Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

PENSIUNEA PERLA BUCOVINEI


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere PENSIUNEA PERLA BUCOVINEI, Voronet

Pensiunea Perla Bucovinei situata in Voronet este un loc deosebit pentru petrecerea concediilor. Situata intr-o zona pitoreasca, pe crestele unui deal, pensiunea ofera turistilor sai, pe langa un peisaj de vis, servicii de inalta calitate.
Descriere camere:
Pensiunea Perla Bucovinei va ofera cazare in camere single, camere duble, apartamente. In fiecare camera poate fi introdus un pat suplimentar sau o canapea extensibila.
Descriere facilitati:
Pensiunea Perla Bucovinei dispune de 30 de locuri de cazare in 10 camere duble, toate fiind dotate cu grup sanitar propriu, cablu TV, internet, incalzire centrala. Pe langa serviciile de cazare oferim turistilor: - restaurantul cu bucatarie traditionala si internationala - foisor in aer liber - sala de conferinte - parcare proprie Ziua de cazare incepe la ora 16:00 si se termina la ora 11:00
Atractii turistice:
Partia de schi Soimul, Manastirea Voronet, Manastirea Humor, Manastirea Moldovita, Manastirea Sucevita, Manastirea Arbore, Cetatea de Scaun a Sucevei, Mina de sare Cacica.
Politici:
Măsuri de siguranță și prevenție împotriva COVID-19 la Pensiunea Perla Bucovinei Siguranța dumneavoastră și a angajaților noștri este de o importanță extremă pentru noi de aceea am luat măsuri suplimentare pentru a ne asigura că aveți o ședere plăcută și sigură. Va asiguram ca puteti sa aveti incredere deplina in pensiunea noastra, in echipa noastra si in masurile pe care le luam in permanenta. În acest sens, vă prezentăm măsurile implementate în Pensiunea Perla Bucovinei care au la bază legislația în vigoare, indicațiile emise de OMS (World Health Organisation) și vor fi îmbunătățite în permanență, în funcție de evoluția medicală, recomandările legale și cerințele oaspeților. Reguli pentru Pensiunea Perla Bucovinei ÎN SPAȚIILE PUBLICE • Am restricționat pe o perioadă nedeterminată serviciile se servire a mesei in restaurant ( dar mesele se pot servi pe terasa sau in regim room service). • Am realizat marcaje pe pardoseală pentru delimitarea unor trasee conforme cu regulile de distanțare socială. • Am amenajat covorașe dezinfectante la intrarea în pensiune. • Echipa din recepție este dotată cu echipament de protecție care cuprinde mănuși, mască, dezinfectant, pungi pentru deșeuri și termometru cu infraroșu pentru măsurarea temperaturii conform standardelor OMS. • Curățarea și dezinfectarea zonelor publice se face de către personalul specializat instruit corespunzator pentru prevenirea COVID-19. • Acordăm o atenție deosebită igienizării tuturor punctelor de contact publice: ușă acces in pensiune, zona recepției, aparate POS, clanțe, balustrade, mânere, robinete, întrerupătoare, suporți materiale promoționale. • Am crescut frecvența de intervenție în zonele publice la maxim 3 ore folosind soluții dezinfectante și antibacteriene autorizate. • În spațiile toaletelor publice se vor menține aceleași măsuri ca și în celelalte spații publice. • Toate spațiile se aerisesc ori de câte ori este nevoie. • ÎN CAMERE • Am actualizat procedura de curățenie în camerele de hotel și am fost nevoiți să scoatem din camere elementele cu risc de contaminare și greu de dezinfectat. • Am actualizat check-listul de curățenie în conformitate cu recomandărilor pentru prevenirea COVID 19, astfel timpul de curățenie și dezinfectare a unei camere s-a dublat. • Angajații vor purta uniforma completă și echipamenul de protecție (mască, mănuși, vizieră) pe toată durata operațiunilor de curățenie. • Am scos toate materiale informative și publicitare din camere (guest directory, notes, pix, pliante, liste prețuri) și am sintetizat informația strict necesară într-un format care permite igienizarea. • Am scos produsele din minibar, dar puteți comanda la recepție ce doriți. • Micul dejun îl asigurăm în regim room service sau pe terasa pensiunii. • Pranzul si cina le asigurăm pe terasa sau în regim room service. • Din motive de siguranță, pentru a evita contaminarea, am scos alte facilități pentru ceai și cafea din camere. • Telecomanda pentru TV este înfoliata și sigilata pentru igienizare ușoară după fiecare oaspete. • Am schimbat procedura de curățenie și dezinfectare a camerelor din pensiune după fiecare oaspete. Camerele eliberate intră în tratament de igienizare și dezinfectare corespunzătoare noilor proceduri interne, reintrând în circuitul de cazare la o distanță de minim 48 de ore de la