Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere MERA ONIX, Cap Aurora

MASURI DE SIGURANTA IMPLEMENTATE IN CONTEXTUL PANDEMIEI COVID-19 Siguranƫa şi sănătatea oaspeƫilor şi angajaƫilor noştri rămâne o prioritate pentru noi şi vă asigurăm că urmărim îndeaproape normele şi recomandările emise atât la nivel naƫional, cât şi la nivel global, pentru implementarea lor şi în cadrul complexului nostru. Vom depune toate eforturile pentru a-ƫi oferi mediul necesar pentru a fi şi a te simƫi în siguranƫă în timpul vacanƫei petrecute la noi. Îƫi prezentăm în ceea ce urmează măsurile adoptate, atât pe cele cu care eram deja obişnuiƫi, cât şi cele suplimentare, pentru fiecare departament în parte: 1. RECEPŢIE Pentru a evita aglomeraƫia în spaƫiul recepƫiei, vom implementa procedura de check-in pe bază de programare; vei fi contactat cu 2 zile înainte de sosire pentru a stabili împreună cu personalul de la recepƫie un interval estimat pentru sosire; În cazul în care sejurul tău nu este achitat integral, diferenƫa de plată o vei putea efectua în ziua sosirii, la recepƫia din Nautic Sport, cu cardul sau numerar. Menƫionăm că plata sejurului se va putea efectua şi în avans prin virament sau link securizat de plată pentru a putea sări peste acest pas în procedura de check-in; Lucrăm la implementarea unei soluƫii tehnice care să permită completarea fişei de cazare online, într-un mediu securizat, iar la recepƫie vom avea nevoie doar de semnătura ta pentru validarea informaƫiilor conform legislaƫiei în vigoare; te vom ƫine la curent cu finalizarea acestei metode; 2. RESTAURANT & TERASĂ Ştim că eşti dornic să petreci cât mai mult timp afară, în aer liber. Restaurantul nostru comunică cu terasa fiind dotat cu uşi armonice din geam ce se pot deschide complet; Terasa este acoperită şi vei putea servi masa la orice oră, fiind protejat de razele soarelui; Considerăm că un aranjament aerisit al meselor este mult mai confortabil pentru client, atât din punct de vedere al servirii, cât şi al intimităƫii; Suprafaƫa de servire fiind generoasă ne-a permis să organizăm spaƫiul pe baza acestor principii. Totodată, am analizat noile recomandări şi vom urmări ca între mese să existe o distanƫă de 2 m; Pentru servirea micului dejun avem două scenarii ce vor fi implementate în funcƫie de gradul de ocupare şi de normele publicate de autorităƫi: servire de către personalul nostru la linia de buffet dotată cu geamuri de protecƫie sau servirea la masă, oaspetele având posibilitatea să aleagă varianta de mic dejun dorită dintr-un meniu special; În funcƫie de evoluƫia gradului de ocupare suntem pregătiƫi ca în anumite perioade să punem în aplicarea servirea meselor pe intervale de timp, evitând astfel supra-aglomerarea în anumite intervale orare şi menƫinând o minimă distanƫare socială; când vei ajunge la recepƫie vei fi informat dacă această procedură va fi urmată în timpul sejurului tău şi îƫi vom recomanda să selectezi intervalul dorit de servire a micului dejun (7.30 – 08.20; 08.30 – 9.20; 9.30 – 10.30), a prânzului (12.30 – 13.50; 14.00 – 15.30) sau al cinei (18.00 – 20.20; 20.30 – 22.30), cel mai confortabil pentru tine; Restaurantul va rămâne deschis şi între aceste intervale, aşă că vei putea veni oricând să te relaxezi pe terasă; Vesela şi tacâmurile sunt dezinfectate şi igienizate în maşina de spălat vase, la temperaturi înalte; această practică o urmam şi în sezoanele anterioare, însă acum considerăm că este imperios necesară şi trebuie menƫionată explicit; Tacâmurile vor fi împachetate în ambalaje de hârtie pentru o depozitare igienică; Vei putea comanda din meniul nostru a la carte, sau dacă ar fi mai comod pentru tine, îƫi oferim şi opƫiunea de a include în rezervarea ta prânzul sau/şi cina, pentru un pachet cu demipensiune sau pensiune completă; Ca în fiecare an, vei putea achita consumaƫia cu cardul (opƫiune preferată de tot mai mulƫi dintre noi pentru orice achiziƫie şi recomandată pretutindeni ) sau numerar; 