Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

MERA ONIX


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere MERA ONIX, Cap Aurora

RO MASURI DE SIGURANTA IMPLEMENTATE IN CONTEXTUL PANDEMIEI COVID-19 Pentru noi, echipa Mera Hotels, urmează o perioadă mult așteptată, în care ne asumăm, cu toată inima, rolul și marea responsabilitate de a fi gazdă, de a pune la dispoziție serviciile noastre la cele mai înalte standarde ale ospitalității, dar și de maximă siguranță. Sănătatea oaspeților noștri este și va fi mereu prioritatea noastră , de aceea încercăm în permanență să luăm măsurile necesare pentru a ii proteja, dar și pentru a se simți confortabil. Urmărim în permanență recomandările autorităților în sănătate și prin urmare, în incinta hotelului s-au luat următoarele măsuri, conforme cu recomandarile actuale ale autorităților, insă. așteptăm sa vedem si pozitia autoritatilor si conditiile impuse de ei, pe care le vom respecat cu strictete. 1. Cu 2 zile anterioare sosirii, oaspeții vor primi un newsletter cu regulamentul de ordine interioară și instrucțiuni de urmat în procesul de check-in; 2. La check-point(barieră), în ziua sosirii se va înmâna oaspeților un flyer cu instrucțiunile de urmat, premergătoare acțiunii de check-in; 3. Scanarea oaspeților la sosire cu termocamera; 4. Organizarea zonelor de dezinfectare prin amplasarea aparatelor cu soluții specifice; 5. Organizarea zonei medicale în imediata apropiere a zonei de recepție; 6. Informare electronica (televizoare) și aviziere în locurile desemnate; 7. Info point cu instrucțiuni specifice ce au scopul de a crea un check-in rapid în baza: - unui bon de ordine și a unor zone de așteptare interioare și exterioare, - înmânarea către oaspeți a unui set de documente specifice operațiunii de check-in; - înmânare set maști; 8. Dezinfectarea zilnică a spațiilor de cazare (a suprafețelor de contact); 9. Folosirea consumabilelor de unică folosință; 10. Inlocuirea materialelor informaționale fizice cu informații electronice (televizorul din cameră și spații comune); 11. Dezinfectarea în mod frecvent a spațiilor comune (zona lift, mâna curenta scări etaje, mobilier); 12. In cadrul restaurantului, micul dejun, dejunul și cina se vor servi în trei serii. 13. Se vor pune la dispozitie tacâmuri și veselă de unica folosință; 14. Mâncarea va fi servită exclusiv de personalul Mera desemnat; 15. Bufetul va fi prevăzut cu protecție panou din Plexiglas. 16. Condimentele și sosurile vor fi ambalate individual; 17. Dupa fiecare serie, se va efectua dezinfectarea suprafețelor; 18. In restaurant și pe terasă se vor respecta cu strictețe regulile de distanțare socială, conform normelor impuse; 19. Pe perimetrul piscinei si al plajei, ansamblurile formate din șezlonguri, măsute și umbrele, vor fi amplasate la o distanță reglementată de normele în vigoare privind prevenirea răspândirii Covid 19. 20. Se dezinfectează frecvent și dupa fiecare client, cu solutii specifice, obiectele aflate pe perimetrul piscinelor; 21. Sezlongurile și măsuțele se vor dezinfecta cu soluții specifice după fiecare folosire; 22. Calitatea apei din piscine se verifică la intervale prestabilite; 23. Realizarea unor zone de dezinfectare, prevazute cu chiuvetă, dozator săpun, dispenser substanță dezinfectantă; 24. Amplasarea panourilor cu informatii specifice situației; 25. La baza toboganelor se va realiza un spațiu de așteptare cu marcaje specifice distanțării sociale; 26. Se va instala un covor dezinfectant la urcarea pe tobogan; 27. Se va dezinfecta mâna curentă la interval de o oră cu soluții agreate; 28. Se va evidenția distanța dintre turiștii aflați pe scara de acces prin semne distinctive din 1,5m in 1,5m; 29. Se vor amplasa zone de colectare a deșeurilor rezultate din utilizarea maștilor si a mănușilor; 30. In fiecare noapte se vor desfasura acțiuni de dezinfectare a tuturor spațiilor din cadrul unității hoteliere (interioare si exterioare). Acțiunile noastre demonstrează un angajament ferm de a implementa măsuri adecvate menținerii unui mediu sanatos pentru