eliberare. • Camerele eliberate intră în tratament de igienizare a aerului cu ajutorul generatorului de ozon. • Am limitat serviciul de curățenie a camerei pe timpul sejurului. În camerele ocupate camerista va intra doar pentru eliminarea gunoiului zilnic, în lipsa oaspetelui. • Camerista efectuează activitățile de curatenie si schimbare a prosoapelor si a lenjeriei când clientul nu este în cameră, fără a atinge obiectele oaspetelui sau alte suprafețe din cameră. • Am schimbat procedura de strângere a lenjeriei și prosoapelor astfel încât să se evite scuturarea acestora. Lenjeria și prosoapele din fiecare cameră se depozitează în saci separați, care vor fi transportați în următoarea cameră de curățat. Sacii se trimit la serviciul autorizat de spalatorie cu care colaboram si se desfac doar în momentul introducerii în mașina de spălat. • Am scos șalul / cuvertura de pat și pernele decorative, pentru a facilita igienizarea. • Pernele și salteluța / husa de protecție se spală după fiecare client. • Prin spălare și uscare la temperaturi ridicate, apoi călcare asigurăm dezinfectarea lenjeriei si prosoapelor. • Toate suprafețele din camere se curăță, se șterg și se dezinfectează cu produse profesionale dedicate. • Pe cat posibil, pentru curatenie se folosesc produse de unica folosinta. Lavetele și cârpele de curățenie se schimbă după fiecare cameră curățată. Acestea se colectează într-un recipient special pentru a fi curățate și dezinfectate la sfârșitul zilei. La sfârșitul zilei se pun într-o soluție cu clor, apoi se spală și se usucă în uscător la 70 grade. • Toate ustensilele folosite de camerista vor fi dezinfectate la sfârșitul programului de lucru și vor fi închise în oficiu. • În procesul de dezinfectare a camerei acordăm o atenție deosebită clanțelor, mânerelor, întrerupătoarelor, prizelor, telecomenzii, corpurilor de iluminat accesibile (veioză, etc), tuturor suprafețelor plane, materialelor informative din cameră. • Băile sunt curățate și dezinfectate cu produse profesionale dedicate conform check-list-ului de curățenie actualizat. • Toate dotările nefolosite de oaspete pe perioada sejurului (cosmetice individuale, papuci) se vor colecta la check-out. • Lenjeria și prosoapele murdare ajung la spălătorie în saci separați, sortați de către cameriste în procesul de curățenie în camere și se predau la Spalatoria Autorizata unde spalarea se face la minim 60 de grade. Procesul de uscare (60-70 de grade) și călcarea vor definitiva dezinfectarea. ÎN RESTAURANT ȘI BUCĂTĂRIE • Am actualizat si respectăm programele care includ bune practici de igienă, curățare și sanitație, zonarea spațiilor de prelucrare, controlul furnizorilor, depozitarea, distribuția și transportul, igiena personalului și evaluarea capacității de lucru, toate condițiile de bază și activitățile necesare pentru a menține un mediu igienic pentru procesarea alimentelor. • Până în prezent, nu există dovezi prin care oamenii pot contracta COVID-19 din alimente și ambalaje alimentare. Cercetările au evaluat supraviețuirea virusului pe diferite suprafețe și au raportat că virusul poate rămâne viabil până la 72 de ore pe plastic și oțel inoxidabil, până la 4 ore pe cupru și până la 24 de ore pe carton, motiv pentru care am întărit dezinfectarea tuturor spațiilor. • Asigurăm serviciul de mic dejun, pranz și cină pe terasa si în regim room service. • Folosim pe cat posibil ambalaje de unică folosință pentru servirea mesei la cameră, cu scopul de a reduce cât mai mult contactul uman și a evita contaminarea. • Am schimbat procedurile de servire la cameră pentru a respecta reglementările de igienă și securitate. • Am limitat numărul de angajați care intră în contact cu preparatele servite oaspeților. • Am actualizat procedurile de recepție a mărfii, astfel: furnizorii și angajații care se ocupă cu livrărille / recepția mărfurilor poartă echipament de protecție; dezinfectăm ambalajele prin pulverizare cu soluție dezinfectantă înainte de mutarea în spațiul de depozitare. • Toate produsele noastre sunt achiziționate de la furnizori acreditați, care prezintă certificate de conformitate. • Produsele nealimentare și produsele alimentare care nu necesită regim termic sunt depozitate într-o zonă tampon pentru 24 de ore; produsele alimentare proaspete sunt dezambalate într-o zonă separată, apoi spălate și depozitate în spațiile specifice. • Am actualizat procedurile de lucru și am crescut frecvența spălării și dezinfectării mâinilor în toate procesele de lucru: procesare, prelucrare și comercializarea alimentelor. • Există covorașe