3. IGIENĂ şi CURĂŢENIE Pregătirea pentru deschiderea complexului a început cu o curăƫenie generală a fiecărui spaƫiu din complex, cu măsuri suplimentare pentru camere, mocheta din holuri, lifturi, recepƫii, bucătărie, echipamente şi mobiler pentru servirea meselor; se utlizează soluƫii concetrate pe bază de alcool pentru o dezinfectare corespunzătoare; În fiecare an, înainte de deschiderea complexului, transmitem spre analiză mostre ale apei potabile şi a apei din piscină, către laboratoare ale Direcƫiei de Sănătate Publică pentru a ne asigura că acestea se încadrează în graficul de siguranƫă stabilit de autorităƫi; menƫionăm faptul că apa din piscină este testată regulat, prin sondaj, pe parcursul întregului sezonul, ca urmare a contractului încheiat cu DSP; Totodată, datorită clorului utilizat în dezinfectarea apei şi sistemul de recilculare, apa din piscină este considerată sigură din punct de vedere sanitar ; Toate substanƫele de curăƫenie şi dezinfectare pentru suprafeƫe sau pentru mâini deƫin certificate de conformitate şi ne bazăm pe profesionalismul furnizorilor noştri cu care colaborăm de peste 5 ani; Asigurăm schimbarea la cerere a prosoapelor de cameră şi după fiecare 3 nopƫi a lenjeriei de pat; avem propria spălătorie dotată cu echipamente profesionale şi astfel recuzita intră în contact cu un număr limitat de persoane care respectă cu stricteƫe normele de igienă; lenjeria şi prosoapele sunt spălate la temperaturi înalte (60o C, uneori chiar şi la 90o C), apoi trec prin procesul de uscare la 75o C într-un echipament profesional; lenjeria este călcată la 100oC; Totodată detergenƫii utilizaƫi sunt profesionali, programele de spălare au fost setate de furnizorul nostru de la care am achiƫionat echipamentele (acesta deƫine un rol important în domeniul HORECA); 4. MĂSURI DE PREVENŢIE Am instalat la toate intrările în complex şi în zona lifturilor, dozatoare cu soluƫie dezinfectantă pentru o igienă corespunzătoare atât a oaspeƫilor, cât şi a angajaƫilor, aceste dozatoare fiind prezente totodată şi în back-office, spălătorie, vestiare, bucătărie, magazii şi alte zone circulate; În zonele intens tranzitate, cum ar fi recepƫia şi linia de servire buffet vor fi montate pe pardoseală stickere de prevenƫie pentru păstrarea distanƫei recomandate între persoane; Materialele de prezentare în format fizic vor fi înlocuite cu informare prin aplicaƫia TV, evitându-se astfel contactul cu ele pentru citire; Se va evita efectuarea menajului în cameră în prezenƫa oaspeƫilor, dar nu se va putea cere renunƫarea oaspeƫilor la acest serviciu, fiind obligatoriu conform normelor stabilite; Aparatele de termoscanare ne vor ajuta să monitorizăm temperatura şi starea de sănătate, am comandat atât pentru clienƫi, cât şi pentru angajaƫi astfel de echipamente; Sperăm să ne susƫii în utilizarea lor şi să apreciezi utilizarea acestora, o măsură importantă de protecƫie a sănătăƫii tuturor; Am centralizat unităƫile medicale din zonă şi dacă vei avea nevoie, poƫi solicita, chiar şi telefonic, lista detaliată a acestora personalului de la receptie; documentul îl vei primi pe e-mail; 5. SPAŢII PUBLICE ŞI FACILITĂŢI Suntem avantajaƫi de o plajă privată cu o suprafaƫă generoasă, 15 000 mp, şi te invităm să te bucuri de tot acest spaƫiu; Arajamentul umbrelelor va urmari un design in zig-zag, pe linie distanƫa va fi de 6 m între ele, iar în lateral de 7.5 m, astfel între şezlonguri va exista un culoar de 3.5 m; rămâne doar să te bucuri de soare şi de intrarea lină în apă; Ne dorim să te poƫi relaxa şi piscina exterioară. Aşa cum ai citit în paragraful anterior, apa piscinei este testată regulat, ca în fiecare an, iar suplimentar ne vom asigura să igienizăm în mod frecvent şi şezlongurile; În cazul în care vor fi doritori, vom deschide şi game room-ul, spaƫiul interior de distracƫie dedicat întregii familii, dar cu anumite reguli stricte de igienizare a obiectelor, acces pe bază de programare şi nu mai mult de 9 persoane în