camera pentru a evita contactul cu angajatul trimis sa remedieze deficienta.
IN RESTAURANT SI BUCATARIE
La intrarea in restaurant si la grupurile sanitare va vom pune la dispozitie instalatii de igienizare a mainilor.
Am extins terasa acoperita (din constructie) a restaurantului, astfel incat oaspetii nostri sa poata beneficia de spatiu suplimentar de servire a meselor in conditii de siguranta si distantare sociala.
Mesele vor fi plasate la o distanta de 2m intre ele, numarul persoanelor de la o masa va fi limitat la membrii aceleiasi familii si vor fi create fluxuri separate pentru a se putea pastra distanta necesara recomandata.
In cazul in care nu vor mai fi disponibile mese la momentul sosirii dvs. la restaurant, va rugam sa asteptati pastrand distantarea sociala. Vom dezinfecta mesele, scaunele dupa eliberarea fiecarei mese.
Practicile de distantare sociala vor fi respectate si monitorizate in toate locurile de luat masa.
Pentru siguranta dvs. Meniurile au fost eliminate. Scanati QR Code-ul sau accesati linkul pe care il veti gasi pe masa dvs. pentru a vizualiza meniul. La intrarea in restaurant / terasa veti regasi un panou cu meniul afisat.
Au fost eliminate bonurile de masa si inlocuite cu un card special care va fi primit la check-in, card pe care veti avea incarcata suma corespunzatoare achitata deja pentru serviciile de masa. Veti primi instructiuni pentru folosirea acestora la check-in.
Va recomandam plata cu cardul de debit sau credit dupa epuizarea sumei incarcate pe cardul de masa.
In pauzele dintre mese (mic dejun, pranz, cina) vom dezinfecta mesele, scaunele si toate zonele publice din restaurant.
O atentie deosebita o acordam suprafetelor care au contact direct cu mancarea si bautura, atat la preparare, cat si la servire.
Am actualizat procedurile de receptie a marfii, astfel: furnizorii si angajatii care se ocupa cu livrarille / receptia marfurilor poarta echipament de protectie. Vom dezinfecta ambalajele prin pulverizare cu solutie dezinfectanta inainte de mutarea in spatiul de depozitare.
Toate produsele noastre sunt achizitionate de la furnizori acreditati, care prezinta certificate de conformitate.
Produsele nealimentare si produsele alimentare care nu necesita regim termic sunt depozitate intr-o zona tampon pentru 24 de ore; produsele alimentare proaspete sunt dezambalate intr-o zona separata, apoi spalate si depozitate in spatiile specifice.
Am actualizat procedurile de lucru si am crescut frecventa spalarii si dezinfectarii mainilor in toate procesele de lucru: procesare, prelucrare si comercializarea alimentelor.
Toti membrii echipei vor purta masti si / sau viziere si manusi de protectie. Toate utilajele utilizate frecvent, carucioare, masini de cafea, etc. vor fi curatate si igienizate frecvent.
Vasele sunt dezinfectate in masina de spalat vase profesionala.
Masinile de spalat vase vor functiona la o temperatura de 80˚C sau mai mult si includ o etapa obligatorie de pre-clatire si dezinfectare.
Toate paharele din bar vor fi spalate numai in masini de spalat vase profesionale.
Vor fi igienizate toate sticlele, echipamentele din bar.
Toate recipientele de condimente, ulei, otet, sare si piper vor fi curatate si igienizate dupa fiecare utilizare individuala sau vor fi inlocuite cu produse ambalate individual.
Toate suprafetele de preparare si depozitare ale alimentelor vor fi igienizate in mod regulat pe tot parcursul zilei, operatiunile fiind monitorizate in registre de control. Pardoselile vor fi dezinfectate pe tot parcursul zilei.
ZONA DE PISCINA SI PLAJA
Atat la plaja, cat si la piscina, va vom pune la dispozitie instalatii de igienizare a mainilor.
Pentru a intra în piscina, se va trece obligatoriu prin pediluviu pentru spalarea picioarelor, care va conține apa tratata cu clor.
La piscina va fi limitat accesul turistilor pentru a respecta distantarea sociala impusa.
In apa, fiecarui înotator trebuie să ii revină o suprafata exclusiva de cel putin 12 mp, de aceea in apa au voie max. 10 persoane simultan in piscina pentru adulti. Va rugam sa respectati aceata regula si sa nu intrati in apa cand capacitatea maxima este atinsa.
Sezlongurile de la piscina / plaja vor fi igienizate in fiecare dimineata, inainte de utilizare si, din nou, dupa fiecare turist si vor fi amplasate in conformitate cu ghidurile de distantare fizica recomandate de autoritati (minim 2 m distanta intre sezlonguri).
Va rugam pastrati distanta si nu deplasati sezlongurile fata de asezarea initiala.
Nu se pot face rezervari de sezlonguri.
Fiecare persoana trebuie sa vina obligatoriu cu prosop personal si nu poate sta pe sezlong fara prosop. Este interzisă utilizarea prosoapelor din dotarea camerei.
Servirea de la bar piscina se va face de către personalul angajat al unitatii, fara deplasarea turistilor în punctul de servire.
Testele de calitate a apei de la piscina se vor face in conformitate cu reglementarile legale, de 3 ori pe parcursul zilei. Se vor nota parametrii intr-un registru special. Expertii in Sanatate Publica au afirmat faptul ca datorita cantitatii de clor noul coronavirus nu traieste in apa din piscine.
