Cere oferta Cere oferte
Vacante

Q HOTEL

3 stele

   Q Hotel, Statiunea Neptun, Cod 905550, Jud Constanta, Neptun Vezi pe harta

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere Q HOTEL, Neptun, Romania

Q Hotel dispune de toate facilitatile necesare pentru petrecerea vacantei de vara, asigurand relaxarea mult dorita intr-un ambient placut si racoros.

Masuri antiCOVID
“Sanatatea oaspetilor si membrilor echipei noastre va fi mereu principala prioritate .
Am luat toate măsurile necesare pentru a ne asigura că oaspeții noștri vor avea o ședere sigură și plăcută.
Angajamentul nostru este de a asigura servicii de calitate si experiențe de neuitat, la cele mai înalte standarde ale ospitalităţii si de maxima siguranta.
Personalul nostru a primit informații clare privind indicațiile oferite de autoritățile locale de sănătate ( INSP – Institutul Național de Sănătate Publică, DSV – Direcția Sanitar-Veterinară, DSP – Direcția de Sănătate Publică ).
Tratam cu maxima seriozitate si responsabilitate situatia actuala, astfel am implementat urmatoarele masuri de preventie :

1. Echipele hotelurilor noastre au fost informate în detaliu cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale și primesc instrucțiuni și protocoale de operare îmbunătățite în permanență.

2. Frecvența de curățare a spatiilor comune se va efectua la un interval de 30 minute, suprafetele fiind dezinfectate dupa fiecare oaspete (inclusiv holuri, lifturi, mânere de ușă, recepția și sălile de conferințe/întâlniri , toalete publice etc.), dezinfectarea se va efectua cu produse profesionale.

3.Vom intensifica igienizarea camerelor pentru oaspeți (mobilier, lenjerie etc) utilizând și aici dezinfectanți profesionali. Acordam o atentie deosebita curateniei care se efectueaza in camere inainte de sosirea fiecarui nou oaspete. Menajul zilnic se realizeaza numai cu aprobare, la cerere.

4.Vom continua să ajustăm serviciile de alimentație în conformitate cu recomandările autorităților locale privind siguranța alimentară.

5. Toate produsele care in hotel si in blocul alimentar sunt atent verificate si dezinfectate.

6.Room-service disponibil pentru servirea meselor in camera. Meniul este disponibil in Camere/Apartamente si la Receptie.

7. Check-in online ( oaspetele primește automat invitație la check-in online prin intermediul e-mailului ) precum si pentru plata online -pentru a limita interacțiunea fizică prin plăți contactless și online.

8.Evaluam zilnic starea de sanatate a angajatilor si vom lua imediat masurile necesare , la primele semne de imbolnavire. Am pus la dispozitia intregului personal termometre pentru a se lua temperatura la inceperea si terminarea programului de lucru, aceasta fiind notata intrun registru de monitorizare.

9.Toti oaspetii sunt incurajati sa foloseasca dezinfectantii la intrarea in restaurant si in spatiile comune pusi la dispozitie gratuit.

10.Obligativitatea tuturor oaspeților de a completa formulare, prin care declară pe propria răspundere că au o stare de sănătate bună și că nu au călătorit în zonele afectate de COVID-19 în ultimele 14 zile (declaratia se transmite si pe adresa de e-mail).

11. Amplasarea de covoare dezinfectante la intrarile principale si dispositive cu dezinfectant in spatiile comune.

12. Panou de protectie la receptia hotelului pentru protejarea atat a personalului cat si al clientilor impotriva raspandirii virusului.

13. Locatiile din portofoliu au incheiat un contract pentru igienizare profesionala cu firma Up Hill, folosind echipamente si produse ce respecta in totalitate standardele si detin toate certificarile necesare.

14. Cheile de acces in camera sunt dezinfectate si introduse intr-un plic sigilat.



Măsurile suplimentare includ instructajul personalului pentru consolidarea regulilor și practicilor de igienă personală bună, furnizarea de măști și mănuși medicale pentru personal și oaspeți.
Ședințele zilnice se desfășoară pentru revizuirea situației; suntem în continuă comunicare cu personalul și oaspeții pentru a-i ține la curent și pentru a-i sfătui cu privire la măsurile adecvate de luat.
Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale de sanatate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile , protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si echipei noaste.
Rămânem vigilenți și vom colabora strâns cu autoritățile pentru sănătatea și siguranța tuturor părților interesate.

Fiecare angajat va respecta cu strictețe măsuri de bază pentru prevenirea infecției COVID-19 precum: igiena corectă a mâinilor, distanțare socială, evitarea atingerii zonei ochilor, gurii, nasului și respectarea recomandării de a rămăne acasă la primele simptome de boală, respectând informarea angajatorului și a medicului de familie.


Recepție și concierge

Informații și comunicare

Personalul de la recepția este suficient de informat despre COVID-19, astfel încât își poate îndeplini în mod sigur sarcinile atribuite și previni posibila răspândire a COVID-19 în cadrul unității. Aceștia pot informa oaspeții care întreabă cu privire la politica unității în ceea ce privește măsurile preventive stabilite sau alte servicii pe care oaspeții le pot solicita (de exemplu, serviciile medicale și de farmacie disponibile în zonă sau la sediul propriu-zis). De asemenea, aceștia sunt în măsură să sfătuiască oaspeții cu simptome specifice să rămână în camerele lor până când sunt văzuți de un medic, precum și să ofere recomandări de igienă de bază atunci când sunt solicitați. Dacă este posibil, personalul de la recepție nu trebuie să fie mai în vârstă sau să prezinte boli cronice. Personalul de la recepție va lua toate măsurile de precauție necesare, inclusiv distanțare.
Biroul de recepție va avea la îndemână numerele de telefon ale autorităților de sănătate, centrelor medicale, spitalelor publice și private și centrelor de asistență pentru utilizare ori de câte ori există posibilitatea ca un oaspete să fie bolnav.
Măsurile de distanțare socială, împreună cu igiena frecventă a mâinilor și eticheta respiratorie, sunt principalele măsuri pentru prevenirea transmiterii COVID-19. Deși este posibil ca dumneavoastra sa fiti deja familiarizați cu aceste măsuri, noi tinem sa va amintim aceste aspect, ca o formă de ospitalitate.
• Distanțarea socială include abținerea de la îmbrățișare, sărutare sau strângerea mâinilor atât cu oaspeții, cât și cu personalul. Aceasta implică menținerea unei distanțe de cel puțin 1 m și evitarea oricărei persoane care tușește sau strănută.
• Igiena mâinilor înseamnă curățarea regulată și completă a mâinilor prin frecarea acestora cu o soluție pe bază de alcool sau spălarea acestora cu apă și săpun. De asemenea, evitați să atingeți ochii, nasul și gura. Dezinfectarea mâinilor este indicată după schimbul de obiecte (bani, cărți de credit) cu oaspeții.
• Eticheta respiratorie înseamnă acoperirea gurii și a nasului cu cotul îndoit sau servețel atunci când tușești sau strănuți. Servețelul folosit trebuie aruncat imediat într-o coș cu un capac.
Se vor efectua controale periodice pentru a asigura funcționarea corectă a distribuitoarelor de săpun și soluții dezinfectante, uscătoare de mâini, distribuitoare de țesuturi de unică folosință și alte dispozitive similare. Unitățile defecte tvor fi reparate sau înlocuite rapid. Planul de acțiune al hotelului include instalarea de dispozitive pentru distribuirea gelului dezinfectant în diferitele zone ale hotelului, inclusiv toaletele publice utilizate de oaspeți și personal, precum și alte zone de interes.

Curățenie și menaj
Curățenie și dezinfectare

Chiar și în absența cazurilor COVID-19 în unitate, se recomandă îmbunătățirea serviciilor de igienă. Se va acorda o atenție specială aplicării măsurilor de curățare și dezinfectare în zonele comune ( toalete, coridoare, ascensoare etc.) ca măsură preventivă generală în timpul întregii epidemii de COVID-19. O atenție deosebită va fi acordată obiectelor care sunt atinse frecvent, cum ar fi mânerele, butoanele liftului, balustrade, întrerupătoare, butoane, etc. Personalul de la curățenie este instruit în consecință.
Personalul de serviciu este instruit suplimentar în ceea ce priveste pregătirea, manipularea, aplicarea și depozitarea produselor dezinfectante, în mare parte înălbitor, care poate fi la o concentrație mai mare decât în mod obișnuit.
Telefonul, echipamentele de control de la distanță, clanțe de uși, butoane de lift, sunt dezinfectate cu o soluție cu 70% alcool.
Atunci când este posibil, se vor utiliza doar materiale de curățare de unică folosință. Materialele de curățare neabsorbante svor fi curățate conform instrucțiunilor producătorului înainte de a le utiliza în alte încăperi.
Lenjeria se va spăla în cicluri fierbinți ( 70° C sau mai mult ) cu detergenții obișnuiți. Toate articolele utilizate vor fi gestionate corespunzător pentru a diminua riscul de transmitere potențială. Articolele de unică folosință (prosoape de mână, mănuși, măști, servețele) trebuie plasate într-un recipient cu capac și aruncate conform planului de acțiune al hotelului și reglementărilor naționale pentru gestionarea deșeurilor.

Luam in calcul , cu aprobarea prealabila a oaspetilor , se facem curatenia si dezinfectarea camerelor doar la check-in si check-out, iar lenjeria si menajul se vor efectua doar la cerere.
Echipajele de curățenie sunt instruite cu privire la utilizarea echipamentelor de unică folosință și igiena mâinilor imediat după îndepărtarea echipamentelor la finalizarea lucrărilor de curățare și dezinfectare.
Toate camerele și zonele comune sunt ventilate zilnic.

Obligatii ale oaspetilor si regulament de conduita in contextual Covid-19
- Au obligatia sa respecte permanent, intocmai si pe deplin regulile de igiena personala si masurile de protective, indiferent de momentul din zi, oriunde in incinta locatiei.
- Sa ia nota si sa accepte regulile precizate inca de la confirmarea rezervarii, privind seria de proceduri impuse tuturor clientilor in incinta locatiei, privind interactiunea cu angajatii, dar si cu ceilalti oaspeti.
- Sa accepte ca, inca de la sosirea la hotel, trebuie sa se supuna regulilor instituite privind accesul, controlul temperaturii si completarea corecta a fisei de anuntare a sosirii
- Sa accepte ca in incinta sa poarte masca in toate spatiile publice sis a foloseasca dezinfectantul pentru maini.
- Sa accepte faptul ca anumite servicii dedicate tuturor oaspetilor ar putea fi asigurate numai in serii, la interval orare diferite, pentru a se putea asigura distantarea sociala necesara in toate spatiile publice.
- Sa accepte faptul ca noile proceduri de lucru impugn reducerea semnificativa a interactiunii cu angajatii, aceasta nefiind o lipsa de interes din partea noastra.
- Sa respecte distanta de siguranta in raport cu angajatii si ceilalti oaspeti ( minim 1.5 m )
- Sa se spele regulat pe maini cu apa si sapun sis a utilizeze produsele dezinfectante.
- Sa nu isi atinga nasul, gura si ochii cu mainile nedezinfectate.
- Sa nu stranute sau sa tuseasca neprotejat.
- Pentru orice plata se recomanda utilizarea cardului de credit.

Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale de sanatate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile , protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si echipei noaste.
Rămânem vigilenți și vom colabora strâns cu autoritățile pentru sănătatea și siguranța tuturor părților interesate.

Descriere camere:
Dotari camere: aer conditionat, TV -LCD, minibar, baie cu dus, balcon, internet -wireless. Camerele Duble Standard dispun de mobilier reconditionat, iar Camerele Duble Superior dispun de mobilier nou !