oaspeții și membrii echipei noastre. Pentru informatii referitoare la check-in va rog sa accesati urmatorul link: http://track.sm-lists.com/view/8BC74891 Informatii check-in in Mera Hotels: Pentru confortul si siguranta dumneavoastra va rugam sa urmati instructiunile: - Purtati masca in spatiile inchise si aglomerate. - Lasati bagajele in masina pana dupa check-in. - La intarea in receptie veti fi termoscanati. - Folositi dezinfectantul pus la dispozitie. - Indreptati-va catre Info point pentru urmatorii pasi de urmat. - La info point se va prezenta doar titularul rezervarii. Restul grupului va fi poftit in zonele de asteptare. 1. La check-point, in ziua sosirii (bariera) vi se va inmana un pliant cu instructiunile de urmat, premergatoare actiunii de check-in. 2. Purtarea mastii este necesara la intarea in receptie. 3. Veti fi scanati la sosirea in receptie cu termocamera. 4. In cazul in care temperatura detectata va fi necorespunzatoare veti fi directionati catre zona medicala. 5. Dupa sosirea in receptie veti fi indrumati catre info point, punct ce se va regasi in imediata apropiere a intrarii principale. 6. La info point veti primi un set de documente ce contin regulamentul intern Mera Hotels, Declaratia pe proprie raspundere Covid 19 si un set de masti de unica folosinta ce se vor purta in toate spatiile aglomerate si inchise. 7. Va rugam sa cititi regulamentul intern hotelier, sa semnati un exemplar pentru luare la cunostinta si sa completati declaratia pe proprie raspundere. 8. Aceste documente vor fi predate receptiei. 9. De la info point veti fi directionati catre zona de asteptare unde veti astepta mesajul telefonic ce va anunta disponibilitatea camerei dumneavoastra. 10. Dupa primirea mesajului va veti indrepta catre receptie pentru check-in. 11. Cazarea se face incepand cu ra 16:00. 12. Eliberarea camerelor se face pana in ora 12:00, fara exceptii. 13. VA rugam sa va dezinfectati mainile frecvent avand la dispozitie dozatoarele cu dezinfectant. 14. VA rugam sa respectati limita de distantare sociala de minim 1,5 metri. 15. IN aceasta perioada se recomanda platile electronice. 16. Accesul in zona restaurant se va face pe o singura intrare - intrarea principala. 17. Pentru servirea mesei vom stabili intervale orare si seria din care faceti parte, inca de la momentul cazarii. 18. In cazul in care nu doriti efectuarea menajului zilnic va rugam specificati acest lucru la check-in. 19. Accesul in lifturi se va face individual sau doar pentru membrii unei singure familii. In lift vor urca maxim 2 persoane care vor purta obligatoriu masca de protectie. 20. Va rugam sa folositi si scarile. 21. In restaurant si pe terasa se vor respecta cu strictete regulile de distantare sociala, conform normelor impuse. *Politica hotelului poate fi oricand modificata, fara notificarea prealabila. Acțiunile noastre demonstrează un angajament ferm de a implementa măsuri adecvate menținerii unui mediu sănătos pentru oaspeții și membrii echipei noastre.
După un lung proces de renovare si modernizare, Mera Onix, compus din fostele hoteluri Onix si Safir, s-a deschis în iulie 2018, oferind servicii all inclusive. Mera Onix este evadarea perfectă, un loc ce pare desprins din revistele de călătorii și în același timp accesibil celor care isi doresc un all inclusive. Mera Onix devine in 2018 locul în care bucuria și relaxarea se împletesc armonios pentru crearea celor mai reușite experiențe de vacanță, a unor prețioase trăiri și emoții, a căror amintire ne dorim să vă încânte până la următoarea vizită. / EN The hotel is applying anti-Covid19 measures. After a long process of renovation and modernization, Mera Onix, composed of the former Onix and Safir hotels, opened in July 2018, offering all inclusive services. Mera Onix is the perfect escape, a place that seems detached from travel magazines and at the same time accessible to those who want an all inclusive holiday. Mera Onix becomes in 2018 the place where joy and relaxation are harmoniously intertwined to create the most successful holiday experiences.