dezinfectante la intrarea în toate spațiile de producție. • Am întărit serviciile tehnice de întreținere: monitorizarea echipamentelor de spălat vase, funcționarea optimă a dispozitivelor cu substanță dezinfectantă. • Asigurăm curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60-90 grade. MĂSURI SI REGULI PENTRU ANGAJAȚI • Echipa noastră este instruită pentru aplicarea riguroasă a tuturor măsurilor legale interne privind prevenția COVID-19. Fiecare angajat este informat în detaliu cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale. Instrucțiunile de operare sunt îmbunătățite în permanență. • Accesul în hotel pentru angajați se face prin zonele destinate acestui scop, îndeplinind procedura de control pentru această perioadă: măsurarea temperaturii și completarea formularului aferent, dezinfectarea mâinilor și încălțămintei de exterior. • Am actualizat echipamentul de lucru pentru echipa noastră, astfel, angajații au primit în uniforma standard mănuși și mască de protecție, vizieră (după caz). • Asigurăm tuturor angajaților dezinfectant pentru mâini. • Am actualizat procedurile interne de lucru și am crescut frecvența spălării pe mâini și dezinfectării spațiilor și ustensilelor în timpul proceselor de lucru (atât în bucătărie, servire, curățenie și recepție). • Acordăm atenție dezinfectării mânerelor, balustradelor, întrerupătoarelor etc. în zonele auxiliare destinate angajaților, inclusiv vestiare. • Am eficientizat fluxurile interne pentru a limita deplasările în incintă și minimaliza contactele cu colegii, păstrând distanțarea socială. • Am restricționat / limitat semnificativ contactul fizic între angajații pensiunii și oaspeți. • Curățarea și dezinfectarea zilnică a echipamentului de lucru la temperaturi de 60 – 90 de grade, în funcție de material. • Echipamentele de protecție folosite se aruncă respectând regulile de colectare în recipiente speciale, apoi în tomberoanele speciale. Aceste recipiente și tomberoane sunt spălate și dezinfectate după colectarea de către firma specializate. Recomandari pentru oaspeții noștri • Dezinfectați mâinile la intrarea și ieșirea din pensiune, în acest sens am dotat cu dozatoare cu dezinfectant specific aceste spații. • La intrarea în pensiune există covoare cu soluții dezinfectante, vă rugăm să le folosiți pentru dezinfectarea încălțămintei. • Purtați mască de protecție în spațiile publice din pensiune. • Vă rugăm să respectați distanțarea socială față de personalul angajat. În receptie există marcaje pe pardoseală în acest sens. • Vă rugăm să respectați distanțarea socială față de ceilalți oaspeti ai pensiunii. • Pentru siguranța dumneavoastră, a celorlalți oaspeți dar și a echipei noastre, vă informăm că procedura de check-in include și verificarea temperaturii dvs. cu echipament atestat. Vă rugăm să acceptați această procedură. • Procedura de check-in, respectiv completarea și semnarea documentelor se efectuează folosind pixul personal sau pixurile puse la dispoziție de hotel păstrând o distanță de min 2 m față de recepționer. • La check-out cheia / cardul de acces în cameră se lasă în containerul special amenajat și marcat în acest sens la recepție. • Pentru rezervările în avans recomandăm plata serviciilor online sau prin virament bancar. Pentru achitarea serviciilor la recepție recomandăm plata cu cardul. • Vă rugăm să respectați marcajele și reconfigurarea mobilierului din zonele publice pentru a facilita păstrarea distanțării sociale. • Vă recomandăm să rămâneți în cameră și să anunțați recepția în cazul în care nu vă simțiți bine. • În situația unei defecțiuni tehnice apărute în camera dumneavoastră vă rugăm să anunțați recepția și să părăsiți camera pentru a evita contactul cu angajatul trimis să remedieze deficiența
Servicii masa:
Se poate asigura in restaurantul propriu si in sistem a la carte, cu specific traditional si international.
Facilitati copii:
Loc de joaca pentru copii
Facilitati evenimente:
Pentru grupuri, la cerere, se organizeaza: cina campeneasca, gratare in aer liber, foc de tabara, insotite de muzica traditionala bucovineana sustinuta de formatii folclorice.

Taxe locale

Unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale.
Calatorul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubritate, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la EXIMTUR.

Facilitati PENSIUNEA PERLA BUCOVINEI, Voronet

Restaurant
Room TV
Bathroom
Shower
Children playground
Conference room
Direct connection telephone line
Heating
Free Parking
Minibar

Locatie PENSIUNEA PERLA BUCOVINEI, Voronet