Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

MERA ONIX

   Str Gala Galaction Nr 6 Cod 905501, Jud Constanta, Cap Aurora Vezi locatia pe harta


Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere MERA ONIX, Cap Aurora

La Mera Onix aveți ocazia de a petrece cele mai antrenante seri de vară, bucurându-vă de muzică live, dansatori de salsa, ansambluri populare, cabaret, alături de multi alți invitați și momente surpriză. Într-un stil modern și elegant, cu accente marine, camerele sunt decorate în culori calde ce întregesc armonia și oferă întreg confortul și prospețimea necesare unei vacanțe cu adevărat relaxante.

După un lung proces de renovare si modernizare, Mera Onix, compus din fostele hoteluri Onix si Safir, s-a deschis în iulie 2018, oferind servicii all inclusive.
Mera Onix este evadarea perfectă, un loc ce pare desprins din revistele de călătorii și în același timp accesibil celor care isi doresc un all inclusive.
Mera Onix devine in 2018 locul în care bucuria și relaxarea se împletesc armonios pentru crearea celor mai reușite experiențe de vacanță, a unor prețioase trăiri și emoții, a căror amintire ne dorim să vă încânte până la următoarea vizită.

Descriere camere:
Dotari camere (informatii suplimentare): baie cu dus, sistem de acces în cameră pe bază de bratara.
Număr total camere: 350

Camera dublă matrimonială/twin are o suprafață de de 15. mp, pat matrimonial (180/190 cm) sau două paturi individuale ( 80/190 cm).

Apartamente junior: - Apartamentul Junior Suite este compus din cameră de zi, cu canapea extensibilă și dormitor cu pat matrimonial, având o suprafață de aproximativ 30 mp. Apartamentul dispune de o singura baie.

Camera „Dublă family” - suprafață de aproximatix 24 mp; doua dormitoare cu pat matrimonial (180/190 cm), interconectate, fiecare camera cu baie proprie si intrari individuale din holul principal. Acest tip de spatiu de cazare nu permite adaugarea de pat suplimentar.

Apartament "Junior Suite" cu Jacuzzi pe terasa- suprafață de aproximatix 30 mp + terasa generoasa cu jacuzzi, dormitor cu pat matrimonial (180/190 cm) si living cu canapea extensibila, o baie in dormitor.

Camera dubla king cu Jacuzzi pe terasa, are o suprafata de aproximativ 20 mp, pat matrimonial (180/190cm) si canapea extensibila (140/190cm).

Produsele din minibar sunt disponibile, in toate camerele, contra cost.

Descriere facilitati:
Dotari generale (informatii suplimentare): parcare proprie -gratuita in limita locurilor disponibile. Terasa restaurantului este animată în fiecare seară de nenumărate momente artistice, atât pentru copii cât și pentru adulți. Plaja privata, in partea dreapta a resortului (9000 mp, sezlonguri gratuite in limita disponibilitatii)

Fitness/Wellness/Sport (informatii suplimentare):
Piscina exterioară are o suprafață o suprafață de 600 mp; dușurile cervicale, banchete cu hidromasaj și gheizere, aqua vortex.
Piscină special concepută pentru copii: adancime maximă de 50 cm. Aici se desfășoară pe parcursul zilei diverse programe: aqua gym, concursuri, spectacole și alte surprize.

Distractie (informatii suplimentare) :
Kids Club Mera Onix: loc de joacă în interior, activitati (concursurile și competițiile, pictura, parada costumelor și momentele unice oferite de personajele Disney).

Observaţii
* La orice serviciu solicitat suplimentar fata de pachetele din oferta, se va adauga comisionul agentiei.


TERMENI SI CONDITII GENERALE


Sosire și plecare
Cazarea se efectuează începând cu ora 16.00, iar eliberarea camerelor se realizează până cel târziu la ora 12:00.
IMPORTANT: Serviciile din ziua sosirii încep cu prânzul, moment în care veți primi brățara care vă oferă acces la facilitățile resortului menționate în pachetul all inclusive. Check-out-ul se realizează cel târziu la ora 12:00 și presupune predarea cardurilor de acces și a brățarilor. După această oră nu va mai fi permis accesul la facilitățile resortului.
La solicitarea clienților și în funcție de camerele disponibile, se poate depăși ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 12.00, contra cost (50% din tariful afișat la recepție). Depășirea cu mai mult de 6 ore se taxează 100% din tariful afișat la recepție. Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fără plată. Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte identitate, pașaport, certificat de naștere în cazul copiilor) și a voucher-ului emis de agenție.

Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea Resortului din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alăturate sau situate într-un anumit hotel. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor, pe care Resortul încearcă să le onoreze în limita disponibilităților.
Hotelul nu percepe taxă pentru parcare și nici nu reține locuri pentru turiști. Parcarea este gratuită în limita disponibilității. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Resortul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta.
Program funcționare Restaurant și Bar:
Programul de funcționare al Restaurantului Mera Onix:
- micul dejun se servește zilnic între orele 7.00-09:30
- prânzul se servește zilnic între orele 12:30 -14:30;
- gustarea se servește zilnic între orele 10:30 – 12:00; 16:00 – 18:30
- cina se servește zilnic între orele 19:00-21:00
Programul de entertainment de pe terasa Restaurantului Mera Onix se va desfășura zilnic între orele 19:00 și 22:30.
În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă, fără obiecte și accesorii de plaja.
Este interzisă părăsirea restaurantului sau terasei cu alimente și/sau băuturi, veselă, tacâmuri, etc. Minibarul este disponibil in toate camerele contra cost

Fumatul
Fumatul este interzis în incinta hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile din hotel amenajate/dotate cu scrumiere. Turiștii care nu respectă această regulă vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amendă de la 100 lei la 500 lei).

Animalele de companie
Este interzis accesul cu animale de companie în incinta hotelului. Mera Onix are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități, echivalentul a 50% din valoarea intregului sejur rezervat.; aceiași sancțiune se aplică și în cazul în care se constată prezența în hotel a animalelor sau păsărilor de companie după efectuarea cazării.

Protecția datelor personale
Mera Onix garantează confidențialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clienților. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuării unei rezervări sau în vederea prestării serviciilor de turism și alimentație publică nu vor fi dezvăluite către terți, cu excepția cazurilor în care Mera Onix trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
Datele personale sunt prelucrate într-un mod care asigură securitatea și protecția împotriva prelucrării neautorizate, sunt colectate in vederea prestarii serviciilor specifice si pe durata de prestare a acestora. S-ar putea să fie necesar ca documentele de identificare prezentate să fie fotocopiate sau scanate, păstrarea acestora făcîndu-se cu respectarea prevederilor legale. Datele personale pot fi introduse în sisteme de evidență ale unor autorități publice ( spre. ex. Politie). Nu există intenția Prestatorului de a transfera aceste date către un alt operator, decat in masura necesara indeplinirii obligatiilor contractuale iar orice transfer va fi făcut doar cu respectarea drepturilor legale. La finalul perioadei de prelucrare Prestatorul va șterge, distruge sau anonimiza datele personale în condiții de siguranță.
Exista oricînd dreptul de opoziție ( în condițiile legale, de a vă opune prelucrării), acces la datele furnizate ( confirmare dacă prelucrăm sau nu datele personale), la rectificarea acestora ( dacă sunt inexacte, incomplete), la ștergerea, restricționarea prelucrării sau la portabilitatea lor ( de a le primi într-un anumit format și suport și a le transmite unui alt operator, în măsura în care prelucrarea se face automatizat);
Exsita dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal - http://www.dataprotection.ro sau la instanțele judecătorești).
Obligația de furnizare a datelor personale este una legală, în scopurile sus menționate fără de care serviciile nu se pot presta. Hotelul nu urmărește să creeze profiluri de orice tipar din această prelucrare, nefacînd obiectul unui proces decizional. Dacă scopul prelucrării se va schimba, aceasta se va face doar cu acordul obtinut legal. Veți fi informat pentru orice fel de divulgare/pierdere a datelor personale în termenul legal iar prelucrarea nu este de natură să creeze un risc pentru drepturile și libertățile clientului/turistului.

Siguranța
Întreg hotelul este supravegheat prin sistem video. Turistii au posibilitatea de a solicita Resortului păstrarea bunurilor de valoare (documente,aparatură electronică sau alte asemenea obiecte de valoare) Acestea vor fi predate la receptie în baza unui proces verbal.
Hotelul nu își asumă răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Resortului (cameră, săli de conferință, restaurant, bar, zona piscinelor, plajă sau parcare) dar va depune toate diligentele pentru a rezolva situatia ivita in limita posibilitatilor tehnice.
Hotelul nu își asumă răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării în mod neadecvat a piscinelor și altor dotări din cadrul hotelului sau datorate neatentiei.