Număr total camere: 103
Duble: 91 - dintre care 56 camere duble standard si 35 camere duble superior.
Apartamente: 12 - dintre care 7 apartamente standard si 5 apartamente superior. Apartamentul este compus din dormitor spatios si living cu canapea extensbila

Descriere facilitati:
Dotari generale: restaurant, parcare proprie, loc de joaca pentru copii, internet -wireless gratuit, pastrare obiecte de valoare, bar, gradina, foisor cu barbeque, terasa, spatiu pentru bagaje.

Se accepta animale de companie de talie mica pentru care se vor achita 36.00 Lei/ noapte/ animal de companie.

Fitness/Wellness/Sport: piscina in aer liber, piscina copii, jacuzzi, sezlonguri in limita locurilor disponibile.

Locatie:
RO Plaja: larga, nisipoasa cu intrare lina in mare.

Politici:
Persoanele cu varsta peste 18 ani vor plati taxa de statiune in valoare de 5.00 Lei/ zi/ turist.

Servicii masa:
RO se acorda in restaurantul hotelului, categoria 3 stele, micul dejun in sistem bufet suedez, pranzul si cina in sistem bonuri valorice.
Valoarea mesei cuprinse in catalog:
Mic Dejun = 40.00 Lei / zi / persoana.
Fisa cont = 60.00 Lei / zi / persoana;


Servicii masa pentru copii
Fisa cont:
- copiii 0- 11.99 ani achita 50% din tariful pentru un adult;
- copiii peste 12 ani 100% tarif adult.

Facilitati copii:
RO (in camera cu 2 adulti):
CAMERA DUBLA
Capacitate maxima: 2 adulti si 2 copii 0- 11.99 ani sau 2 adulti si 1 copil 0- 11.99 ani + 1 copil 12- 17.99 ani.
- 1 copil cu varsta intre 0- 1.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar; al doilea copil 0-1.99 ani achita 40.25 Lei/ zi, fara pat suplimentar asigurat.
- 1 copil cu varsta intre 2- 11.99 ani achita 51.75 Lei/ zi, fara pat suplimentar;
Al doilea copil 2- 11.99 ani achita 86.25 Lei/ zi, cu pat suplimentar asigurat.
- 1 copil cu varsta cuprinsa intre 12- 17.99 ani se va caza doar in apartamente
Daca cei doi adulti din camera au micul dejun inclus, copiii au si ei mic dejun inclus.
Se accepta un singur pat suplimentar in camera.

APARTAMENT
Capacitate maxima: 4 persoane.
- 1 copil cu varsta intre 0- 1.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare; al doilea copil cu varsta cuprinsa intre 0- 1.99 ani achita 40.25 Lei/ zi.
- 1 copil cu varsta intre 2- 11.99 ani achita 51.75 Lei/ zi; al doilea copil cu varsta cuprinsa intre 2- 11.99 ani achita 86.25 Lei/ zi.
- doi copii cu varsta cuprinsa intre 12- 17.99 ani vor achita 103.50 Lei/ zi/ copil.
- al 3-lea si al 4-lea adult achita 103.50 Lei/ zi/ adult.
Apartamentul dispune de canapea extensibila si nu se poate introduce pat suplimentar.
Daca cei doi adulti din apartament au micul dejun inclus, a 3-a si a 4-a persoana au si ele mic dejun inclus.

Facilitati evenimente:
RO Sali de conferinta: 2 - capacitate maxima 50 locuri fiecare.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.


Facilitati

Pets allowed
Private bathroom
Bar
Luggage storage
Children playground
Minibar
24-Hour Front Desk
Restaurant
Safety deposit box at reception
Garden
Jacuzzi
Outdoor swimming pool
Children swimming pool
Free parking
Air conditioning
Balcony
TV in room
Terrace
Cable/Satellite TV
Free wireless internet

Locatie Q HOTEL, Neptun, Romania