acelaşi interval (spaƫiul este de 100 mp cu dotat cu geamuri pentru aerisire), iar la intrare vei utiliza botoşi de unică folosinƫă şi îƫi vei dezinfecta mâinile; Centru SPA se va deschide doar după ce primim acordul din partea autorităƫilor în domeniu şi vom implementa următoarele reguli de funcƫionare: acces exclusiv pe bază de programare, doar pentru 1 persoană o dată (se acceptă utilizarea aceleiaşi facilităƫi de mai multe persoane, doar dacă sunt cazate în aceeaşi cameră), vizite scurte de 30 minute, maxim 1 oră (exemplu pentru un antrenament în sala de fitness), la intrare va fi obligatorie dezinfectarea mâinilor şi utilizarea botoşilor de unică folosinƫă; nu vor avea acces în centrul SPA persoane cu temperatura corporală înregistrată de peste 37o C sau cu simptome gen tuse, dificultate în respiraƫie; Cele două locuri de joacă exterioară oferă un mediu potrivit pentru copii; acestea vor fi dezinfectate regulat, de mai multe ori pe zi, insistând pe suprafeƫele ce sunt atinse mai frecvent, cum ar fi mânerele, întrerupătoarele, palete ş.a.; acestea vor fi deschise după ce autorităƫile vor aproba aceste activităƫi, iar accesul posibil să se facă tot pe serii cu un număr maxim de copii în acelaşi timp şi pauze între serii pentru igienizare. Vom reveni cu informarea finală în acest sens de îndată ce va fi definitivat prin anunƫul autorităƫilor modul de funcƫionare al acestor spaƫii comune; 6. PERSONAL Prima măsură implementată pentru adaptarea la noile condiƫii a fost să actualizăm procedurile de curăƫenie pentru personalul responsabil; ne vom implica în pregătirea echipei noastre care va urma cu stricteƫe regulile impuse şi vom monitoriza constant respectarea acestora; Am actualizat procedurile de desfăşurare a activitatăƫii pentru fiecare departament în funcƫie de specificul său, fiecare angajat va purta mască şi vom încuraja sau impune utilizarea mânuşilor de unică folosinƫă în funcƫie de sarcinile de lucru; de exemplu personalul de la casierie va purta mască, mănuşi şi va utiliza substanƫa de dezinfectare după ce atinge documentele fiecărui client (card, fişă de cazare, numerar, tichete etc); personalul responsabil cu curăƫenia în camere va utiliza mască, mânuşi şi botoşi de unică folosinƫă; Fiecărui membru al echipei noastre i se va înregistra temperatura atât la intrarea, cât şi la ieşirea din tură; Avem o persoană responsabilă cu monitorizarea permanentă acestor informaƫii pe fiecare departament; În cazul în care unul dintre angajaƫii noştri prezintă semne de răceala are obligaƫia să ne informeze, şi va merge la medic pentru a fi diagnosticat corect; Aceste măsuri vor fi adaptate periodic, în funcƫie de evoluƫia situaƫiei şi de recomandările autorităƫilor. Apreciem că ne susƫii în implementarea acestor norme şi sperăm ca această perioadă să devină istorie, cât de curând. Suntem convinşi că multe dintre măsuri le vom menƫine de acum înainte, deoarece şi-au arătat eficienƫa în menƫinerea unui mediu sănătos pentru noi toƫi. Ce poƫi face chiar tu? Te poƫi spăla pe mâini frecvent şi utiliza dispenserele cu substanƫă dezinfectantă pentru mâini disponibile; Vei evita strângerile de mână; Atunci când strănuƫi sau tuşeşti vei utiliza un serveƫel de unică folosinƫă şi ulterior te vei spăla pe mâini sau vei apela la binecunoscuta metodă prin care îndoi cotul; Evită să îƫi atingi faƫa: ochii, nasul sau gura, fără a avea mâinile igienizate în prealabil.
După un lung proces de renovare si modernizare, Mera Onix, compus din fostele hoteluri Onix si Safir, s-a deschis în iulie 2018, oferind servicii all inclusive. Mera Onix este evadarea perfectă, un loc ce pare desprins din revistele de călătorii și în același timp accesibil celor care isi doresc un all inclusive. Mera Onix devine in 2018 locul în care bucuria și relaxarea se împletesc armonios pentru crearea celor mai reușite experiențe de vacanță, a unor prețioase trăiri și emoții, a căror amintire ne dorim să vă încânte până la următoarea vizită.
