Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere HOTEL WOLF 2, Bran

Complexul Wolf este situat la 1.5 km de castelul Bran.
Complexul Wolf si-a intregit imaginea prin inaugurarea unui nou hotel, Hotel WOLF 2**** care se adauga Hotelului Wolf 1 ***. Hotelul, finalizat in 2009, dupa un an de munca asidua, chiar daca ocupa o suprafata de peste 6000mp si este structurat pe 5 nivele, creeaza o destinatie ideala atat pentru escapadele de sfarsit de saptamana cat si pentru intalniri de afaceri importante prin imbinarea stilului modern cu cel clasic si al luxului cu rafinamentul.
Descriere facilitati:
sala de bowlling, biliard, paint-ball, la cerere se pot organiza plimbari cu ATV-uri, sanii sau carute trase de cai, loc de joaca pentru copii (interior si exterior), petreceri pentru copii cu clovni si face-painting, teatru de papusi/proiectie film pentru copii, tiroliana, panou de alpinism, tenis de picior, tir cu arcul, cursuri de inot/aqua-gym/concurs polo, foc de tabara cu muzica folk/vin fiert, dansuri populare romanesti/grecesti/Latino, parada mascotelor. Check-in incepand cu ora: 15:00 ;check-out pana la ora: 12:00. Animale de comanie permise contra unei taxe. Carnet de sanatate obligatoriu.
Politici:
Complexul Wolf se intinde pe o suprafata de aproximativ 20.000 mp, cele 2 hoteluri aflandu-se intr-un cadru natural ce permite distantarea fizica. In contextul actual sfatuim turistii sa foloseasca optiunea picnic, relaxandu-se si bucurandu-se si de spatiul generos de care dispunem. Masuri suplimentare pentru prevenirea infectarii cu noul coronavirus COVID-19: Echipamente si proceduri:  am pus la dispozitia angajatilor echipamentul de protectie necesar (manusi, masti, echipamente de protectie)  am recurs la monitorizarea temperaturii angajatilor la inceputul programului, dar si monitorizarea starii de sanatate  la intrarea in cladirile complexului au fost puse tavite cu dezinfectant pentru stergerea incaltamintei  covorase impregnate cu dezinfectant la intrarile in hoteluri si restaurant  dezinfectarea suprafetelor de lucru si a echipamentelor din bucatarie cu o frecventa deasa  au fost montate dispensere cu solutii dezinfectante atat in interior, cat si in exterior (holuri, intrari hoteluri, receptie, restaurant, piscina, toalete publice)  a fost montat geam Plexiglas in receptie dar si la magazinul de la piscina  in receptie au fost marcate distantierele recomandate intre turisti, a fost stabilit fluxul de intrare-iesire din receptie si numarul maxim de persoane carora le este permisa intrarea concomitent, pentru evitarea aglomeratiei  toate spatiile si zonele care sunt frecvent atinse de turisti sunt dezinfectate cu o frecventa mult mai mare (lifturi, butoane lifturi,manere de usi si ferestre, suprafete de sticla si ceramica, oglinzi, telecomenzi, intrerupatoare, cotiere scaune, fotolii, suprafete masa, noptiere, tablie pat, etc.)  a fost achizitionata trusa medicala speciala pentru receptie care cuprinde: servetele dezinfectante pentru suprafete, masca pentru fata/viziera pentru ochi, manusi de unica folosinta, sort de protectie , combinezon intreg cu maneci lungi, sac special de deseuri, de unica folosinta  au fost montat, in receptie, in restaurant,in spatii publice, panouri de informare cu privire la recomandarile pentru prevenirea infectarii cu noul coronavirus  au fost achizitionate solutii dezinfectante, toate solutiile folosite sunt avizate de Ministerul Sanatatii si sunt insotite de fise tehnice  cardurile camerelor sunt dezinfectate  a fost realizata dezinfectia intregului Complex de catre o firma autorizata cu produse speciale  dupa fiecare decazare camera va fi dezinfectata cu solutii speciale avizate de autoritati Masuri care ii vizeaza direct pe turisti  turistii sunt incurajati sa foloseasca moduri de plata online sau card  vor semna o declaratie pe propria raspundere ca nu au probleme respiratorii si vor fi de acord cu monitorizarea temperaturii lor corporale la intrarea in complex, activitati, restaurant, piscina  pentru limitarea timpului de asteptare pentru check-in, dar si pentru a preveni aglomerarea zonei receptiei, se va incerca obtinerea tuturor informatiilor legate de cazare (inclusiv fisa de cazare) inainte ca turistul sa ajunga in complex  vor respecta regulile de distantare fizica pe toata perioada sejurului, noi vom lua toate masurile necesare pentru evitarea imbolnavirii, dar masura de distantare fizica depinde de fiecare turist in parte (trebuie evitate zonele aglomerate)  ora de check-in este 16.00 (turistii sunt rugati sa nu ajunga in complex mai repede de aceasta ora)  ora de check-out este 11.00 (turistii sunt rugati sa predea cardul de la camera cel tarziu la ora 11.00, iar daca este posibil si mai repede)  turistii sunt rugati (asa cum prevad si oficialitatile) sa poarte masti si manusi la intrarea in spatiile comune inchise  servim room service la camera, fara costuri suplimentare, meniul fiind primit la cazare  sfatuim turistii sa foloseasca optiunea picnic, relaxandu-se si bucurandu-se si de spatiul generos de care dispunem  sunt folosite pentru servire caserole si tacamuri de unica folosinta, atat pentru room-service, cat si pentru cosuletele de picnic  cazarea se va face respectand regulile de distantare fizica si limitand maxim intalnirea turistilor pe palierele hotelurilor  pe toata perioada sederii turistilor in complex, curatenia zilnica, dar si schimbarea lenjeriilor, acolo unde este necesar acest lucru, se va face cu materiale puse la dispozitia turistilor, intrarea cameristei in camerele ocupate va fi facuta doar la cererea expresa a oaspetilor nostri In functie de recomandarile date de autoritati si de Organizatia Mondiala a Sanatatii, aceste masuri pot suferi modificari.
Servicii masa:
- se acorda in unitatea restaurant Taverna Lupilor, categoria 4 stele, mic dejun bufet/a la carte, pranzul si cina in sistem a la carte.

Taxe locale

Unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale.
Calatorul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubritate, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la EXIMTUR.

Facilitati HOTEL WOLF 2, Bran

Restaurant
Terrace
Room TV
Bathroom
Shower
SPA
Direct connection telephone line
Sauna
Fitness Centre
Jacuzzi
Free Wireless Internet
Laundry
Ironing Service
Elevator
Massage
Indoor Swimming Pool
Tennis ground
Bar
Minibar
Pets allowed
Room service
Beauty Salon

Locatie HOTEL WOLF 2, Bran