Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

GRAND HOTEL MINERVA RESORT SPA


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere GRAND HOTEL MINERVA RESORT SPA, Baile Herculane

RO Sejur TRATAMENT - 5,6,9,11 nopti - check in Duminica Situat în centrul stațiunii Băile Herculane, una din cele mai vechi stațiuni balneare ale lumii, celebră pentru miraculoasele ape termale, pune la dispoziția oaspeților toate facilitatile pentru un sejur de odihna, tratament sau business perfect. / EN STAY with TREATMENT - 5,6,9,11 nights - check-in on Sunday Located in the center of Băile Herculane, one of the oldest spas in the world, famous for its miraculous thermal waters, it offers all the facilities for a perfect stay, treatment or business stay.

Descriere camere:
RO Duble: 164 - 114 camere matrimoniale, 50 camere twin Apartamente: 13 - Acestea oferă un spațiu de cazare divizat într-un living spațios cu canapea extensibilă și un dormitor matrimonial, alături de un dressing generos. Suite: 8 - compuse din două camere comunicante, concepute special pentru familiile cu copii, oferă un salon cu canapea extensibilă, birou de lucru, minibar, tv, wireless dar și dormitoare în varianta matrimonială. Papucii, halatele, uscătorul, produsele cosmetice sunt doar câteva elemente ce se regăsesc în băile dvs, pe lângă cele două balcoane aferente suitelor, care vă vor încânta simțurile prin aportul de aer proaspăt de munte și peisaje deosebite, în orice moment din zi sau din seară. / EN Doubles: 164 - (114 double rooms, 50 twin rooms) Apartments: 13 : a spacious living room with sofa bed and a master bedroom, along with a generous dressing room. Suite: 8 : two interconnecting rooms, designed especially for families with children. Include a living room with sofa bed, work desk, minibar, TV, wireless and matrimonial bedrooms. Slippers, bathrobes, hair dryer, cosmetics . Two balconies related to the suites.
Descriere facilitati:
RO Servicii suplimentare contra cost: masaj de relaxare, proceduri beauty, masaj cu pietre vulcanice, reflexoterapie, bai aromate cu plante. Check-in incepand cu ora 16:00; check-out pana la ora 12:00. / EN Additional services for a fee: relaxation massage, beauty procedures, volcanic stone massage, reflexology, aromatic herbal baths. Check-in starting from 16:00; check-out until 12:00.
Locatie:
RO Fitness/Wellness/Sport: piscina acoperita - bazin inot semiolimpic, jacuzzi, bai Kneipp, SPA - 5 saune (uscata, umeda - Hammam, infrarosu, sauna salina, biosauna) hidroterapie, baza tratament, sala fitness, bazin copii. Tratament: se efecteaza in baza proprie Balneo Minerva: electroterapie, ultrasunete, bai de sulf, magnetoterapie, ozonoterapia, aerosoli, impachetari in parafina, kineto, unde scurte, bai de plante, laser, bai galvanice, reflexoterapie, bai cu CO₂ si bule. / EN Fitness / Wellness / Sports: indoor pool - semi-Olympic swimming pool, jacuzzi, Kneipp baths, SPA - 5 saunas (dry, wet - Hammam, infrared, saline sauna, bio sauna) hydrotherapy, treatment base, fitness room, children's pool. Treatment: Balneo Minerva is performed on its own basis: electrotherapy, ultrasound, sulfur baths, magnetotherapy, ozone therapy, aerosols, paraffin wraps, kineto, short waves, herbal baths, laser, galvanic baths, reflexotherapy, CO bai baths and bubbles
Politici:
Regulament intern in contextul Covid-19 GRAND HOTE MINERVA RESORT SPA Sănătatea și siguranța dvs sunt prioritatea noastră ! Am luat toate măsurile necesare pentru a ne asigura că oaspeții noștri vor avea o ședere sigură și plăcută. Angajamentul nostru este de a asigura servicii de calitate la cele mai înalte standarde ale ospitalităţii si de maxima siguranta. Tratăm cu maximă seriozitate și responsabilitate situatia actuala, astfel am implementat urmatoarele masuri de preventie : 1. Echipa GHM a fost informată, în detaliu, cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale și primesc instrucțiuni și protocoale de operare îmbunătățite în permanență. 2. Frecvența de curățare a spatiilor comune este mai mară decât de obicei urmând ca suprafetele să fie dezinfectate dupa fiecare oaspete (inclusiv holuri, lifturi, mânere de ușă, recepția și sălile de conferințe/întâlniri , toalete publice etc.), dezinfectarea se va efectua cu produse profesionale. 3.Vom intensifica igienizarea camerelor pentru oaspeți (mobilier, lenjerie etc) utilizând și aici dezinfectanți profesionali. Acordam o atentie deosebita curateniei care se efectueaza in camere inainte de sosirea fiecarui nou oaspete. Menajul zilnic se realizeaza numai cu aprobare, la cerere. 4.Vom continua să ajustăm serviciile de alimentație în conformitate cu recomandările autorităților locale privind siguranța alimentară. 5. Toate produsele care intră în hotel si in blocul alimentar sunt atent verificate si dezinfectate. 