Descriere camere:
RO Dotari camere: aer conditionat, TV, minibar, seif, baie cu dus, balcon, uscator de par, sistem de acces în cameră pe bază de brtara, telefon. Într-un stil modern și elegant, cu accente marine, camerele sunt decorate în culori calde ce întregesc armonia și oferă întreg confortul și prospețimea necesare unei vacanțe cu adevărat relaxante. Număr total camere: 350 Duble: - Camera dublă matrimonială/twin are o suprafață de de 15. mp, pat matrimonial (180/190 cm) sau două paturi individuale ( 80/190 cm). Apartamente junior: - Apartamentul Junior Suite este compus din cameră de zi, cu canapea extensibilă și dormitor cu pat matrimonial, având o suprafață de aproximativ 30 mp. Camera „Dublă family” - suprafață de aproximatix 24 mp; doua dormitoare cu pat matrimonial (180/190 cm), interconectate, fiecare camera cu baie proprie si intrari individuale din holul principal. Acest tip de spatiu de cazare nu permite adaugarea de pat suplimentar. Apartament "Junior Suite" cu Jacuzzi pe terasa- suprafață de aproximatix 30 mp + terasa generoasa cu jacuzzi, dormitor cu pat matrimonial (180/190 cm) si living cu canapea extensibila, 1 baie in dormitor. Camera dubla king cu Jacuzzi pe terasa, are o suprafata de aproximativ 20 mp, pat matrimonial (180/190cm) si canapea extensibila (140/190cm). Produsele din minibar sunt disponibile, in toate camerele, contra cost. / EN General facilities: restaurant, own parking - free of charge (subject to availability, playground for children. The restaurant terrace is animated every night by countless artistic moments, both for children and adults. At Mera Onix you have the opportunity to spend the most exciting summer evenings, enjoying live music, salsa dancers, folk ensembles, cabaret, along with many other guests and surprise moments. Remarks * To any service requested in addition to the packages in the offer, the agency commission will be added. Room facilities: air conditioning, TV, minibar, safe, bathroom with shower, balcony, hairdryer, access system in the room based on the wristband, telephone. The rooms are decorated in warm colors that complete the harmony and offer all the comfort and freshness necessary for a truly relaxing holiday. Total number of rooms: 350 Double rooms: - Double matrimonial / twin room has an area of ​​15. sqm, double bed (180/190 cm) or two single beds (80/190 cm). Junior Apartments: - Junior Suite apartment consists of a living room with a sofa bed and a bedroom with a double bed, with an area of ​​approximately 30 square meters. "Double family" room - surface of approximately 24 sqm; two bedrooms with double bed (180/190 cm), interconnected, each room with private bathroom and individual entrances from the main hall. This type of accommodation does not allow the addition of an extra bed. "Junior Suite" apartment with Jacuzzi on the terrace - surface of approximately 30 sqm + generous terrace with jacuzzi, bedroom with double bed (180/190 cm) and living room with sofa bed, 1 bathroom in the bedroom. King double room with Jacuzzi on the terrace, has an area of ​​approximately 20 square meters, double bed (180 / 190cm) and sofa bed (140 / 190cm). Minibar products are available in all rooms for a fee.
Descriere facilitati:
RO Dotari generale: restaurant, parcare proprie -gratuita in limita locurilor disponibile, loc de joaca pentru copii, Terasa restaurantului este animată în fiecare seară de nenumărate momente artistice, atât pentru copii cât și pentru adulți. La Mera Onix aveți ocazia de a petrece cele mai antrenante seri de vară, bucurându-vă de muzică live, dansatori de salsa, ansambluri populare, cabaret, alături de multi alți invitați și momente surpriză. Observaţii * La orice serviciu solicitat suplimentar fata de pachetele din oferta, se va adauga comisionul agentiei. Sosire și plecare Cazarea se efectuează începând cu ora 16.00, iar eliberarea camerelor se realizează până cel târziu la ora 12:00. La solicitarea clienților și în funcție de camerele disponibile, se poate depăși ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 12.00, contra cost (50% din tariful afișat la recepție). Depășirea cu mai mult de 6 ore se taxează 100% din tariful afișat la recepție. Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fără plată. Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte identitate, pașaport, certificat de naștere în cazul copiilor) și a voucher-ului emis de agenție, însoțit de prezenta anexă, semnată de AGENT și de către turist. Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea Resortului din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alăturate sau situate într-un anumit hotel. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor, pe care Resortul încearcă să le onoreze în limita disponibilităților. Hotelul nu percepe taxă pentru parcare și nici nu reține locuri pentru turiști. Parcarea este gratuită în limita disponibilității. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Resortul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta. Fumatul Fumatul este interzis în incinta hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile din hotel amenajate/dotate cu scrumiere. Turiștii care nu respectă această regulă vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amendă de la 100 lei la 500 lei). Animalele de companie Este interzis accesul cu animale de companie în incinta hotelului. Mera Onix are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități, echivalentul a 50% din valoarea intregului sejur rezervat.; aceiași sancțiune se aplică și în cazul în care se constată prezența în hotel a animalelor sau păsărilor de companie după efectuarea cazării. Siguranța Întreg hotelul este supravegheat prin sistem video. Turistii au posibilitatea de a solicita Resortului păstrarea bunurilor de valoare (documente,aparatură electronică sau alte asemenea obiecte de valoare) Acestea vor fi predate la receptie în baza unui proces verbal. Hotelul nu își asumă răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Resortului (cameră, săli de conferință, restaurant, bar, zona piscinelor, plajă sau parcare) dar va depune toate diligentele pentru a rezolva situatia ivita in limita posibilitatilor tehnice. Hotelul nu își asumă răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării în mod neadecvat a piscinelor