Obligațiile Turistului
La Check in turistii vor primi brătara Mera Onix care trebuie purtată în mod obligatoriu pe toată durata sejurului.
Accesul la serviciile din incinta proprietatii se va face numai în baza brățării Mera.
Turistul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea în aceleași condiții la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din cameră, vor fi suportate de acesta. În cazul în care la sosirea în cameră obiectele de inventar prezente în cameră nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, Turistul are obligația de a informa recepția imediat referitor la acest aspect în vederea corectării situației, in caz contrar se considera ca
bunurile au fost preluate in stare optima. Turistul este răspunzător față de hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului.
Este strict interzisă introducerea și folosirea în camerele hotelului a aparaturii electrocasnice (cafetieră, storcător de fructe, fier de călcat, fierbător, etc.) precum si a altor persoane care nu sunt cazate in hotel.

Conduita
Hotelul își rezervă dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a turistilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor ( vorbit tare, rastit, folosirea de cuvinte/ expresii injurioase ) aduc prejudicii imaginii Mera Onix sau deranjează alți turisti. Hotelul își rezerva dreptul de a-și selecta Clientela.
Orice conduita prin care se aduc injurii de orice fel si indiferent de gravitate sau modul de exprimare, atat celorlalti turisti cat si personalului hotelului Mera Onix va duce la evacuarea turistului din hotel cu pierderea posibilitatii de recuperare a sumelor achitate de catre Agent. Desocotirea cu turistul este responsabilitatea exclusiva a Agentului.
Orice fel de incident trebuie evitat si tratat cu rabdare, diplomatie si bun simt fara escaladare conflictuala.

Reclamații
Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor vor fi făcute în scris de către turiști sau reprezentanți ai AGENTULUI în momentul producerii lor si pana la plecarea turiștilor din hotel dar nu mai tarziu de 4 ore de la aparitia evenimentului de reclamat. Reclamațiile făcute fara respectarea acestor conditii nu vor fi luate in considerare.
Reclamațiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor Turistului trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult o oră de la data constatării evenimentului, cu prezentarea dovezilor
Reclamatiile trebuie facute cu buna-credinta, nu in scop de sicanare si fara o atitudine ofensatoare sau prin aducerea de injurii personalului Resortului.
Postarea/publicarea pe retelele sociale sau mijloacele de informare publica de comentarii sau imagini despre calitatea si cantitatea serviciilor reclamate ca necorespunzatoare, anterior aducerii la cunostinta reprezentantilor Resortului si pana la intocmirea notei de consemnare a solutionarii reprezinta o denigrare a hotelului pentru care societatea isi rezerva dreptul de a evacua Turistul , cu retinerea sumelor datorate pana la momentul evacuarii si restituirea restului de pret catre Agent proportional cu serviciile nefolosite.
Hotelul nu va putea fi responsabil pentru niciun fel de prejudiciu solicitat de client, desocotirea cu turistul fiind responsabilitatea exclusiva a Agentului.
Hotelul va apela la toate mijloacele legale de reparare a prejudiciului de imagine suferit ca urmare a efectuarii unor afirmatii nefondate si nereale .
In caz de evacuare a Turistului pentru incalcarea celor de mai sus, Agentul este singurul raspunzator in fata Clientului pentru prejudiciile rezultate sau reclamate de Turist. Evacuarea va privi doar persoanele vinovate de incalcarea prezentelor conditii/reguli.
Legea aplicabilă. Litigii
Drepturile și obligațiile părților prevăzute de Termeni si Conditii Generale, precum și toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare.

Dispoziții finale
Hotelul are dreptul să modifice unilateral oricând T.C.G. Modificarea T.C.G. va fi opozabilă Agentului si turistilor de la data la care le-a fost adusă la cunoștință prin orice mijloc (afișare, e-mail, etc.).
Turistul este răspunzător pentru luarea la cunoștință și respectarea Termenilor și condițiilor generale pe întreaga durată a șederii.

Politici:
Va rugam consultati regulamentul intern al hotelului pe pagina web mentionata mai jos.
https://www.eximtur.ro/tcg-mera-onix-cap-aurora

Servicii masa:
Restaurantul Mera Onix, va oferă o gamă diversificată de preparate, atât din bucătăria traditională românească cât și din cea internatională, în regim All Inclusive. Maeștrii laboratorului propriu de patiserie vă vor delecta cu cele mai proaspete și gustoase produse.

