Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere HOTEL DORNA, Vatra Dornei

Cazare cu mic dejun, demipensiune, pensiune completa minim 2 nopti. Cazare cu demipensiune si tratament, pensiune completa si tratament minim 5 nopti. Romantic Spa 2 nopti. Hai la bai 5 nopti, intrare duminica in perioadele: 01.03-16.04, 03.05-30.06 si 04.10-20.12.2020. O saptamana de refacere 6 nopti, intrare duminica in perioadele: 01.03-16.04, 03.05-30.06 si 04.10-20.12.2020. Tratament si relaxare cu mic dejun sau demipensiune pentru 7, 14, 21 nopti. Decada balneara 9 nopti, intrare duminica in perioadele: 01.03-16.04, 03.05-30.06 si 04.10-20.12.2020. Hotelul DORNA este destinat celor care apreciaza serviciile de calitate.
Hotelul Dorna de patru stele din Vatra Dornei este locul unde confortul dumneavoastra este asigurat de cele mai bune servicii si facilitati si unde va puteti bucura de o ambianta calda, relaxanta si rafinata, indiferent ca sunteti intr-o excursie sau din motive de afaceri.
Descriere facilitati:
Hotelul dispune de baza de tratament proprie unde se trateaza afectiuni ale aparatului cardio-vascular, afectiuni ale aparatului locomotor, sechele dureroase după fracturi, entorse, luxaţii. Proceduri: electroterapie, socterapie, magnetoterapie, laser, masaj, gimnastica medicala. Procedurile bai carbogazoase (naturale), bai de plante, parafina sunt inacesibile pana la noi reglementari legislative. Din acelasi motiv accesul la piscina, sauna, sala de fitness si jacuzzi este suspendat. La receptia hotelului se achita taxa hoteliera.
Atractii turistice:
Vatra Dornei, tinut incarcat de istorie, este punctul de plecare catre renumitele manastiri din Bucovina: Manastirea Voronet, Manastirea Moldovita, Manastirea Sucevita, Acoperamantul Maicii Domnului.
Politici:
MĂSURI DE PREVENIRE (Covid-19) HOTEL DORNA**** IUNIE 2020 CURĂŢENIA ŞI SIGURANŢA AU FOST DINTOTDEAUNA PRIORITATEA NOASTRĂ NUMARUL 1! În ultimii 9 ani Hotel Dorna**** a respectat cele mai înalte standarde de curățenie și protocoale de securitate. Spațiile noastre au fost întotdeauna curățate și igienizate meticulos în fiecare oră din fiecare zi. Însă acum, mai mult decât oricând, practicile noastre existente în industria si situația actuală sunt îmbunătățite pentru a include mai multe măsuri de curățenie și igienizare preventivă, garantând oaspeților noștri liniștea sufletească pentru a se bucura de vacanța lor cu cea mai mare încredere. SUNTEM PRUDENȚI CU MĂSURILE DE PREVENIRE Avem personal dedicat pentru inspecția calității curățeniei pentru a ne asigura că fiecare procedură este respectată pentru a proteja fiecare oaspete și membru al echipei. Acest lucru se extinde chiar și la departamentul nostru de aprovizionare cu materii prime și consumabile. Am efectuat o evaluare aprofundată a cercetării tuturor punctelor de contact cu oaspeții din hotelul nostru, ceea ce ne-a permis să ne concentrăm asupra practicilor de igienă integrate avansate în cincisprezece dintre acestea. 1. Sosirea la hotel Ca parte a experienței de lux, oaspeții Hotel Dorna vor fi primiți cu aceeași ospitalitate cu care v-am obișnuit. VERIFICAREA TEMPERATURII PREVENTIV LA SOSIRE Temperatura oaspeților va fi verificată la sosirea în hotel ca măsură de precauție. Temperaturile care depășesc 99.5F/37.3˚ C vor fi considerate neconforme în concordanță cu legislația actuală în vigoare. Se pot efectua controale suplimentare de măsurare a temperaturii la cererea oaspeților sau pe toată durata șederii la cererea personalului hotelului sau autorităților, daca există suspiciuni de îmbolnăvire. La check-in, oaspeților li se va oferi dezinfectant de mâini, precum şi mască (în cazul în