Descriere camere:
Dotari camere: aer conditionat, TV, minibar, seif, baie cu dus, balcon, uscator de par, sistem de acces în cameră pe bază de brtara, telefon. Într-un stil modern și elegant, cu accente marine, camerele sunt decorate în culori calde ce întregesc armonia și oferă întreg confortul și prospețimea necesare unei vacanțe cu adevărat relaxante. Număr total camere: 350 Duble: - Camera dublă matrimonială/twin are o suprafață de de 15. mp, pat matrimonial (180/190 cm) sau două paturi individuale ( 80/190 cm). Apartamente junior: - Apartamentul Junior Suite este compus din cameră de zi, cu canapea extensibilă și dormitor cu pat matrimonial, având o suprafață de aproximativ 30 mp. Camera „Dublă family” - suprafață de aproximatix 24 mp; doua dormitoare cu pat matrimonial (180/190 cm), interconectate, fiecare camera cu baie proprie si intrari individuale din holul principal. Acest tip de spatiu de cazare nu permite adaugarea de pat suplimentar. Apartament "Junior Suite" cu Jacuzzi pe terasa- suprafață de aproximatix 30 mp + terasa generoasa cu jacuzzi, dormitor cu pat matrimonial (180/190 cm) si living cu canapea extensibila, 1 baie in dormitor. Camera dubla king cu Jacuzzi pe terasa, are o suprafata de aproximativ 20 mp, pat matrimonial (180/190cm) si canapea extensibila (140/190cm). Produsele din minibar sunt disponibile, in toate camerele, contra cost.
Descriere facilitati:
Dotari generale: restaurant, parcare proprie -gratuita in limita locurilor disponibile, loc de joaca pentru copii, Terasa restaurantului este animată în fiecare seară de nenumărate momente artistice, atât pentru copii cât și pentru adulți. La Mera Onix aveți ocazia de a petrece cele mai antrenante seri de vară, bucurându-vă de muzică live, dansatori de salsa, ansambluri populare, cabaret, alături de multi alți invitați și momente surpriză. Observaţii * La orice serviciu solicitat suplimentar fata de pachetele din oferta, se va adauga comisionul agentiei. Sosire și plecare Cazarea se efectuează începând cu ora 16.00, iar eliberarea camerelor se realizează până cel târziu la ora 12:00. La solicitarea clienților și în funcție de camerele disponibile, se poate depăși ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 12.00, contra cost (50% din tariful afișat la recepție). Depășirea cu mai mult de 6 ore se taxează 100% din tariful afișat la recepție. Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fără plată. Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte identitate, pașaport, certificat de naștere în cazul copiilor) și a voucher-ului emis de agenție, însoțit de prezenta anexă, semnată de AGENT și de către turist. Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea Resortului din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alăturate sau situate într-un anumit hotel. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor, pe care Resortul încearcă să le onoreze în limita disponibilităților. Hotelul nu percepe taxă pentru parcare și nici nu reține locuri pentru turiști. Parcarea este gratuită în limita disponibilității. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Resortul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta. Fumatul Fumatul este interzis în incinta hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile din hotel amenajate/dotate cu scrumiere. Turiștii care nu respectă această regulă vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amendă de la 100 lei la 500 lei). Animalele de companie Este interzis accesul cu animale de companie în incinta hotelului. Mera Onix are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități, echivalentul a 50% din valoarea intregului sejur rezervat.; aceiași sancțiune se aplică și în cazul în care se constată prezența în hotel a animalelor sau păsărilor de companie după efectuarea cazării. Siguranța Întreg hotelul este supravegheat prin sistem video. Turistii au posibilitatea de a solicita Resortului păstrarea bunurilor de valoare (documente,aparatură electronică sau alte asemenea obiecte de valoare) Acestea vor fi predate la receptie în baza unui proces verbal. Hotelul nu își asumă răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Resortului (cameră, săli de conferință, restaurant, bar, zona piscinelor, plajă sau parcare) dar va depune toate diligentele pentru a rezolva situatia ivita in limita posibilitatilor tehnice. Hotelul nu își asumă răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării în mod neadecvat a piscinelor și altor dotări din cadrul hotelului sau datorate neatentiei. Obligațiile Turistului La Check in turistii vor primi brătara Mera Onix care trebuie purtată în mod obligatoriu pe toată durata sejurului. Accesul la serviciile din incinta proprietatii se va face numai în baza brățării Mera. Pentru această brățară turiștii vor depune o garanție în valoare de 100 lei/brățară, garanție care va fi restituită la încheierea sejurului, la predarea brățării. Turistul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea în aceleași condiții la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din cameră, vor fi suportate de acesta. În cazul în care la sosirea în cameră obiectele de inventar prezente în cameră nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, Turistul are obligația de a informa recepția imediat referitor la acest aspect în vederea corectării situației, in caz contrar se considera ca bunurile au fost preluate in stare optima. Turistul este răspunzător față de hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului. Este strict interzisă introducerea și folosirea în camerele hotelului a aparaturii electrocasnice (cafetieră, storcător de fructe, fier de călcat, fierbător, etc.) precum si a altor persoane care nu sunt cazate in hotel. Fitness/Wellness/Sport: Piscina exterioară are o suprafață o suprafață de 600 mp și un design modern. Vă puteți relaxa pe sezlongurile confortabile de pe marginea piscinei sau puteți profita de nenumăratele atracții acvatice: dușurile cervicale vă stau la dispoziție pentru a vă detensiona musculatura din zona cervicală, banchetele cu hidromasaj și gheizerele vor detensiona musculatura spatelui și zona lombară. Aqua vortex-ul, special gândit pentru doritorii de senzații tari, permite înotătorilor rezistenți să meargă împotriva curentului sau pur și simplu să se lase trași de flux Copiii se pot distra într-o piscină special concepută pentru ei, cu o adancime maximă de 50 cm. Aici se desfășoară pe parcursul zilei diverse programe: aqua gym, concursuri, spectacole și alte surprize. Distractie: Kids Club Mera Onix a pregătit pentru cei mai mici oaspeți ai săi o serie de experiențe încântătoare, punându-le la dispoziție un pațiu destinat exclusiv lor, un loc de joacă în interior, unde se pot bucura de o mulțime de jocuri și activități. Printre activitățile ce se desfasoară pe parcursul întregii zile, amintim: concursurile și competițiile, pictura, parada costumelor și momentele unice oferite de personajele Disney. Mera Onix va dispune de plaja privata, cu o suprafata de aproximativ 9000 mp, situata in partea dreapta a resortului, asadar oaspetii se vor putea bucura, in limita disponibilitatii, de sezlongurile puse la dispozitie fara costuri suplimentare.
Politici:
Termeni și condiții generale: Prin efectuarea unei rezervări sau prin cazarea (checkin) la oricare dintre unitățile de cazare aparținând prestatorului de servicii hoteliere Atlas Apliance Solutions, clientul își dă expres acceptul cu privire la Termenii și condițiile generale (T.C.G.). Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea Resortului din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alăturate sau situate într-un anumit hotel. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor, pe care Resortul încearcă să le onoreze în limita disponibilităților. Hotelul nu percepe taxă pentru parcare și nici nu reține locuri pentru turiști. Parcarea este gratuită în limita disponibilității. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Resortul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta. Protecția datelor personale Mera Onix garantează confidențialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clienților. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuării unei rezervări sau în vederea prestării serviciilor de turism și alimentație publică nu vor fi dezvăluite către terți, cu excepția cazurilor în care Mera Onix trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare. Datele personale sunt prelucrate într-un mod care asigură securitatea și protecția împotriva prelucrării neautorizate, sunt colectate in vederea prestarii serviciilor specifice si pe durata de prestare acestora. S-ar putea să fie necesar ca documentele de identificare prezentate să fie fotocopiate sau scanate, păstrarea acestora făcîndu-se cu respectarea prevederilor legale. Datele personale pot fi introduse în sisteme de evidență ale unor autorități publice ( spre. ex. Politie). Nu există intenția Prestatorului de a transfera aceste date către un alt operator, decat in masura necesara indeplinirii obligatiilor contractuale iar orice transfer va fi făcut doar cu respectarea drepturilor legale. La finalul perioadei de prelucrare Prestatorul va șterge, distruge sau anonimiza datele personale în condiții de siguranță. Exista oricînd dreptul de opoziție ( în condițiile legale, de a vă opune prelucrării), acces la datele furnizate ( confirmare dacă prelucrăm sau nu datele personale), la rectificarea acestora ( dacă sunt inexacte, incomplete), la ștergerea, restricționarea prelucrării sau la portabilitatea lor ( de a le primi într-un anumit format și suport și a le transmite unui alt operator, în măsura în care prelucrarea se face automatizat); Exsita dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal - http://www.dataprotection.ro sau la instanțele