Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.
de la
870 748
Tarif / camera
* 2 adulti | perioada 27.09.2022 - 04.10.2022 | transport cu avionul | plecare din Bucuresti
Verifica disponibilitate

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere Gorgona Hotel (Crete), Ammoudara, Grecia

Descriere : Este un hotel cu un bun raport calitate/pret, amplasat in mijlocul unei gradini luxuriante intinse pe o suprafata de 5000 mp.

Localizare: hotelul este la aproximativ 10 km de aeroportul din Heraklion.

Plaja: este situat la aproximativ 150 de plaja din zona Ammoudara premiata cu Blue Flag. Sezlongurile si umbrelele sunt contra cost. Plaja din Ammoudara este predominant nisipoasa.

Dotari camere: Hotelul dispune in total de 39 de camere de aprox. 14 mp, dotate cu aer conditionat, acces internet WiFi (gratuit), telefon, seif (gratuit), radio, televizor, frigider, baie cu dus, uscator de par, balcon.

Facilitati: Hotelul dispune de receptie 24 de ore, salon, sala vizionare TV, wi-fi gratuit in toate zonele hotelului, o zona pentru mic dejun, un bar, o piscina cu un snack bar, sezlonguri si umbrele, gradina, camera pentru bagaje, inchirieri de masini, parcare.Facilitati pentru copii: pat pentru infanti si scaune speciale (gratuite, la cerere).

Clasificare oficiala: 3*

Pagina web: http://gorgonahotel.com

Nota informativa: Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.

Taxa de statiune obligatorie - se plateste la receptie:
- 0,5 euro/camera/noapte la hotel 1-2*;
- 1,5 euro/camera/noapte la hotel 3*;
- 3 euro/camera/noapte la hotel 4*;
- 4 euro/camera/noapte la hotel 5*;
- 0,5 euro/noapte/apartament sau studio la unitatile de cazare tip apartamente si studiouri.


Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Unitatile hoteliere aplica regulile de protectie anti-COVID 19 valabile la destinatie, conform legislatiei in vigoare la momentul calatoriei.

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.


Unitățile de cazare din România sunt obligate să solicite persoanelor care vin să se cazeze dovada vaccinării sau dovada faptului că au trecut prin boală, în caz contrar persoanele în cauză nu vor fi cazate!