și altor dotări din cadrul hotelului sau datorate neatentiei. Obligațiile Turistului La Check in turistii vor primi brătara Mera Onix care trebuie purtată în mod obligatoriu pe toată durata sejurului. Accesul la serviciile din incinta proprietatii se va face numai în baza brățării Mera. Pentru această brățară turiștii vor depune o garanție în valoare de 100 lei/brățară, garanție care va fi restituită la încheierea sejurului, la predarea brățării. Turistul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea în aceleași condiții la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din cameră, vor fi suportate de acesta. În cazul în care la sosirea în cameră obiectele de inventar prezente în cameră nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, Turistul are obligația de a informa recepția imediat referitor la acest aspect în vederea corectării situației, in caz contrar se considera ca bunurile au fost preluate in stare optima. Turistul este răspunzător față de hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului. Este strict interzisă introducerea și folosirea în camerele hotelului a aparaturii electrocasnice (cafetieră, storcător de fructe, fier de călcat, fierbător, etc.) precum si a altor persoane care nu sunt cazate in hotel. Fitness/Wellness/Sport: Piscina exterioară are o suprafață o suprafață de 600 mp și un design modern. Vă puteți relaxa pe sezlongurile confortabile de pe marginea piscinei sau puteți profita de nenumăratele atracții acvatice: dușurile cervicale vă stau la dispoziție pentru a vă detensiona musculatura din zona cervicală, banchetele cu hidromasaj și gheizerele vor detensiona musculatura spatelui și zona lombară. Aqua vortex-ul, special gândit pentru doritorii de senzații tari, permite înotătorilor rezistenți să meargă împotriva curentului sau pur și simplu să se lase trași de flux Copiii se pot distra într-o piscină special concepută pentru ei, cu o adancime maximă de 50 cm. Aici se desfășoară pe parcursul zilei diverse programe: aqua gym, concursuri, spectacole și alte surprize. Distractie: Kids Club Mera Onix a pregătit pentru cei mai mici oaspeți ai săi o serie de experiențe încântătoare, punându-le la dispoziție un pațiu destinat exclusiv lor, un loc de joacă în interior, unde se pot bucura de o mulțime de jocuri și activități. Printre activitățile ce se desfasoară pe parcursul întregii zile, amintim: concursurile și competițiile, pictura, parada costumelor și momentele unice oferite de personajele Disney. Mera Onix va dispune de plaja privata, cu o suprafata de aproximativ 9000 mp, situata in partea dreapta a resortului, asadar oaspetii se vor putea bucura, in limita disponibilitatii, de sezlongurile puse la dispozitie fara costuri suplimentare. / EN General facilities: restaurant, own parking - free of charge subject to availability, playground for children. The restaurant terrace is animated every night by countless artistic moments, both for children and adults. At Mera Onix you have the opportunity to spend the most exciting summer evenings, enjoying live music, salsa dancers, folk ensembles, cabaret, along with many other guests and surprise moments. Remarks * Further requested services will be commissioned. Arrival and departure: Check-in from 16.00, check-out until 12:00. On request, depending on the available rooms, early check-in or late check-out can be confirmed for a fee. (50% of the accommodation rate displayed at the reception for less than 6 h / 100% of the accommodation rate for more than 6 h). Luggages can be stored in the luggage room for up to 24 hours free of charge. Check-in is made based on the identity documents (identity card, passport, birth certificate for children) and the voucher issued by the agency, accompanied by this annex, signed by the AGENT and the tourist. The rooms are allocated according to the availability of the Resort on the check-in day. It is not possible to guarantee a room on a certain floor, with a certain positioning, adjoining rooms or located in a certain hotel. Such requests are considered preferences of tourists, which the Resort tries to honor according to the availability. The hotel does not charge a parking fee and does not reserve places for tourists. Parking is spaces are subject to availability. The parking lot is not surveilled and therefore the Resort is not responsible for the legal protection of the car or its assets. Smoking Smoking is not allowed inside the hotel, except for the balconies of the rooms and the spaces in the hotel equipped with ashtrays. Tourists who do not comply with this rule will bear the rigors of law no. 15/2016 (fine from 100 lei to 500 lei). Pets Pets are not allowed inside the hotel. Mera Onix has the right to refuse accommodation of guests accompanied by pets under penalty of cancellation and payment of a penalty, equivalent to 50% of the value of the entire stay booked; the same sanction applies if pets or birds are found in the hotel after check-in. Safety The entire hotel is video-surveilled. Tourists have the opportunity to request the Resort to keep valuables (documents, electronic equipment or other such valuables). These will be handed over at the reception based on a report. The hotel does not take responsibility for forgotten, lost or allegedly stolen objects inside the Resort (room, conference rooms, restaurant, bar, pool area, beach or parking) but will do everything possible to resolve the situation within the technical possibilities. The hotel is not responsible for any accidents or injuries that may occur due to improper use of swimming pools and other facilities within the hotel or due to inattention. Obligations of the Tourist At Check in, tourists receive the Mera Onix wristband, which must be worn throughout their stay. Access to the on-site services is be based only on the Mera wristband. Tourists submit a guarantee in the amount of 100 lei / wristband, which will be returned at the end of the stay, upon delivery of the wristband. The Tourist has the obligation to check the inventory list of the room on arrival and to hand it over under the same conditions on departure. If not, any deficiencies or degradation of the goods in the room will be borne by him. If on arrival, the Tourist notice that the inventory items of the room do not correspond to the inventory