judecătorești). Obligația de furnizare a datelor personale este una legală, în scopurile sus menționate fără de care serviciile nu se pot presta. Hotelul nu urmărește să creeze profiluri de orice tipar din această prelucrare, nefacînd obiectul unui proces decizional. Dacă scopul prelucrării se va schimba, aceasta se va face doar cu acordul obtinut legal. Veți fi informat pentru orice fel de divulgare/pierdere a datelor personale în termenul legal iar prelucrarea nu este de natură să creeze un risc pentru drepturile și libertățile clientului/turistului. Obligațiile Turistului La Check in turistii vor primi brătara Mera Onix care trebuie purtată în mod obligatoriu pe toată durata sejurului. Accesul la serviciile din incinta proprietatii se va face numai în baza brățării Mera. Pentru această brățară turiștii vor depune o garanție în valoare de 100 lei/brățară, garanție care va fi restituită la încheierea sejurului, la predarea brățării. Turistul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea în aceleași condiții la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din cameră, vor fi suportate de acesta. În cazul în care la sosirea în cameră obiectele de inventar prezente în cameră nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, Turistul are obligația de a informa recepția imediat referitor la acest aspect în vederea corectării situației, in caz contrar se considera ca bunurile au fost preluate in stare optima. Turistul este răspunzător față de hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului. Este strict interzisă introducerea și folosirea în camerele hotelului a aparaturii electrocasnice (cafetieră, storcător de fructe, fier de călcat, fierbător, etc.) precum si a altor persoane care nu sunt cazate in hotel. Conduita Hotelul își rezervă dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a turistilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor ( vorbit tare, rastit, folosirea de cuvinte/ expresii injurioase ) aduc prejudicii imaginii Mera Onix sau deranjează alți turisti. Hotelul își rezerva dreptul de a-și selecta Clientela. Orice conduita prin care se aduc injurii de orice fel si indiferent de gravitate sau modul de exprimare, atat celorlalti turisti cat si personalului hotelului Mera Onix va duce la evacuarea turistului din hotel cu pierderea posibilitatii de recuperare a sumelor achitate de catre Agent. Desocotirea cu turistul este responsabilitatea exclusiva a Agentului. Orice fel de incident trebuie evitat si tratat cu rabdare, diplomatie si bun simt fara escaladare conflictuala. Reclamații Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor vor fi făcute în scris de către turiști sau reprezentanți ai AGENTULUI în momentul producerii lor si pana la plecarea turiștilor din hotel dar nu mai tarziu de 4 ore de la aparitia evenimentului de reclamat. Reclamațiile făcute fara respectarea acestor conditii nu vor fi luate in considerare. Reclamațiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor Turistului trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult o oră de la data constatării evenimentului, cu prezentarea dovezilor Reclamatiile trebuie facute cu buna-credinta, nu in scop de sicanare si fara o atitudine ofensatoare sau prin aducerea de injurii personalului Resortului. Postarea/publicarea pe retelele sociale sau mijloacele de informare publica de comentarii sau imagini despre calitatea si cantitatea serviciilor reclamate ca necorespunzatoare, anterior aducerii la cunostinta reprezentantilor Resortului si pana la intocmirea notei de consemnare a solutionarii reprezinta o denigrare a hotelului pentru care societatea isi rezerva dreptul de a evacua Turistul , cu retinerea sumelor datorate pana la momentul evacuarii si restituirea restului de pret catre Agent proportional cu serviciile nefolosite. Hotelul nu va putea fi responsabil pentru niciun fel de prejudiciu solicitat de client, desocotirea cu turistul fiind responsabilitatea exclusiva a Agentului. Hotelul va apela la toate mijloacele legale de reparare a prejudiciului de imagine suferit ca urmare a efectuarii unor afirmatii nefondate si nereale . In caz de evacuare a Turistului pentru incalcarea celor de mai sus, Agentul este singurul raspunzator in fata Clientului pentru prejudiciile rezultate sau reclamate de Turist. Evacuarea va privi doar persoanele vinovate de incalcarea prezentelor conditii/reguli. Legea aplicabilă. Litigii Drepturile și obligațiile părților prevăzute de Termeni si Conditii Generale, precum și toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare. Dispoziții finale Hotelul are dreptul să modifice unilateral oricând T.C.G. Modificarea T.C.G. va fi opozabilă Agentului si turistilor de la data la care le-a fost adusă la cunoștință prin orice mijloc (afișare, e-mail, etc.). Turistul este răspunzător pentru luarea la cunoștință și respectarea Termenilor și condițiilor generale pe întreaga durată a șederii.