6. Vesela , tacâmurile , ustenilele necesare preparării și servirii alimentelor sunt spălate , dezinfectate și sterilizate , utilizându-se substanțe avizate și dispozitive de curățare profesionale ce utilizează temperaturi înalte 7 .Oaspeții sunt încurajați să efectueze plata online sau cu cardul , pentru a limita interacțiunea fizică prin plăți contactless și online. 8.Evaluam zilnic starea de sanatate a angajatilor si vom lua imediat masurile necesare , la primele semne de imbolnavire. Am pus la dispozitia intregului personal termometre pentru a se lua temperatura la inceperea si terminarea programului de lucru, aceasta fiind notata intrun registru de monitorizare. 9.Toti oaspetii sunt incurajati sa foloseasca dezinfectantii existenți la intrarea in terase si in spatiile comune pusi la dispozitie gratuit. 10 .Obligativitatea tuturor oaspeților de a completa formulare, prin care declară pe propria răspundere că au o stare de sănătate bună și că nu au călătorit în zonele afectate de COVID-19 în ultimele 14 zile (declaratia se transmite si pe adresa de e-mail). 11. Amplasarea de covoare dezinfectante la intrarile principale si disensere cu dezinfectant in spatiile comune. 12. Panou de protectie la receptia hotelului pentru protejarea atat a personalului cat si al clientilor impotriva raspandirii virusului 13. Panou de protecție existent la bain-marie utilizate la terasă , pentru menținerea alimentelor în condiții optime 14. Cardurile de acces in camera sunt dezinfectate cu o frecvență mai mare 15. Crearea de circuite , intrare/ieșire pentru respectarea măsurii distanțării 16. Mesele se vor dezinfecta după fiecare client /grup de clienți Măsurile suplimentare includ instructajul personalului pentru consolidarea regulilor și practicilor de igienă personală bună, furnizarea de măști și mănuși medicale pentru personal și oaspeți. Fiecare angajat va respecta cu strictețe măsuri de bază pentru prevenirea infecției COVID-19 precum: igiena corectă a mâinilor, distanțare socială, evitarea atingerii zonei ochilor, gurii, nasului și respectarea recomandării de a rămăne acasă la primele simptome de boală, respectând informarea angajatorului și a medicului de familie. Personalul de la recepția este suficient de informat despre COVID-19, astfel încât își poate îndeplini în mod sigur sarcinile atribuite și previni posibila răspândire a COVID-19 în cadrul unității. Aceștia pot informa oaspeții care întreabă cu privire la politica unității în ceea ce privește măsurile preventive stabilite sau alte servicii pe care oaspeții le pot solicita (de exemplu, serviciile medicale și de farmacie disponibile în zonă sau la sediul propriu-zis). De asemenea, aceștia sunt în măsură să sfătuiască oaspeții cu simptome specifice să rămână în camerele lor până când sunt văzuți de un medic, precum și să ofere recomandări de igienă de bază atunci când sunt solicitați. Biroul de recepție va avea la îndemână numerele de telefon ale autorităților de sănătate, centrelor medicale, spitalelor publice și private și centrelor de asistență pentru utilizare ori de câte ori există posibilitatea ca un oaspete să fie bolnav. Curățenie și dezinfectare Se va acorda o atenție specială aplicării măsurilor de curățare și dezinfectare în zonele comune ( toalete, coridoare, ascensoare etc.) ca măsură preventivă generală în timpul întregii epidemii de COVID-19. O atenție deosebită va fi acordată obiectelor care sunt atinse frecvent, cum ar fi mânerele, butoanele liftului, balustrade, întrerupătoare, butoane, etc. Personalul de la curățenie este instruit în consecință. Personalul de serviciu este instruit suplimentar în ceea ce priveste pregătirea, manipularea, aplicarea și depozitarea produselor dezinfectante, biocide , toate fiind avizate de instituțiile abilitate în acest sens Telefonul, echipamentele de control de la distanță, clanțe de uși, butoane de lift, sunt dezinfectate cu o soluție cu 70% alcool. Atunci când este posibil, se vor utiliza doar materiale de curățare de unică folosință. Materialele de curățare neabsorbante vor fi curățate conform instrucțiunilor producătorului înainte de a le utiliza în alte încăperi. Lenjeria și prosoapele se vor spăla în cicluri fierbinți ( 90° C) cu detergenții obișnuiți. Toate articolele utilizate vor fi gestionate corespunzător pentru a diminua riscul de transmitere potențială. Articolele de unică folosință (prosoape de mână, mănuși, măști, servețele) trebuie plasate într-un recipient cu capac și aruncate conform planului de acțiune al hotelului și reglementărilor naționale pentru gestionarea deșeurilor. Luam in calcul , cu aprobarea prealabila a oaspetilor , se facem curatenia si dezinfectarea camerelor doar la check-in si check-out, iar lenjeria si menajul se vor efectua doar la