care oaspetele nu are la momentul check-in-ului, pentru a-i fi de ajutor până își achiziționează). Recepția și zona de intrare în hotel vor fi curățate și igienizate la fiecare 180 de minute pe parcursul zilei. Toți membrii echipei vor purta mască în timpul serviciului și vor fi instalate stații de igienizare suplimentare pentru oaspeți și membrii echipei. Camera de bagaje este dezinfectată la fiecare 180 de minute, zilnic. Oaspeții trebuie să păstreze o distanță de siguranța de minim 1.5m. Fluxul de circulație al oaspeților este realizat cu ajutorul signalisticii. În zona recepției au fost montate panouri de separare care reduc riscul de contaminare. Practicile de distanțare socială şi purtarea măştii vor fi respectate și monitorizate în toate spațiile publice ale hotelului (spații publice sunt socotite toate celelalte spații, altele decât cele de cazare – camere). 2. Puncte de alimentație publică (Restaurant, Terasa, Bucătărie, Roomservice) RESTAURANT&TERASA Toți membrii echipei vor purta măști și mănuși de protecție. Toate utilajele utilizate frecvent, cărucioare, mașini de cafea, etc. vor fi curățate și igienizate frecvent în conformitate cu protocoalele de dublă verificare. La intrarea în restaurant vă vom pune la dispoziție instalații de igienizare a mâinilor. Meniurile vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare. Toate mesele, scaunele și stațiile de servire vor fi curățate cu soluție dezinfectantă după fiecare utilizare. Practicile de distanțare socială vor fi respectate și monitorizate în toate locurile de luat masa. Articolele din sticlă sunt dezinfectate în mașină de spălat vase profesională. Toate sticlele de condimente, ulei, oțet, sare și piper vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare individuală. Bufetele nu vor mai fi servite în regim de autoservire, ci vor fi deservite de un membru al personalului, corespunzător echipat. Toate paharele din bar vor fi spălate numai în mașini de spălat vase profesionale. Pahare de unică folosință sunt disponibile la toate barurile. Pardoselile vor fi dezinfectate pe tot parcursul zilei. Ospatarii se vor spăla pe mâini și dezinfecta după ridicarea paharelor, notelor de plată etc. BUCĂTĂRIA Toți membrii echipei vor purta măști pentru față și mănuși. Toate suprafețele de preparare și depozitare ale alimentelor vor fi igienizate la fiecare oră în mod regulat pe tot parcursul zilei și se notează în registre de control. Toate obiectele de linie: căni, tacâmuri, șervețele și tăvi vor fi îndepărtate atunci când nu sunt utilizate. Mașinile de spălat vase vor funcționa la o temperatură de 80˚C sau mai mult și includ o etapă obligatorie de pre-clătire și dezinfectare. Toate ustensilele pentru bufet vor fi dezinfectate permanent. 3. Menaj și spălătorie Serviciul de spălătorie pentru bunurile oaspeților nu va funcționa în această perioadă. 4. Întreținere mentenanță Toți membrii echipei vor purta mănuși și măști pentru față. După fiecare intervenție suprafețele vor fi dezinfectate. 5. Camere de Hotel Hotel Dorna**** a introdus măsuri și mai elaborate de menaj, pentru a asigura un mediu igienizat, de calitate, după cele mai stricte protocoale. În fiecare cameră oaspeții vor găsi recipiente cu dezinfectant. Toate lenjeriile de pat vor fi curățate şi dezinfectate de o firmă specializată şi schimbate la 2 zile. Toate saltelele vor avea protecție de saltea care va fi schimbată după fiecare plecare. După curățarea completă a fiecărei camere, ușa va fi blocată pentru a certifica faptul că nimeni altcineva nu a accesat spațiul de cazare până la sosirea oaspeților.Camerista sau persoana de la mentenanță va dezinfecta atât interiorul