Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere HOTEL CASTELNOR, Paltinis

Resortul Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 30 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil.

Politici:
masuri anti COVID Pentru oaspeți Ce ne așteptăm de la oaspeți • Vă rugăm să ne anunțați ora aproximativă a sosirii dumneavoastră pentru a putea să pregătim în detaliu fiecare aspect legat de check-in și de camera dumneavoastră. • La sosire vă rugăm să vă dezinfectați încălțămintea pe preșurile special amplasate la intrare. • La fel vă rugăm să vă dezinfectați pe mâini, noi am pregătit dispensere cu dezinfectant pentru dumneavoastră. • Vă rugăm să purtați masca de protecție la intrarea în hotel și în preajma angajaților sau a altor oaspeți. • Procedura de check-in include și verificarea temperaturii dumneavoastră. Vă rugăm să fiți de acord cu aceasta și să luați la cunoștință faptul că dacă aveți o temperatură mai mare de 37,3 C suntem nevoiți să refuzăm cazarea dumneavoastră și să vă îndrumăm spre un cabinet medical. • Vă rugăm să păstrați o distanță fizică de 2 m față de personalul angajat și să respectați indicatoarele special montate în acest sens. • Completarea formularelor de check-in se va face fie cu instrumente de scris proprii, fie vă rugăm a folosi pixurile dezinfectate pe care apoi să le amplasați în zona de pixuri folosite. • Vă informăm că atât cardul dumneavoastră de acces cât și întreagă camera a fost curățată și dezinfectată cu atenție. • Liftul de acces poate fi folosit de una cel mult 2 persoane în cazul în care acestea stau în aceeași cameră. Mânerele, butoanele și toate zonele de contact ale acestuia se dezinfectează periodic o dată la o oră. La intrarea în lift este amplasat un dispenser cu dezinfectant – vă rugăm a-l folosi. • În cazul în care în cameră sesizați o defecțiune vă rugăm să anunțați recepția și să stabiliți un interval de timp în care nu sunteți în cameră pentru ca tehnicienii noștri să poată să o remedieze. După remediere camera dumneavoastră va fi curățată și dezinfectată. • În cazul în care vă simțiți rău vă rugăm să anunțați recepția și să rămâneți în cameră, vom anunța medicul și vă vom informa cu privire la măsurile luate. • La check-out vă rugăm să lăsați cardul în recipientul destinat cardurilor folosite spre a fi introduse în procedura de dezinfecție și repunere în circulație. • Respectarea și înțelegerea regulilor interne implementate de hotel în vederea funcționării pe baza normelor impuse de legislație în contextul covid-19 ă ș • În cazul în care aveți o rezervare în avans ne-am bucura dacă ați efectua plata prin virament bancar înainte de sosire sau eventual cu cardul la check-out, încercăm să evităm pe cât posibil plățile numerar. Ce facem noi pentru oaspeți Accesul și spațiile publice • Am amplasat covorașe cu dezinfectant pentru dezinfectarea încălțămintei la accesul în hotel • Am realizat marcaje care să stabilească anumite distanțe de securitate. • Am diminuat contactul cu recepția prin amplasarea de panouri protectoare pe desk-ul recepției. • Colegii din recepție sunt echipați corespunzători (mască, mănuși, dezinfectant, pungi speciale pentru deșeuri, termometru pentru măsurarea temperaturii) și sunt instruiți legat de normele de protecție împotriva COVID-19. • Curățenia și dezinfecția zonelor publice și nu numai se face cu soluții acreditate furnizate de ECOLAB care îndeplinesc standardele de calitate și sunt atestate virucid. Folosirea acestora se face după protocoale clare de utilizare cu check list-uri specifice fiecărei zone de utilizare. • Se acordă atenție mărită suprafețelor sensibile de contact, clanțe, mânere, balustradă, butoane lift, desk recepție, butoane POS, întrerupătoare, robinete, dozatoare, etc. care se dezinfectează periodic, cele mai multe la un interval de o ora sau ori de câte ori este nevoie. Produsele de dezinfecție sunt tot marca ECOLAB, atestate și certificate inclusive virucid. • La fel o atenție deosebită se acordă toaletelor publice – care se curăță de câteva ori pe zi și se verifică la fiecare oră, efectuându-se în același timp și dezinfecția acestora. • În măsura în care este posibil crearea unor trasee cu sens unic pentru oaspeți. Camerele • În camere am modificat procedurile de curățenie în sensul că am eliminate o parte din elementele existente în camera cum ar fi mapă, pix-uri, care ar putea constituii suprafețe de contact și le oferim la solicitarea oaspeților de câte ori au nevoie. • Pe lângă procedura standard de curățenie a unei camere în protocolul obișnuit s-a adăugat o procedură specifică de dezinfecție cu atenție sporită asupra celor mai frecvente puncte de contact. ă ș • Procedura este realizată împreună cu specialiștii ECOLAB, fiind și furnizori de soluții de curățenie și dezinfecție. • Produsele de minibar sunt eliminate din cameră, dar pentru turiști va rămâne apa cu titlul gratuit. În cazul în care turistul dorește să comande anumite produse din lista de minibar se poate adresa la recepție și acestea îi vor fi livrate în cameră. • Telecomenzile și întrerupătoarele din cameră sunt cu atenție dezinfectate, acordându-li-se o atenție sporită. • Am limitat contactul personalului cu oaspeții drept pentru care serviciul de curățenie în timpul sejurului se va limita la scoaterea gunoiului din cameră. În cazul în care turistul dorește schimbarea lenjeriei sau a prosoapelor, efectuarea curățeniei generale, este rugat să apeleze la recepția hotelului pentru a fi programat intervalul de timp în care acesta nu este în cameră și i se va efectua această curățenie. • