Vacante

SUNRISE REMAL RESORT

de la
de la
1254  1103 
* 2 adulti | perioada 28.08.2022 - 04.09.2022 | transport cu avionul | plecare din Bucuresti
Verifica disponibilitate

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere SUNRISE REMAL RESORT, Ras Nasrani, Egipt

Fabulos 8.7 Booking.com Hotelul se bucura de localizare ideala, oferind vedere atat catre Marea Rosie cat si catre Muntele Sinai. Datorita facilitatilor si camerelor spatioase, este recomandat familiilor cu copii.

Localizare

Sunrise Remal este un hotel de 4 stele situat in exclusivista zona Montazah din Sharm el Sheikh. Acesta are o priveliste superba catre Marea Rosie si muntii Sinai. Aeroportul International din Sharm el Sheikh este situat la doar 2km de cazare.

Facilitati hotel

Hotelul dispune de parcare privata gratuita, lift, camere pentru fumatori si nefumatori, terasa, zona de plaja privata, wifi gratuit inclus, 2 piscine, restaurant, bar, snack bar, sala de fitness si centru wellness si spa.

Facilitati camere

Hotelul dispune de camere modern mobilate, baie cu dus sau cada, uscator de par, aer conditionat, mini-bar, fierbator de apa pentru ceai si cafea, seif, wifi gratuit, telefon si TV.

Sport si divertisment

Pentru activitatile sportive clientii au la dispozitie cele 2 picine exterioare, tobogan cu apa, aqua park, sala de fitness, club de activitati pentru copii, dar si alte activitati precum darts, biliard, animatori, muzica si spectacole de seara. De asemenea, clientii au acces la servicii contra cost precum snorkelling si scufundari, sporturi nautice sau acces la terenul de tenis.

Drinks and food

Hotelul pune la dispozitia clientilor 2 restaurante, cu specific international si arabesc, bufet potrivit pentru copii, meniuri pentru diete speciale la cerere, cafenea, snack bar si bar.

SPA & Wellness

Hotelul ofera servicii contra cost precum masaj, baie turceasca, sauna si salon de infrumusetare.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Unitatile hoteliere aplica regulile de protectie anti-COVID 19 valabile la destinatie, conform legislatiei in vigoare la momentul calatoriei.

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.