list or show obvious defects, the Tourist has the obligation to inform the reception immediately regarding this aspect in order to correct the situation, otherwise it is considered that the goods were taken in optimal condition. The Tourist is liable to the hotel for damages caused, through fault or intent, to other customers or to the hotel staff, buildings, furniture and equipment. It is strictly forbidden to introduce and use in the hotel rooms household appliances (coffee maker, juicer, iron, kettle, etc.) as well as other people who are not accommodated in the hotel. Fitness / Wellness / Sport: The outdoor pool has an area of ​​600 square meters and a modern design. You can relax on the comfortable sun loungers by the pool or enjoy the countless water attractions: cervical showers are at your disposal to relax your neck muscles, hydromassage benches and geysers will relax your back muscles and lumbar area. The aqua vortex, specially designed for those who want strong sensations, allows resistant swimmers to go against the current or simply to be dragged by the flow Children can have fun in a swimming pool specially designed for them, with a maximum depth of 50 cm. Various programs take place here during the day: aqua gym, competitions, shows and other surprises. Fun: Kids Club Mera Onix has prepared for its youngest guests a series of enchanting experiences, by providing a special dedicated space for them and an indoor playground, where they can enjoy a lot of games and activities. Among the activities that take place throughout the day: contests and competitions, painting, costume parade and unique moments offered by Disney characters. Mera Onix will have a private beach, with an area of ​​approximately 9000 square meters, located on the right side of the resort, so guests will be able to enjoy, the sunbeds provided at no extra cost. (subject to availability)
Politici:
RO Termeni și condiții generale: Prin efectuarea unei rezervări sau prin cazarea (checkin) la oricare dintre unitățile de cazare aparținând prestatorului de servicii hoteliere Atlas Apliance Solutions, clientul își dă expres acceptul cu privire la Termenii și condițiile generale (T.C.G.). Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea Resortului din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alăturate sau situate într-un anumit hotel. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor, pe care Resortul încearcă să le onoreze în limita disponibilităților. Hotelul nu percepe taxă pentru parcare și nici nu reține locuri pentru turiști. Parcarea este gratuită în limita disponibilității. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Resortul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta. Protecția datelor personale Mera Onix garantează confidențialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clienților. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuării unei rezervări sau în vederea prestării serviciilor de turism și alimentație publică nu vor fi dezvăluite către terți, cu excepția cazurilor în care Mera Onix trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare. Datele personale sunt prelucrate într-un mod care asigură securitatea și protecția împotriva prelucrării neautorizate, sunt colectate in vederea prestarii serviciilor specifice si pe durata de prestare acestora. S-ar putea să fie necesar ca documentele de identificare prezentate să fie fotocopiate sau scanate, păstrarea acestora făcîndu-se cu respectarea prevederilor legale. Datele personale pot fi introduse în sisteme de evidență ale unor autorități publice ( spre. ex. Politie). Nu există intenția Prestatorului de a transfera aceste date către un alt operator, decat in masura necesara indeplinirii obligatiilor contractuale iar orice transfer va fi făcut doar cu respectarea drepturilor legale. La finalul perioadei de prelucrare Prestatorul va șterge, distruge sau anonimiza datele personale în condiții de siguranță. Exista oricînd dreptul de opoziție ( în condițiile legale, de a vă opune prelucrării), acces la datele furnizate ( confirmare dacă prelucrăm sau nu datele personale), la rectificarea acestora ( dacă sunt inexacte, incomplete), la ștergerea, restricționarea prelucrării sau la portabilitatea lor ( de a le primi într-un anumit format și suport și a le transmite unui alt operator, în măsura în care prelucrarea se face automatizat); Exsita dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal - http://www.dataprotection.ro sau la instanțele judecătorești). Obligația de furnizare a datelor personale este una legală, în scopurile sus menționate fără de care serviciile nu se pot presta. Hotelul nu urmărește să creeze profiluri de orice tipar din această prelucrare, nefacînd obiectul unui proces decizional. Dacă scopul prelucrării se va schimba, aceasta se va face doar cu acordul obtinut legal. Veți fi informat pentru orice fel de divulgare/pierdere a datelor personale în termenul legal iar prelucrarea nu este de natură să creeze un risc pentru drepturile și libertățile clientului/turistului. Obligațiile Turistului La Check in turistii vor primi brătara Mera Onix care trebuie purtată în mod obligatoriu pe toată durata sejurului. Accesul la serviciile din incinta proprietatii se va face numai în baza brățării Mera. Pentru această brățară turiștii vor depune o garanție în valoare de 100 lei/brățară, garanție care va fi restituită la încheierea sejurului, la predarea brățării. Turistul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea în aceleași condiții la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din cameră, vor fi suportate de acesta. În cazul în care la sosirea în cameră obiectele de inventar prezente în cameră nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, Turistul are obligația de a informa recepția imediat referitor la acest aspect în vederea corectării situației, in caz contrar se considera ca bunurile au fost preluate in stare optima. Turistul este răspunzător față de hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului. Este strict interzisă introducerea și folosirea în camerele hotelului a aparaturii electrocasnice (cafetieră, storcător de fructe, fier de călcat, fierbător, etc.) precum si a altor persoane care nu sunt cazate in hotel. Conduita Hotelul își rezervă dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a turistilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor ( vorbit tare, rastit, folosirea de cuvinte/ expresii injurioase ) aduc prejudicii imaginii Mera Onix sau deranjează alți turisti. Hotelul își rezerva dreptul de a-și selecta Clientela. Orice conduita prin care se aduc injurii de orice fel si indiferent de gravitate sau modul de exprimare, atat celorlalti turisti cat si personalului hotelului Mera Onix va duce la evacuarea turistului din hotel cu pierderea posibilitatii de recuperare a sumelor achitate de catre Agent. Desocotirea cu turistul este responsabilitatea exclusiva a Agentului. Orice fel de incident trebuie evitat si tratat cu rabdare, diplomatie si bun simt fara escaladare conflictuala. Reclamații Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor vor fi făcute în scris de către turiști sau reprezentanți ai AGENTULUI în momentul producerii lor si pana la plecarea turiștilor din hotel dar nu mai tarziu de 4 ore de la aparitia evenimentului de reclamat. Reclamațiile făcute fara respectarea acestor conditii nu vor fi luate in considerare. Reclamațiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor Turistului trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult o oră de la data constatării evenimentului, cu prezentarea dovezilor Reclamatiile trebuie facute cu buna-credinta, nu in scop de sicanare si fara o atitudine ofensatoare sau prin aducerea de injurii personalului Resortului. Postarea/publicarea pe retelele sociale sau mijloacele de informare publica de comentarii sau imagini despre calitatea si cantitatea serviciilor reclamate ca necorespunzatoare, anterior aducerii la cunostinta reprezentantilor Resortului si pana la intocmirea notei de consemnare a solutionarii reprezinta o denigrare a hotelului pentru care societatea isi rezerva dreptul de a evacua Turistul , cu retinerea sumelor datorate pana la momentul evacuarii si restituirea restului de pret catre Agent proportional cu serviciile nefolosite. Hotelul nu va putea fi responsabil pentru niciun fel de prejudiciu solicitat de client, desocotirea cu turistul fiind responsabilitatea exclusiva a Agentului. Hotelul va apela la toate mijloacele legale de reparare a prejudiciului de imagine suferit ca urmare a efectuarii unor afirmatii nefondate si nereale . In caz de evacuare a Turistului pentru incalcarea celor de mai sus, Agentul este singurul raspunzator in fata Clientului pentru prejudiciile rezultate sau reclamate de Turist. Evacuarea va privi doar persoanele vinovate de incalcarea prezentelor conditii/reguli. Legea aplicabilă. Litigii Drepturile și obligațiile părților prevăzute de Termeni si Conditii Generale, precum și toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare. Dispoziții finale Hotelul are dreptul să modifice unilateral oricând T.C.G. Modificarea T.C.G. va fi opozabilă Agentului si turistilor de la data la care le-a fost adusă la cunoștință prin orice mijloc (afișare, e-mail, etc.). Turistul este răspunzător pentru luarea la cunoștință și respectarea Termenilor și condițiilor generale pe întreaga durată a șederii. / EN General Terms and Conditions: By making a reservation or checking-in at any of the accommodation units belonging to the hotel service provider Atlas Appliance Solutions, the customer expressly agrees to the General Terms and Conditions (T.C.G.). The rooms are allocated according to the availability of the Resort on the check-in day. For this reason, it is not possible to guarantee a room on a certain floor, with a certain positioning, adjoining rooms or located in a certain hotel. Such requests are considered preferences of tourists, which the Resort tries to honor according to the availability. The hotel does not charge a parking fee and does not reserve places for tourists. Parking is free subject to availability. The parking lot is not surveilled and therefore the Resort is not responsible for the legal protection of the car or its assets. Protection of personal data Mera Onix guarantees the confidentiality of the personal data of all customers. Personal data collected when making a reservation or for the provision of tourism and public catering services will not be disclosed to third parties, unless Mera Onix must comply with the obligations imposed by applicable law. Personal data are processed in a way that ensures security and protection against unauthorized processing, are collected in order to provide specific services and during their provision. It may be necessary for the identification documents submitted to be photocopied or scanned, keeping them in compliance with legal provisions. Personal data can be entered into the record systems of some public authorities (eg police). There is no intention of the Provider to transfer this data to another operator, except to the extent necessary to fulfill the contractual obligations and any transfer will be made only in compliance with legal rights. At the end of the processing period the Provider will delete, destroy or anonymize personal data safely. There is at any time the right to object (under legal conditions, to oppose the processing), access to the data provided (confirmation whether or not we process personal data), their rectification (if inaccurate, incomplete), deletion, restriction of processing or portability (to receive them in a certain format and medium and to transmit them to another operator, insofar as the processing is automated); There is the right to file a complaint with the supervisory authority (National Authority for the Supervision of Personal Data Processing - http://www.dataprotection.ro or in the courts). The obligation to provide personal data is a legal one, for the above mentioned purposes without which the services cannot be provided. The hotel does not aim to create profiles of any kind from this processing, not being the subject of a decision-making process. If the purpose of the processing will change, it will be done only with the legally obtained consent. You will be informed for any kind of disclosure / loss of personal data within the legal term and the processing is not likely to create a risk for the rights and freedoms of the client / tourist. Obligations of the Tourists: At Check in, tourists receive the Mera Onix wristband, which must be worn