cerere. Toate camerele și zonele comune sunt ventilate și aerisite zilnic . Obligatii ale oaspetilor si regulament de conduita in contextual Covid-19 Au obligatia sa respecte permanent, intocmai si pe deplin regulile de igiena personala si masurile de protectie , indiferent de momentul din zi, oriunde in incinta locatiei. Sa ia nota si sa accepte regulile precizate inca de la confirmarea rezervarii, privind seria de proceduri impuse tuturor clientilor in incinta locatiei, privind interactiunea cu angajatii, dar si cu ceilalti oaspeti. Sa accepte ca, inca de la sosirea la hotel, trebuie sa se supuna regulilor instituite privind accesul, controlul temperaturii si completarea corecta a fisei de anuntare a sosirii , cât și luarea în evidență în registrul pentru triaj epidemiologic . La check in , fiecare turist va fi examinat de medicul resortului iar la cea mai mică suspiciune , medicul poate să decidă ca un oaspete să nu fie primit în cadrul resortului , indicându-I totodată , care sunt unitățile medicale de specialitate din apropiere . Sa accepte ca in incinta sa poarte masca in toate spatiile publice sis a foloseasca dezinfectantul pentru maini. Sa accepte faptul ca anumite servicii dedicate tuturor oaspetilor ar putea fi asigurate numai in serii, la interval orare diferite, pentru a se putea asigura distantarea sociala necesara in toate spatiile publice. Sa accepte faptul ca noile proceduri de lucru impugn reducerea semnificativa a interactiunii cu angajatii, aceasta nefiind o lipsa de interes din partea noastra. Sa respecte distanta de siguranta in raport cu angajatii si ceilalti oaspeti ( minim 1.5 m ) Să respecte circuitele create de staff , pentru intrare/ieșire , structurate pentru evitarea aglomerării Sa se spele regulat pe maini cu apa si sapun si sa utilizeze produsele dezinfectante. Sa nu isi atinga nasul, gura si ochii cu mainile nedezinfectate. Sa nu stranute sau sa tuseasca neprotejat. Pentru orice plata se recomanda utilizarea cardului de credit. Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale de sanatate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile , protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si echipei noaste. Rămânem vigilenți și vom colabora strâns cu autoritățile pentru sănătatea și siguranța tuturor părților interesate. Va multumim pentru intelegere si pentru sprijinul pe care ni-l acordati respectand normele specificate in acest regulament ! Conducerea Internal regulations in the context of Covid-19 Your health and safety are our priority! We have taken all necessary measures to ensure that our guests will have a safe and pleasant stay. Our commitment is to ensure quality services at the highest standards of hospitality and maximum safety. We treat the current situation with the utmost seriousness and responsibility, so we have implemented the following prevention measures: 1. The GHM team has been informed in detail of the essential preparedness and prevention measures and is constantly receiving improved instructions and operating protocols. 2. The frequency of cleaning common areas is higher than usual and the surfaces will be disinfected after each guest (including halls, elevators, door handles, reception and conference / meeting rooms, public toilets, etc.), disinfection will be perform with professional products. 3. We will intensify the sanitation of the guest rooms (furniture, linen, etc.) using professional disinfectants here as well. We pay special attention to the cleanliness that is performed in the rooms before the arrival of each new guest. Daily cleaning is done only with approval, upon request. 4. We will continue to adjust food services in line with the recommendations of local authorities on food safety. 5. All products entering the hotel and the food block are carefully checked and disinfected. 6. Dishes, cutlery, utensils necessary for the preparation and serving of food are washed, disinfected and sterilized, using approved substances and professional cleaning devices that use high temperatures 7. Guests are encouraged to make online or card payments to limit physical interaction through contactless and online payments. 8. We evaluate the health status of the employees daily and we will immediately take the necessary measures, at the first signs of illness. We made thermometers available to the entire staff to take the temperature at the beginning and end of the work program, this being noted in a monitoring register. 9. All guests are encouraged to use the existing disinfectants at the entrance to the terraces and in the common areas provided free of charge. 10. The obligation of all guests to complete forms, declaring on their own responsibility that they are in good health and that they have not traveled to the areas affected by COVID-19 in the last 14 days (the statement is also sent to the e-mail address ). 