Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

HOTEL AFRODITA RESORT SPA


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere HOTEL AFRODITA RESORT SPA, Baile Herculane

Sanitatem Tratament balnear cu / fara bilet de trimitere – demipensiune / pensiune completa / All Inclusive 5,7,10,14 nopti intrare duminica Oferta SPA Apeduct cu demipensiune /pensiune completa / All Inclusive, intrare duminica pentru 5 sau 7 nopti Wellness Celestium cu demipensiune /pensiune completa / All Inclusive, intrare duminica pentru 5 sau 7 nopti
Hotelul este situat intr-o zona pitoreasca dominata de o liniste deplina dar nu departe de parcuri si magazine. Accesul se face pe un drum asfaltat lung de 1.2 km adiacent strazii principale (Strada Trandafirilor) in imediata apropiere a Complexelor Hoteliere Dacia, Diana si Minerva.
Descriere camere:
Camerele duble economic sunt clasificate la 3* si sunt situate la etajul 9 sau 10, au aceleasi dotari ca si camerele duble standard, mai putin fierbatorul de apa. Camerele duble family dispune de o canapea extensibla.
Descriere facilitati:
Check-in incepand cu ora 16:00; check-out pana la ora 12:00.
Politici:
Măsuri de siguranță a oaspeților și personalului implementate BACOLUX HOTELS În contextul epidemiologic actual, în vederea protejării stării de sănătate a turiștilor, la nivelul grupului nostru hotelier procedurile interne de lucru au fost adaptate și s-au implementat noi măsuri de prevenire. Înainte de redeschidere activității pentru turiști, hotelurile vor fi dezinfectate de o companie certificată, prin proceduri avansate de dezinfecție aprobate de instituții abilitate în domeniu. Principalele măsuri adoptate sunt: Hotel • Plasarea de dozatoare cu dezinfectanți, cât și în spațiile destinate angajaților • Dotarea cu termoscanner la intrarea în hotel • Dezinfectarea tuturor suprafețelor și obiectelor atinse cel mai frecvent în spațiile comune • Folosirea de substanțe avizate de către Ministerul Sănătății și OMS în toate procedurile de curățenie • Plasarea de covorașe dezinfectante la toate căile principale de acces • Plasare a marcajelor pentru păstrarea distanței de siguranță • Informarea oaspeților asupra regulilor de igienă, a protocoalelor și măsurilor întreprinse intern. • Optimizarea comunicării între hotel și oaspeți, prin postere informative pentru a crește impactul mesajelor cheie în rândul oaspeților, inclusiv promovarea igienei mâinilor (spălarea pe mâini timp de cel puțin 20 de secunde, pe toate părțile mâinii), și igiena respiratorie. • Folosirea lifturilor va fi făcută doar dacă este strict necesar și numai de către cel mult două persoane o dată, care vor purta măști de protecție în tot timpul folosirii liftului. Este recomandabil ca cele două persoane să fie din aceeași familie. • Spălarea și dezinfecția suprafețelor din camere si spatii comune, se va face mai frecvent decât de obicei, cu soluții speciale biocide, avizate de catre MS in scopul acesta. • S-au adaptat procedurile, operațiunile, ordinea, durata și soluțiile folosite pentru curățenia într-o camera curată/menaj • Încurajarea, promovarea și susținerea activităților în aer liber a oaspeților resortului. • Spălarea tuturor lenjeriilor și materialelor textile cu substanțe avizate la temperaturi înalte. • Se vor spori procedurile de dezinfectare și verificare a produselor care vor intra în hotel Restaurant, baruri și terase • Distanțarea legală a meselor din restaurantele resorturilor • Crearea unui program predefinit pentru masă, pentru evitarea aglomerării restaurantelor • Alocarea unei singure mese din restaurant, pe care persoana sau familia o va folosi pe perioada sejurului, pentru a evita pe cât posibil contactul între oaspeți și al mai multor suprafețe • Se va instala un termoscanner la intrarea în restaurant • Personalul de servire va purta mască și mănuși de unică folosință • Se va instala un dispenser cu dezinfecatat pentru mâini la intrarea în restaurant • Se vor folosi lămpi UV bactericide în zona alimentară • Se vor dezinfecta mesele, scaunele, după fiecare servire • Accesul limitat al furnizorilor doar în zone dedicate Personal • Monitorizarea zilnică a temperaturii angajaților și a stării acestora de sănătate la fiecare intrare în tură • Utilizarea echipamentelor de protecție de către toți angajații hotelurilor • Pregătirea personalului pentru măsurile de siguranță prin sesiuni training-uri specializate, pentru însușirea și respectarea procedurilor • Fiecare membru al personalului va respecta cu strictețe măsurile de bază, cum ar fi igiena mâinilor, distanțarea fizică, evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii, respectarea igienei respiratorii, și respectarea recomandărilor de a rămâne acasă și de a solicita asistență medicală, dacă au simptome specifice bolii • Se vor instala covoare îmbibate cu soluții biocide la intrarea personalului Măsuri de restricționare temporară a unor tipuri de activități • solicita asistență medicală, dacă au simptome specifice bolii • Într-o primă etapa restaurantele, barurile din incinta hotelului vor funcționa doar pe terasă până la 15 iunie. Servirea mesei se poate face și în regim room service • Accesul la facilitățile SPA și tratament balnear ale resorturilor va fi exclusiv pentru oaspeții cazați. (după 1 iulie sau o altă dată reglementată de autorități) • Vânzarea limitată a locurilor din resorturi până la 50% din capacitatatea fiecăruia, pentru cel puțin perioada iunie – iulie • Locurile de joaca special destinate copiilor vor fi închise până la noi reglementări • Locurile special amenajate din Spa pentru fitness, saune; piscina interioara; etc, din incinta hotelurilor, rămân închise până la după 1 iulie sau o altă dată reglementată de autorități • Oaspeții ce nu respectă normele legale și interne de siguranță urmează fie evacuați din resort. Echipa de management a dezvoltat un plan de acțiune intern adaptat situației și urmărește punerea în aplicare în conformitate cu recomandările autorităților locale și naționale de sănătate publică, având ca scop prevenirea cazurilor, gestionarea eficientă a cazurilor, și atenuarea impactului în rândul oaspeților și al personalului. Evaluarea și monitorizarea în permanență a măsurilor implementate în vederea adaptării planului de acțiune la experiența practică, care implică membrii fiecărui departament relevant.
Servicii masa:
Se acorda in restaurantul propriu, mic dejun, pranz si cina bufet suedez sau optional pranzul si cina in restaurantul a la carte (contra cost).

Taxe locale

Unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale.
Calatorul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubritate, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la EXIMTUR.

Facilitati HOTEL AFRODITA RESORT SPA, Baile Herculane

Restaurant
Terrace
Room TV
Bathroom
Shower
Children playground
Conference room
Hairdryer
Direct connection telephone line
Sauna
Fitness Centre
Jacuzzi
Free Wireless Internet
Safety Deposit Box in room
Heating
Airconditioning
Balcony
Free Parking
Reception desk
24-Hour Front Desk
Elevator
Massage
Indoor Swimming Pool
Outdoor Swimming Pool
Bar
Minibar
Safety Deposit Box at reception
Credit card accepted
Luggage Storage
Facilities for persons with disabilities
Rooms/Facilities for Disabled Guests
Souvenirs/Gift Shop
Tea and coffee making

Locatie HOTEL AFRODITA RESORT SPA, Baile Herculane