cât și exteriorul mânerului ușii cu dezinfectant la ieșirea din cameră. Se vor introduce în uz dezinfectanți suplimentari utilizați și în domeniul medical, ca produse standard de curățenie. Se efectuează igienizarea aparatelor de aer condiționat în spațiile de cazare la fiecare sosire și plecare. Obiectele din camere (căni de cafea, linguri, fierbătoare, etc.) sunt spălate și igienizate zilnic. Echipa de menaj va fi echipată cu mănuși de unică folosință din PPE, mască de protecție, șorțuri de protecție de unică folosință. Cameristele vor respecta toate procedurile interne de curățare. Se igienizează toate echipamentele (mopuri, găleți de mop, coșuri de praf, cărucior, etc.) cu agenții de curățare și de igienizare recomandați. Se amplasează geluri și săpunuri anti-bacteriene în fiecare cameră de oaspeți. Se respectă un sistem de curățare cu dublu verificare. PUNCTE CHEIE DE CURĂŢARE ÎN SPAŢIILE DE CAZARE Respectăm un sistem de curățare dublu verificat: A. MINIBAR SI KETTLE CAFEA – Curățate și dezinfectate zilnic; B. TOATE ACCESORIILE DE ÎNCHIDERE ŞI DESCHIDERE – Curățate și dezinfectate zilnic; C. MOBILIER – Curățat și dezinfectat zilnic cu un produs de curățare și dezinfectant autorizat; D. TELEVIZORUL SI TELECOMANDA – Curățate și dezinfectate zilnic; E. PARCHET ŞI MOCHETA – Curățate, aspirate și igienizate zilnic; F. LENJERIA ŞI SALTEAUA – Toată lenjeria de pat este spălată la temperaturi ridicate si dezinfectată de către spalatoria nostra. Utilizăm peste saltele o protecție pentru saltea. PUNCTE CHEIE DE CURĂŢARE ÎN BĂI Respectăm un sistem de curățare dublu verificat: A. SUPORTUL PENTRU ŞAMPON ŞI GEL – dezinfectate zilnic; B. GRESIA ŞI FAIANŢA – Aspirat, mopuit, igienizat zilnic; C. BATERIILE DE DUŞ ŞI CHIUVETA – se curăță și dezinfectează zilnic cu dezinfectant Ecolab autorizat – pereții de duș, robineţii, cada, cădiţa de duș; D. VAS WC ŞI BIDEU – curățate și dezinfectate zilnic cu dezinfectant cu utilizare spitalicească; E. SISTEM DE AER CONDIŢIONAT – Sanitarizat pentru fiecare sosire în cameră; F. ALTE SUPRAFEŢE – Curățate și dezinfectate zilnic cu dezinfectant recomandat si autorizat. 6. Ascensoar (lift) Se va folosi ascensorul de către maxim 2 persoane, dacă nu sunt membri ai aceleiași familii. Personalul hotelului va folosi scările. Doar în caz de urgență angajații hotelului vor putea folosi liftul. 7. PISCINA Testele de calitate a apei care urmează să fie efectuate pentru toate bazinele, se vor face în conformitate cu un sistem de dublu verificare, de 2 ori pe parcursul zilei. Se vor nota parametrii într-un registru special. Șezlongurile de la piscină şi zona exterioară vor fi igienizate în fiecare dimineață, înainte de utilizare și, din nou, după fiecare utilizare și vor fi separate în conformitate cu ghidurile de distanțare fizică recomandate de autorități. Filtrele instalațiilor de la piscină vor fi curățate zilnic. Adăugarea de soluție de Clor şi Ph se face computerizat fiind notate în registre in conformitate cu legislația actuală în vigoare. Echipamentele pentru activități în piscină vor fi dezinfectate zilnic. 8. Spa SPA Și BAZĂ DE TRATAMENT Temperatura oaspeților va fi verificată înainte de fiecare tratament, ca măsură de precauție. Spălarea și clătirea ustensilelor se va face într-o mașină de spălat şi dezinfectat profesională. Toți membrii echipei SPA vor purta măști și mănuși atunci când efectuează tratamentele. Pe parcursul zilei, se va efectua curățarea și igienizarea corespunzătoare a sălilor de tratament, a băilor și a zonelor de așteptare din recepția SPA. Terapeuții își vor spăla frecvent mâinile cu apă și săpun și vor igieniza integral sălile de terapie între