Cere oferta Cere oferte
Vacante

LA BLANCHE ISLAND

5 stele

   Guvercinlik

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere LA BLANCHE ISLAND, Guvercinlik, Turcia

Bine 7.9 Booking.com Hotelul este situat pe coasta orasului Güvercinlik, pe o mica peninsula ce ofera privelisti spectaculoase si zona de plaja privata. Aeroportul Milas Bodrum este la numai 18 km de hotel. Dispune de plaja privata cu nisip, bar pe plaja, ponton, sezlonguri, umbrele, saltele si prosoape gratuit. Este destinatia ideala de a petrece o vacanta linistita si relaxanta pentru adulti dar si pentru cei mici.

Localizare

Hotelul este pozitionat intr-o zona retrasa, linistita, pe o mica peninsula si ofera facilitati si servicii de inalta calitate, precum si un parc acvatic. Este destinatia ideala de a petrece o vacanta linistita si relaxanta pentru adulti dar si pentru cei mici.

Facilitati camere:

Camerele dispun de menaj zilnic (curatenie in camera si schimbarea lenjeriei de 3 ori pe saptamana), Wi-Fi, TV receptie satelit, telefon, baie proprie cu dus/cada, aer conditionat centralizat, seif, minibar cu reaprovizionare zilnica gratuita si balcon.

Facilitati hotel:

Hotelul dispune de restaurant tip bufet care ofera si meniuri pentru dietetici si vegetarieniu, 6 restaurante a la carte, parc acvatic cu 12 tobogane cu apa, piscine, internet cafe, Wi-Fi, magazine, servicii de spalatorie, uscatorie si calcatorie, salon/barbier, centru SPA, cabinet medical, sali de conferinta, 7 baruri, programe de animatie, sporturi nautice fara motor, aqua gym, discoteca, volei pe plaja, aerobic, terenuri de tennis si inchiriere echipament, darts, sauna, baie turceasca, baie cu aburi, tenis de masa, sala de fitness.

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

 

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

 

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

 

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.