Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

HOTEL CORAL


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Facilitati HOTEL CORAL, Eforie Nord

Terrace
TV in room
Children playground
Private bathroom
Balcony
Free parking
24-Hour Front Desk
Elevator
Minibar
Breakfast area

Descriere HOTEL CORAL, Eforie Nord

RO Hotelul CORAL *** a fost construit in anul 2009.

Descriere camere:
Dotari camere: aer conditionat, TV, minibar, baie cu dus, balcon -la camerele de la etaj
Număr total camere: 68
Duble: 62 - dintre care 4 camere cu doua paturi si 58 camere cu pat matrimonial.
Triple: 6

Descriere facilitati:
Dotari generale: parcare proprie -gratuita in limita locurilor disponibile (70 locuri), loc de joaca pentru copii, parter si 7 nivele, lift, terasa.

Servicii masa:
RO micul dejun se acorda in salonul de mic dejun al hotelului, in sistem meniu fix.
Valoarea mesei cuprinsa in catalog este:
Mic dejun = 25.00 Lei/ zi/ persoana

Servicii masa copii:
- copiii 0- 9.99 ani achita 50% din tariful pentru un adult;
- copiii peste 10 ani 100% tarif adult.

Facilitati copii:
RO (in camera cu 2 adulti):
- 2 copii cu varsta cuprinsa intre 0- 9.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar asigurat si achita 50% din valoarea micului dejun. Patul suplimentar reprezinta 50% din tariful de cazare pentru un adult.
- un copil cu varsta peste 10 ani achita 50% din valoarea unui loc de cazare cu pat suplimentar asigurat si mic dejun integral.
Intr-o camera dubla se accepta maxim un pat suplimentar.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Unitatile hoteliere aplica regulile de protectie anti-COVID 19 valabile la destinatie, conform legislatiei in vigoare la momentul calatoriei.

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.