throughout their stay. Access to the on-site services is be based only on the Mera wristband. Tourists submit a guarantee in the amount of 100 lei / wristband, which will be returned at the end of the stay, upon delivery of the wristband. The Tourist has the obligation to check the inventory list of the room on arrival and to hand it over under the same conditions on departure. If not, any deficiencies or degradation of the goods in the room will be borne by him. If on arrival, the Tourist notice that the inventory items of the room do not correspond to the inventory list or show obvious defects, the Tourist has the obligation to inform the reception immediately regarding this aspect in order to correct the situation, otherwise it is considered that the goods were taken in optimal condition. The Tourist is liable to the hotel for damages caused, through fault or intent, to other customers or to the hotel staff, buildings, furniture and equipment. It is strictly forbidden to introduce and use in the hotel rooms household appliances (coffee maker, juicer, iron, kettle, etc.) as well as other people who are not accommodated in the hotel. Conduct The hotel reserves the right to refuse accommodation or serving in the restaurant to tourists in a state of intoxication, rude or turbulent who by their attitude (loud speech, scolding, use of insulting words / expressions) harm the image of Mera Onix or disturb other tourists. The hotel reserves the right to select its customers. Any conduct that insults of any kind and regardless of the severity or mode of expression, both to other tourists and to the staff of the Mera Onix hotel will lead to the evacuation of the tourist from the hotel with the loss of the possibility of recovering the amounts paid by the Agent. Any incident must be avoided and treated with patience, diplomacy and common sense without escalating conflict. Complaints Complaints regarding the quality and quantity of services will be made in writing by tourists or representatives of the AGENT at the time of their occurrence and until the departure of tourists from the hotel but not later than 4 hours after the event to be reported. Complaints made without complying with these conditions will not be considered. Complaints regarding the theft, destruction or damage to the Tourist's property must be notified to the hotel not later than one hour from the date of the event, with the presentation of evidence. Complaints must be made in good faith, not for the purpose of harassment and without an offensive attitude or by insulting the staff of the Resort. Posting / publishing on social networks or public media comments or images about the quality and quantity of services claimed as inappropriate, prior to notifying the representatives of the Resort and until the drafting of the settlement is a denigration of the hotel for which the company reserves the right to evacuate the Tourist, with the retention of the amounts due until the moment of evacuation and the refund of the rest of the price to the Agent in proportion to the unused services. The hotel will not be able to be responsible for any damage requested by the client, the settlement with the tourist being the exclusive responsibility of the Agent. The hotel will use all legal means to repair the image damage suffered as a result of making unfounded and unreal statements. In case of evacuation of the Tourist for the violation of the above, the Agent is the only one responsible before the Client for the damages resulted or claimed by the Tourist. The evacuation will only concern those guilty of violating these conditions / rules. Applicable law. litigation The rights and obligations of the parties under the General Terms and Conditions, as well as all legal effects produced by T.C.G. will be interpreted and governed in accordance with the Romanian legislation in force. Final provisions The Hotel reserves the right to unilaterally change the T.C.G. Modification of T.C.G. will be opposable to the Agent and the tourists from the date on which it was brought to their attention by any means (posting, e-mail, etc.). The tourist is responsible for acknowledging and complying with the General Terms and Conditions throughout the stay.
Servicii masa:
RO Cum experiența turistică de excepție nu poate fi niciodată completă fără a integra și latura ei culinară, restaurantul Mera Onix, va oferă o gamă diversificată de preparate, atât din bucătăria traditională românească cât și din cea internatională, în regim All Inclusive. Maeștrii laboratorului propriu de patiserie vă vor delecta cu cele mai proaspete și gustoase produse. Programul de funcționare al Restaurantului Mera Onix: - micul dejun se servește zilnic între orele 7.00-09:30 - prânzul se servește zilnic între orele 12:30 -14:30; - gustarea se servește zilnic între orele 10:30 – 12:00; 16:00 – 18:30 - cina se servește zilnic între orele 19:00-21:00 Programul de entertainment de pe terasa Restaurantului Mera Onix se va desfășura zilnic între orele 19:00 și 22:30. În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă, fără obiecte și accesorii de plaja. Este interzisă părăsirea restaurantului sau terasei cu alimente și/sau băuturi, veselă, tacâmuri, etc. Produsele din minibar sunt disponibile, in toate camerele, contra cost. Bar pe plaja - bauturile incluse in pachet (racoritoare, bere, apa, cafea). / EN Mera Onix restaurant offers a diverse range of dishes, both traditional Romanian and international cuisine, in All Inclusive. The masters of their own pastry laboratory will delight you with the freshest and tastiest products. Mera Onix Restaurant operating schedule: - breakfast is served daily from 7.00 to 09:30 - lunch is served daily between 12:30 -14: 30; - snack is served daily from 10:30 to 12:00; 16:00 - 18:30 - Dinner is served daily from 19:00 to 21:00 The entertainment program on the terrace of the Mera Onix Restaurant will take place daily between 19:00 and 22:30. Inside the restaurant, access is allowed only wearing a decent outfit, without beach objects and accessories. It is forbidden to leave the restaurant or terrace with food and / or drinks, crockery, cutlery, etc. Minibar products are available in all rooms for a fee. Beach bar - drinks included in the package (soft drinks, beer, water, coffee).
