Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.
de la
866 786
Tarif / camera
* 2 adulti | perioada 06.08.2021 - 13.08.2021 | transport cu avionul | plecare din TARGU MURES
Verifica disponibilitate

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere SEA GARDEN HOTEL, Hurghada, Egipt

Descriere hotel
Hotel situat la 7 km de aeroportul Hurghada, in centrul orasului, pe a 2-a linie.
Deschis in anul 2000. Dispune de o cladire principala cu 4 nivele si 2 cladiri cu 2 nivele.
In total sunt 94 de camere:
82 standard room (maxim 2+2 persoane, 25 m2), la fel sunt camere Superior.

Se accepta plata cu cartea de credit: Visa, MasterCard.
Cazarea cu animalele de companie: nu.

Telefon: (002 065) 344 74 95
Fax: (002 065) 344 74 92
Internet: www.seagarden.com.eg

Camera hotel
cada sau dus
seif: la receptie, contra cost
TV prin satelit
telefon
pardoseala: gresie
room service: contra cost
mini-bar: contra cost
aer conditionat centralizat
schimbarea lenjeriei: 2 zile/saptamana (la solicitare)
curatenie in camera: zilnic
Spatiu exterior
restaurant
piscina (cu incalzire in perioada de iarna)
spalatorie (contra cost)
magazine
parcare (gratuit)
2 baruri
medic la solicitare (contra cost)
comanda taxi (la solicitare, contra cost)
Relaxare si sport
Contra cost
diving
masaj
biliard
Pentru copii
sectiune pentru copii in piscina pentru adulti (cu incalzire in perioada de iarna)
scaune in restaurant
patut, la solicitare (gratuit)
Plaja
El Sakkia, situat la 100 m de hotel, vis-a-vis de plaja. Nisip-pietris (adancime la 10 m), bar pe plaja (contra cost). Se recomanda incaltaminte speciala. La piscina: umbrele, sezlonguri, saltele - gratuit. Pe plaja: sezlonguri si saltele - contra cost. Prosoape de plaja - gratuit.
Comentariul nostru
Hotel situat central, majoritatea turistilor sunt nemti si cehi. Camerele sunt spatioase, servicii de calitate. Recomandat pentru vacante economice.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Unitatile hoteliere aplica regulile de protectie anti-COVID 19 valabile la destinatie, conform legislatiei in vigoare la momentul calatoriei.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.