11. Placement of disinfectant carpets at the main entrances and disinfectant dispensers in common areas. 12. Protection panel at the hotel reception to protect both staff and customers against the spread of the virus 13. Existing bain-marie protection panel used on the terrace to keep food in optimal condition 14. Access cards in the room are disinfected with a higher frequency 15. Creation of circuits, input / output to comply with the distance measurement 16. The tables will be disinfected after each client / group of clients Additional measures include training staff to strengthen good personal hygiene rules and practices, providing medical masks and gloves for staff and guests. Each employee will strictly follow basic measures to prevent COVID-19 infection such as: proper hand hygiene, social distance, avoid touching the eyes, mouth, nose and follow the recommendation to stay home at the first symptoms of the disease, respecting the employer's information and of the family doctor. The reception staff is sufficiently informed about COVID-19 so that they can safely perform their assigned tasks and prevent the possible spread of COVID-19 within the unit. They can inform guests about the unit's policy regarding established precautionary measures or other services that guests may request (for example, medical and pharmacy services available in the area or at the site itself). They are also able to advise guests with specific symptoms to stay in their rooms until they are seen by a doctor, as well as to provide basic hygiene recommendations when requested. The reception desk will have at hand the telephone numbers of health authorities, medical centers, public and private hospitals and care centers for use whenever there is a possibility that a guest may be ill. Cleaning and disinfection Special attention will be paid to the application of cleaning and disinfection measures in common areas (toilets, corridors, lifts, etc.) as a general preventive measure during the entire COVID-19 epidemic. Special attention will be paid to objects that are frequently touched, such as handles, elevator buttons, railings, switches, buttons. ane, etc. The cleaning staff is trained accordingly. The service staff is additionally trained in the preparation, handling, application and storage of disinfectants, biocides, all of which are approved by the competent institutions. The phone, remote control equipment, door handles, elevator buttons, are disinfected with a 70% alcohol solution. Whenever possible, only disposable cleaning materials should be used. Non-absorbent cleaning materials should be cleaned according to the manufacturer's instructions before using them in other rooms. Linen and towels should be washed in hot cycles (90 ° C) with regular detergents. All items used will be properly managed to reduce the risk of potential transmission. Disposable items (hand towels, gloves, masks, wipes) must be placed in a container with a lid and disposed of in accordance with the hotel's action plan and national waste management regulations. We take into account, with the prior approval of the guests, we clean and disinfect the rooms only at check-in and check-out, and the linen and household items will be made only on request. All rooms and common areas are ventilated and ventilated daily. Obligations of guests and regulation of conduct in the context of Covid-19 They have the obligation to respect permanently, exactly and fully the personal hygiene rules and the protection measures, regardless of the moment of the day, anywhere inside the location. To take note and accept the rules specified from the confirmation of the reservation, regarding the series of procedures imposed on all clients inside the location, regarding the interaction with the employees, but also with the other guests. Accept that, upon arrival at the hotel, you must comply with the established rules on access, temperature control and the correct completion of the arrival announcement form, as well as the registration in the register for epidemiological triage. At check-in, each tourist will be examined by the resort doctor and at the slightest suspicion, the doctor may decide that a guest should not be received at the resort, indicating at the same time, which are the specialized medical units nearby. To accept to wear a mask in all public spaces and to use hand sanitizer. To accept the fact that certain services dedicated to all guests could be provided only in series, at different time intervals, in order to ensure the necessary social distance in all public spaces. To accept the fact that the new work procedures challenge the significant reduction of the interaction with