Servicii masa:
Cum experiența turistică de excepție nu poate fi niciodată completă fără a integra și latura ei culinară, restaurantul Mera Onix, va oferă o gamă diversificată de preparate, atât din bucătăria traditională românească cât și din cea internatională, în regim All Inclusive. Maeștrii laboratorului propriu de patiserie vă vor delecta cu cele mai proaspete și gustoase produse. Programul de funcționare al Restaurantului Mera Onix: - micul dejun se servește zilnic între orele 7.00-09:30 - prânzul se servește zilnic între orele 12:30 -14:30; - gustarea se servește zilnic între orele 10:30 – 12:00; 16:00 – 18:30 - cina se servește zilnic între orele 19:00-21:00 Programul de entertainment de pe terasa Restaurantului Mera Onix se va desfășura zilnic între orele 19:00 și 22:30. În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă, fără obiecte și accesorii de plaja. Este interzisă părăsirea restaurantului sau terasei cu alimente și/sau băuturi, veselă, tacâmuri, etc. Produsele din minibar sunt disponibile, in toate camerele, contra cost. Bar pe plaja - bauturile incluse in pachet (racoritoare, bere, apa, cafea).
Facilitati copii:
(in camera cu 2 adulti): CAMERĂ DUBLĂ STANDARD Capacitate maximă: 2 adulţi şi 2 copii 0-11.99 ani sau 3 adulţi; - copiii cu vârsta cuprinsă între 0-2 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi masa. La cerere, se poate oferi pătuţ bebe, tip ţarc, în limita disponibilităţii; - copiii cu vârsta cuprinsă între 3- 6.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare, fără pat suplimentar asigurat şi achita supliment de masa 78.20 Lei/ zi/ copil; - copiii cu vârsta cuprinsă între 7- 11.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare, fără pat suplimentar asigurat si achita supliment de masa 108.10 Lei/ zi; - copilul cu vârsta peste 12 ani achita supliment de masa 215.05 Lei/ zi si obligatoriu pat suplimentar; Tariful patului suplimentar este de 80,50 Lei/ zi, indiferent de vârstă. JUNIOR SUITE & APARTAMENT & DUBLA FAMILY Capacitate maximă: 4 persoane - copiii cu vârsta cuprinsă între 0-2 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi masa. - copiii cu vârsta cuprinsă între 3- 6.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi achita supliment de masa 78.20 Lei/ zi/ copil; - copiii cu vârsta cuprinsă între 7- 11.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi achita supliment de masa 108.10 Lei/ zi/ copil; - copiii cu vârsta peste 12 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi achita supliment de masa 215.05 Lei/zi/ copil; - al treilea si al 4-lea adult achita supliment de masa- 215.05 Lei/ zi; CAMERĂ DUBLĂ KING Capacitate maximă: 2 adulţi şi 2 copii 0-11.99 ani sau 3 adulţi; - copiii cu vârsta cuprinsă între 0-2 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi masa. - copiii cu vârsta cuprinsă între 3- 6.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi achita supliment de masa 78.20 Lei/ zi/ copil; - copiii cu vârsta cuprinsă între 7- 11.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi achita supliment de masa 108.10 Lei/ zi/ copil; - copiii cu vârsta peste 12 ani beneficiază de gratuitate la cazare şi achita supliment de masa 215.05 Lei/zi/ copil; - al treilea adult achita supliment de masa- 215.05 Lei/ zi;

Taxe locale

Unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale.
Calatorul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubritate, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la EXIMTUR.

Facilitati MERA ONIX, Cap Aurora

Restaurant
Terrace
Room TV
Bathroom
Children playground
Hairdryer
Direct connection telephone line
Safety Deposit Box in room
Airconditioning
Balcony
Free Parking
24-Hour Front Desk
Elevator
Outdoor Swimming Pool
Bar
Minibar
Luggage Storage