programări. Lenjeriile din zona SPA vor fi depozitate și transportate în saci/containere sigilate pentru a permite manipularea şi a diminua contactul direct. Mesele de masaj, tetierele și alte aparate de wellness vor fi igienizate după fiecare utilizare. Stațiile de dezinfectare pentru mâini vor fi disponibile la intrarea în zona SPA şi în cabinetele de masaj. Toate echipamentele, suprafețele și mobilierul trebuie curățate și igienizate după fiecare utilizare și la fiecare trei ore. O distanță de minim 1.5m va fi menținută în orice moment și va fi ghidată de indicatoare. Toate mânerele ușilor și suprafețele atinse frecvent sunt curățate și igienizate la fiecare trei ore. Unitățile și filtrele de aer condiționat vor fi curățate și igienizate zilnic. 9.Staff Hotel Dorna SIGURANȚĂ PENTRU TOŢI MEMBRII PERSONALULUI Stabilim un nivel de referință și mai ridicat pentru o sănătate bună, cu noi cerințe pentru toți membrii personalului. Sunt instruiți unde se află cele mai apropiate stații de dezinfectare a mâinilor. Vor purta echipament de protecție și mănuși în orice moment, în funcție de cerințele postului. Nu-și poartă uniformele în timpul călătoriei la și de la serviciu. Având temperatura controlată înainte de a intra în tură, monitorizăm permanent starea de sănătate a acestora. Pentru a ne asigura că toți membrii echipei rămân sănătoși atât la locul de muncă cât și în afara acestora, li se va asigura o pregătire specializată continuă privind practicile de prevenire și igienizare la domiciliu. Tot personalul a fost instruit să respecte recomandările de prevenire și au participat la cursuri de instruire. 10. Toalete publice Toaletele publice sunt dezinfectate la fiecare oră. 11. Furnizori și primire marfă Chiar și furnizorii și partenerii noștri vor fi asociați la noul protocol de curățenie prin: • Restrângerea ferestrelor de livrare și limitarea contactului fizic; • Sanitarizarea tuturor punctelor de atingere, inclusiv a echipamentelor, spațiilor de depozitare și zonelor de acces; • Se va efectua îndepărtarea tuturor ambalajelor exterioare la livrare pentru a elimina orice contaminare. 12. Toate zonele publice (holuri , lift, scări etc.) Toate zonele publice vor fi dezinfectate la un interval de 180 minute. 13. Back of the house (magazii, birouri, zonă acces personal etc.) Toate aceste zone vor fi dezinfectate zilnic. 14. Loc de joacă pentru copii Va fi dezinfectat zilnic. Stații de igienizare manuală suplimentare vor fi furnizate pentru oaspeți și membrii echipei în toate spaţiile publice. PRACTICI DE DISTANȚARE FIZICĂ Restaurantul dispune de o frumoasa terasa de unde oaspetii nostri se pot bucura de relaxare in aer curat si ozonat. Introducem noi modalități de a-i încuraja pe oaspeții noștri să mențină o distanțare socială sigură, oferind în continuare o experiență relaxantă în hotel. Acestea includ: • Oră extinsă de check-in; • Setări de masă la distanță sigură în restaurantele şi pe terasa noastra; • Montarea de signalistică pentru a păstra distanţa de siguranță; • Doar accesul a maxim 2 persoane va fi permis în fiecare lift, membrii personalului urmând a utiliza trasee alternative pe scări.
Servicii masa:
- se acorda in restaurantul propiu.

Taxe locale

Unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale.
Calatorul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubritate, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la EXIMTUR.

Facilitati HOTEL DORNA, Vatra Dornei

Restaurant
Room TV
Bathroom
Private bathroom
Conference room
SPA
Hairdryer
Sauna
Fitness Centre
Free Wireless Internet
Free Parking
Massage
Indoor Swimming Pool
Minibar

Locatie HOTEL DORNA, Vatra Dornei