the employees, this not being a lack of interest on our part. To respect the safety distance in relation to the employees and the other guests (minimum 1.5 m) To respect the circuits created by the staff, for entry / exit, structured to avoid congestion Wash hands regularly with soap and water and use disinfectants. Do not touch your nose, mouth and eyes with uninfected hands. Do not sneeze or cough unprotected. For any payment it is recommended to use a credit card. We are constantly following the recommendations and instructions of the local health authorities, in order to offer the best possible services, while protecting the safety of our guests and our team. We remain vigilant and will work closely with the authorities for the health and safety of all stakeholders. Thank you for your understanding and support for respecting the rules specified in this regulation! Leadership În privința măsurilor ce s-au luat , în mod concret , vă comunicăm următoarele : s-au dezinfectat și igenizat toate camerele , restaurantele , terasele și toate spațiile comune .Pe lângă curățenie generală s-a insistat în a se folosi substanțe și soluții speciale cu un puternic caracter dezinfectant. Inclusiv mocheta și pereții au fost spălate cu soluții speciale . Resortul este dotat cu 14 etaje astfel că , la fiecare etaj va exista un punct de dezinfecție cu soluții speciale , la fel și în spațiile comune .Ne-am aprovizionat cu măsti și cu termometre , așa cum se impune. În ceea ce privește măsura respectării distanței , resortul nostru este dotat cu 2 restaurante și 3 terase exterioare unde oaspeții pot servi masa în condiții de maximă siguranță și confort. Totodată , deținem 4 lifturi pe care oaspeții le pot folosi pentru a ajunge în camera sau în zona spațiilor comune. La recepție am comandat un perete de Plexiglas pentru a proteja atât oaspeții cât și staff-ul nostru. În privința procedurilor de lucru , adaptate dar și a adaptării la noile condiții impuse pe piața de turism în urma Pandemiei generată de Sars Cov 19 , întregul staff a fost instruit de personal calificat din cadrul DSP și de medicii pe care îi avem în cadrul Centrului nostru de Tratament.
Servicii masa:
RO Restaurantul „Sarmis” cu o capacitate de servire de 200 persoane, combină spațiile deschise cu separeuri discrete oferind intimitate și confort, în timp ce Restaurantul „Dacia” dorește să va fie alături pentru evenimentele speciale din viață, aniversări, simple petreceri între prieteni, sau cine festive corporate. Fiecare dintre cele două restaurante are deschidere către o terasă în aer liber, unde în sezonul de vară puteți servi de la aperitive și până la deserturi, toate acompaniate de vinuri și băuturi alese cu grijă. / EN "Sarmis" Restaurant with 200 seats and "Dacia" Restaurant, both with outdoor terrace
Facilitati evenimente:
RO 2 sali de conferinta de 80 respectiv 200 locuri dotate cu: ecran proiecție, 2 LCD Samsung, LED videoproiector digital, sonorizare ambientală tavan, 2 microfoane mobile, 2 microfoane tip lavaliera BOSCH, lumini dimmabile, prezidiu, auditoriu, iluminare perimetrală, scafe tavan cu lumini LED, echipament videoconferință, conectare prezentare video prin conectori, internet cablu & WiFi, flipchart și consumabile. / EN - 2 conference rooms with 80 and 200 seats, equipped with: projection screen, 2 Samsung LCDs, LED digital video projector, ceiling ambient sound, 2 mobile microphones, 2 BOSCH lavalier type microphones, dimmable lights, presidium, auditorium, perimeter lighting, ceiling scaffolding with LED lights, video conferencing equipment, video presentation connection via connectors, cable & WiFi internet, flipchart and consumables.

Taxe locale

Unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale.
Calatorul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubritate, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la EXIMTUR.

Facilitati GRAND HOTEL MINERVA RESORT SPA, Baile Herculane

Restaurant
Coffee bar
Terrace
Room TV
Bathroom
Shower
Children playground
Private bathroom
Conference room
SPA
Hairdryer
Direct connection telephone line
Sauna
Fitness Centre
Jacuzzi
Free Wireless Internet
Safety Deposit Box in room
Heating
Airconditioning
Balcony
Laundry
Ironing Service
Cable/Satellite TV
Free Parking
Reception desk
24-Hour Front Desk
Elevator
Massage
Indoor Swimming Pool
Children swimming pool
Bar
Minibar
Safety Deposit Box at reception
Credit card accepted
Luggage Storage
Meeting/Banquet Facilities
Business Centre
Beauty Salon
Facilities for persons with disabilities
Steam Baths
Dry Cleaning
Health treatments facilities
Therapy and wellness center
Rooms/Facilities for Disabled Guests
Smoking Area
Connecting door
Shoe Shine
Newspapers
Tea and coffee making

Locatie GRAND HOTEL MINERVA RESORT SPA, Baile Herculane