Filtrele instalatiilor de la piscina vor fi curatate zilnic. Adaugarea de solutie de Clor si Ph se face conform normelor in vigoare, fiind notate in registre in conformitate cu legislatia actuala.
Accesul la plaja, in zona special amenajata pentru oaspetii Hotelului Sunquest, se face strict pe baza bratarilor de acces, personalizate cu logo Sunquest si se vor asigura cate 2 sezlonguri / camera dubla, indiferent de numarul adultilor sau al copiilor cazati in camera.
MASURI (reguli) PENTRU ANGAJATI
Echipa noastra este instruita pentru aplicarea riguroasa a tuturor masurilor legale privind preventia COVID-19. Fiecare angajat este informat in detaliu cu privire la masurile de prevenire esentiale. Totodata, acestia vor fi obligati sa respecte regulile de igiena pentru a evita transmiterea virusului (spalarea frecventa a mainilor, evitarea strangerilor de mana, distantarea fizica, evitarea contactului mainilor cu fata).
Accesul in hotel / restaurant pentru angajati se face indeplinind procedura de control pentru aceasta perioada: masurarea temperaturii si completarea formularului aferent, dezinfectarea mainilor. Personalul este informat referitor la proceduri stricte si clare privitoare la spalatul pe maini, purtarea echipamentului, distanta sociala.
Am actualizat echipamentul de lucru pentru echipa noastra, astfel, angajatii au primit alaturi de uniforma standard si manusi, masca de protectie, viziera (dupa caz).
Asiguram tuturor angajatilor dezinfectant pentru maini.
Am actualizat procedurile interne de lucru si am crescut frecventa spalarii pe maini si dezinfectarii spatiilor si ustensilelor in timpul proceselor de lucru (atat in bucatarie, servire, piscina, receptie).
Acordam atentie dezinfectarii manerelor, balustradelor, intrerupatoarelor etc. in zonele auxiliare destinate angajatilor, inclusiv vestiare.
Avem angajat personal sezonier cazat in camere dedicate la hotel, astfel incat acesti salariati nu vor fi nevoiti sa circule intre domiciliu si locul de munca sau prin oras, ceea ce este un mare avantaj in ceea ce priveste siguranta turistului. Pentru restul angajatilor, la intrarea in hotel li se va lua temperatura, dupa care se vor duce la vestiare si se vor imbraca cu uniformele corespunzatoare departamentului din care fac parte.
Va rugam sa respectati NORMELE DE CONDUITA, REGULAMENT LOC JOACA, PISCINA, PLAJA.
Va reamintim sa ne transmiteti ora de sosire pentru a va asigura un proces de check-in rapid, iar in cazul in care dvs. (si/sau persoanele de care veti fi insotit) aveti probleme de sanatate, sa nu mai faceti deplasarea catre hotel si sa ne comunicati in cel mai scurt timp.
Inca odata va asiguram ca vom lua toate masurile necesare in functie de evolutia situatiei asociata cu noul coronavirus (COVID-19), vom respecta normele / masurile sanitare impuse si va garantam ca intreaga echipa va depune toate eforturile pentru ca sejurul dvs. sa fie unul cat mai SIGUR.
Persoanele cu varsta peste 18 ani vor plati taxa de statiune in valoare de 5.00 Lei/ zi/ turist.
Servicii masa:
RO Pentru serviciile de masa turistii vor primi card cont camera sau bonuri valorice pe care le pot folosi pentru intreaga familie, in oricare din zilele sejurului si la oricare dintre mese, sistem de servire "a la carte", la restaurantul Hotelului Sunquest. Se poate achita cu numerar sau card dupa epuizarea bonurilor valorice.
Valoarea mesei cuprinsa in catalog este:
Mic dejun = 30.00 Lei/ zi/ persoana;
Pranz = 45.00 Lei/ zi/ persoana;
Cina = 45.00 Lei/ zi/ persoana.
Servicii masa copii:
- copiii 0- 13.99 ani achita 50% din tariful pentru un adult;
- copiii peste 14 ani achita 100% tarif adult.
Facilitati copii:
RO (in camera cu 2 adulti):
- copiii cu varsta cuprinsa intre 0 – 9.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare fara pat suplimentar (nu mai mult de 2 copii in camera).
- pentru 1 copil cu varsta cuprinsa intre 10 – 13.99 ani se achita 50% din tariful de cazare cu pat suplimentar asigurat; pentru al 2-lea copil cu varsta cuprinsa intre 10- 13.99 ani se achita taxa de utilitati in suma de: 24.20 Lei/ zi/ copil;
- copilul peste 14 ani achita loc integral de adult cu pat suplimentar asigurat.
Pentru copiii intre 0-2 ani neimpliniti se asigura la cerere, in limita disponibilitatii din momentul cazarii, patut pentru infant.
Facilitati evenimente:
RO Sali de conferinta: 2 - cu capacitate de: 120 locuri si 90 locuri dotate cu: minidesk-uri modulare, videoproiector, ecran de proiectie, televizor, flipchart, microfon, amplificator adresare publica. Salile de conferinte pot fi dotate cu echipamente suplimentare (contra cost). La cerere se pot amenaja alte doua sali de conferinte cu o capacitate de 60 respectiv 80 locuri. Hotelul dispune si de salon de coffe break.