Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere AGLA HOTEL, Rhodos

Foarte Bine 8.4 Booking.com Situat într-o zonă liniştită a oraşului Rodos, la 16 km de Aeroportul Internațional "Diagoras", la numai 50m de plaja publica şi la mai puţin de 5 minute de mers de multe dintre obiectivele turistice celebre, hotelul Agla se bucură de o locaţie minunată pentru cei care doresc sa fie aproape de toate atractiile oferite de oras. Hotelul nu organizeaza program special de Paste Incepand cu 01.01.2018 a fost introdusa taxa locala. In functie de clasificarea unitatii de cazare, aceasta variaza intre 0.5eur – 4eur/ camera/ noapte si se va achita de catre turisti la fata locului!
ATENTIE! Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de serviciii de calatorie, agentia de turism organizatoare si agentia de turism intermediara, atunci cand pachetul este vandut prin intermediul acesteia, trebuie sa furnizeze calatorului urmatoarele informatii: 1. INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie, care se descarca AICI 2. FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie, trebuie semnat de calator si se descarca AICI. Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar. Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor. Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Protectia datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.

Date generale despre documentele de calatorie
Rodos este o insula care apartine Greciei – membra a Comunitatii Europene. Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil. Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual. Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile! Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera: -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare; -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces. -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort. -Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic. Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro. Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Conditii de penalizare in caz de anulare
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele: -20% din pretul final daca renuntarea se face incepand de la confirmarea serviciilor pana cel putin cu 31 zile inainte de inceperea sejururlui; -40% din pretul final daca renuntarea se face in intervalul 30 zile – 25 zile inainte de data inceperii sejurului; -60% din pretul final daca renuntarea se face in intervalul 24 zile – 18 zile inainte de data inceperii sejurului; -80% din pretul final daca renuntarea se face in intervalul 17 zile – 5 zile inainte de data de inceperii sejurului; -100% din pretul final daca renuntarea se face cu mai putin de 4 zile inainte de plecare in sejur sau neprezentare.

Conditii de plata
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Oferta Generala (OG): - 20% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; - 40% din valoarea pachetului cu 30 zile inaintea datei de plecare - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 2. Early Booking (Reduceri timpurii – EB): - 20% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; - 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei; - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; In cazul in care Reducerile Suplimentare se suprapun cu cele de Early Booking, se vor aplica conditiile de plata aferente Early Booking. In cazul rezervarilor cu alte tipuri de reduceri se aplica modalitatea de plata din Oferta Generala; In cazul rezervarilor Last Minute – LM, confirmarea serviciilor se va face doar in baza platii integrale a serviciilor; In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Oferta Generala (OG): - 50% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii; - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 2. Early Booking (Reduceri timpurii – EB) - 50% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii,; - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare.

Informatii utile
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00); •Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea. •Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare. •Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului; •Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta; •Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. •Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare.


ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Locatie:
Hotelul Agla este situat central, pe o strada linistita, aproape de Port si de Cetatea Cavalerilor, la 50m de plaja.

Taxe locale

Unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale.
Calatorul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubritate, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la EXIMTUR.