Cere oferta Cere oferte
Vacante

The Ritz Carlton, Abu Dhabi Grand Canal

5 stele

   Abu Dhabi

de la
de la
1862  1858 
* 2 adulti | perioada 10.05.2024 - 17.05.2024 | transport cu avionul | plecare din Bucuresti
Verifica disponibilitate

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere The Ritz Carlton, Abu Dhabi Grand Canal, Abu Dhabi, Emiratele Arabe Unite

(Vat) Rates are inclusive of Value Added Tax starting from 01st January 2018. Check-in time is at 15:00 hours and Check-out time is at 12:00 noon. HB Supplement & FB Supplement: Not Avaialable on 24.12.2020 - 25.12.2020 and 31.12.2019. 2020 On Half Board Dine Around privileges are restricted to DINNER Only. Hotel Club Lounge: *Guest's booked in a Club Room or Club Suite The Ritz-Carlton Club Lounge offers guests an intimate setting to enjoy all day access to the Club Lounge with a dedicated concierge and butler service *The Club Lounge offers continious culinary offerings including: >Breakfast - 6:30am to 11:00am >Midday Snacks - 12:00pm to 02:00pm >Afternoon Tea and Light Snacks - 02:00pm to 04:00pm >Evening Hor's d'Oeuvres - 05:00pm to 08:00om >Cordials and Desserts - 08:00pm to 10:00pm Breakfast for Club guest's is only served in the CLub Lounge In Addition Club Lounge offers: Complimentary coffee and cookies 24hours a day, Complimentary Wireless Internet access, Personal computers for the huest use 7 Complimentary pressing for two pieces per room per day Club Lounge Policy: >A non Smoking policy is observed >Children under th age of 12 must be accompanied by an adult at all times, no children under the age of 12 are permitted after 6pm >Appropriate clothing and footwear is required at all times During the Holy Month of Ramadan, all hotel operation including Club Lounge will run as usual with exception of serving alcohol and live entertainment, from official sunrise hours until sunset hours. There will be slight restriction on the outdoor food and beverage service during the daytime hours. This is in full compliance with the UAE Law.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)

- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie
- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018)

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.