Facilitati copii:
RO (in camera cu 2 adulti): CAMERĂ DUBLĂ STANDARD Capacitate maximă: 2 adulţi şi 2 copii 0-11.99 ani sau 3 adulţi; - copiii cu vârsta cuprinsă între 0-2 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi masa. La cerere, se poate oferi pătuţ bebe, tip ţarc, în limita disponibilităţii; - copiii cu vârsta cuprinsă între 3- 6.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare, fără pat suplimentar asigurat şi achita supliment de masa 78.20 Lei/ zi/ copil; - copiii cu vârsta cuprinsă între 7- 11.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare, fără pat suplimentar asigurat si achita supliment de masa 108.10 Lei/ zi; - copilul cu vârsta peste 12 ani achita supliment de masa 215.05 Lei/ zi si obligatoriu pat suplimentar; Tariful patului suplimentar este de 80,50 Lei/ zi, indiferent de vârstă. JUNIOR SUITE & APARTAMENT & DUBLA FAMILY Capacitate maximă: 4 persoane - copiii cu vârsta cuprinsă între 0-2 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi masa. - copiii cu vârsta cuprinsă între 3- 6.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi achita supliment de masa 78.20 Lei/ zi/ copil; - copiii cu vârsta cuprinsă între 7- 11.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi achita supliment de masa 108.10 Lei/ zi/ copil; - copiii cu vârsta peste 12 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi achita supliment de masa 215.05 Lei/zi/ copil; - al treilea si al 4-lea adult achita supliment de masa- 215.05 Lei/ zi; CAMERĂ DUBLĂ KING Capacitate maximă: 2 adulţi şi 2 copii 0-11.99 ani sau 3 adulţi; - copiii cu vârsta cuprinsă între 0-2 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi masa. - copiii cu vârsta cuprinsă între 3- 6.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi achita supliment de masa 78.20 Lei/ zi/ copil; - copiii cu vârsta cuprinsă între 7- 11.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi achita supliment de masa 108.10 Lei/ zi/ copil; - copiii cu vârsta peste 12 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi achita supliment de masa 215.05 Lei/zi/ copil; - al treilea adult achita supliment de masa- 215.05 Lei/ zi; / EN (in the room with 2 adults): STANDARD DOUBLE ROOM Maximum occuoancy: 2 adults and 2 children 0-11.99 years old or 3 adults; - children 0-2 years old: free accommodation and meals. On request, a baby cot can be provided, fence type, subject to availability; - children 3- 6.99 years old: free accommodation, without extra bed provided and pay a meal supplement 78.20 Lei / day / child; - children7-11.99 years old: free accommodation, without extra bed provided and pay a meal supplement of 108.10 Lei / day; - the child over 12 years old: pays a meal supplement of 215.05 Lei / day and a mandatory extra bed; The price of the extra bed is 80.50 Lei / day, regardless of age. JUNIOR SUITE & APARTMENT & DOUBLE FAMILY Maximum occupancy: 4 pers - children 0-2 years old: free accommodation and meals. - children 3- 6.99 years old: free accommodation and pay a meal supplement of 78.20 Lei / day / child; - children 7-11.99 years old: free accommodation and pay a meal supplement of 108.10 Lei / day / child; - children over 12 years old: free accommodation and pay a meal supplement of 215.05 Lei / day / child; - the third and 4th adult: pays a meal supplement - 215.05 Lei / day; KING DOUBLE ROOM Maximum occuoancy: 2 adults and 2 children 0-11.99 years old or 3 adults; - children 0-2 years old: free accommodation and meals. - children 3- 6.99 years old: free accommodation and pay a meal supplement of 78.20 Lei / day / child; - children 7-11.99 years old: free accommodation and pay a meal supplement of 108.10 Lei / day / child; - children over 12 years old: free accommodation and pay a meal supplement of 215.05 Lei / day / child; - the third adult pays a meal supplement - 215.05 Lei / day;

Taxe locale

Unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale.
Calatorul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubritate, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la EXIMTUR.

Facilitati MERA ONIX, Cap Aurora

Restaurant
Terrace
Room TV
Bathroom
Children playground
Hairdryer
Direct connection telephone line
Safety Deposit Box in room
Airconditioning
Balcony
Free Parking
24-Hour Front Desk
Elevator
Outdoor Swimming Pool
Bar
Minibar
Luggage Storage