Programul de funcționare al Restaurantului Mera Onix:
- micul dejun se servește zilnic între orele 7.00-09:30
- prânzul se servește zilnic între orele 12:30 -14:30;
- gustarea se servește zilnic între orele 10:30 – 12:00; 16:00 – 18:30
- cina se servește zilnic între orele 19:00-21:00
Programul de entertainment de pe terasa Restaurantului Mera Onix se va desfășura zilnic între orele 19:00 și 22:30.
În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă, fără obiecte și accesorii de plaja.
Este interzisă părăsirea restaurantului sau terasei cu alimente și/sau băuturi, veselă, tacâmuri, etc.

Produsele din minibar sunt disponibile, in toate camerele, contra cost.

Bar pe plaja - bauturile incluse in pachet (racoritoare, bere, apa, cafea).

Facilitati copii:
RO (in camera cu 2 adulti):
CAMERĂ DUBLĂ STANDARD
Capacitate maximă: 2 adulţi şi 2 copii 0-11 ani sau 3 adulţi;
- 2 copii cu vârsta cuprinsă între 0- 2 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi masa. La cerere, se poate oferi pătuţ bebe, tip ţarc, în limita disponibilităţii;
- 2 copii cu vârsta cuprinsă între 3- 6 ani beneficiază de gratuitate la cazare, fără pat suplimentar asigurat şi achita supliment de masa 108.10 Lei/ zi/ copil;
- 2 copii cu vârsta cuprinsă între 7- 11 ani beneficiază de gratuitate la cazare, fără pat suplimentar asigurat şi achita supliment de masa 143.75 Lei/zi/ copil;
- copilul cu vârsta peste 12 ani beneficiază de gratuitate la cazare, fără pat suplimentar asigurat şi achita supliment de masa 287.50 Lei/ zi/ copil;
- al 3-lea adult achita supliment de masa- 287.50 Lei/zi şi obligatoriu pat suplimentar;
Tariful patului suplimentar este de 80.50 Lei/ zi, indiferent de vârstă.


JUNIOR SUITE & APARTAMENT & DUBLA FAMILY
Capacitate maximă: 4 persoane
- copiii cu vârsta cuprinsă între 0-2 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi masa. La cerere, se poate oferi pătuţ bebe, tip ţarc, în limita disponibilităţii;
- copiii cu vârsta cuprinsă între 3- 6 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi achita supliment de masa 108.10 Lei/ zi/ copil;
- copiii cu vârsta cuprinsă între 7- 11 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi achita supliment de masa 143.75 Lei/ zi/ copil;
- copiii cu vârsta peste 12 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi achita supliment de masa 287.50 Lei/zi/ copil;
- al 3-lea si al 4-lea adult achita supliment de masa- 287.50 Lei/ zi;

CAMERĂ DUBLĂ KING
Capacitate maximă: 2 adulţi şi 2 copii 0-11 ani sau 3 adulţi;
- 2 copii cu vârsta cuprinsă între 0- 2 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi masa. La cerere, se poate oferi pătuţ bebe, tip ţarc, în limita disponibilităţii;
- 2 copii cu vârsta cuprinsă între 3- 6 ani beneficiază de gratuitate la cazare, fără pat suplimentar asigurat şi achita supliment de masa 108.10 Lei/ zi/ copil;
- 2 copii cu vârsta cuprinsă între 7- 11 ani beneficiază de gratuitate la cazare, fără pat suplimentar asigurat şi achita supliment de masa 143.75 Lei/zi/ copil;
- copilul cu vârsta peste 12 ani beneficiază de gratuitate la cazare, fără pat suplimentar asigurat şi achita supliment de masa 287.50 Lei/ zi/ copil;
- al 3-lea adult achita supliment de masa- 287.50 Lei/zi şi obligatoriu pat suplimentar;

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Unitatile hoteliere aplica regulile de protectie anti-COVID 19 valabile la destinatie, conform legislatiei in vigoare la momentul calatoriei.

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.


Unitățile de cazare din România sunt obligate să solicite persoanelor care vin să se cazeze dovada vaccinării sau dovada faptului că au trecut prin boală, în caz contrar persoanele în cauză nu vor fi cazate!

Facilitati MERA ONIX, Cap Aurora

Restaurant
Terrace
TV in room
Bathroom
Children playground
Hairdryer
Direct connection telephone line
Safety deposit box in room
Air conditioning
Balcony
Free parking
24-Hour Front Desk
Elevator
Outdoor swimming pool
Children swimming pool
Bar
Minibar
Luggage storage
Kids club
Private beach

Locatie MERA ONIX, Cap Aurora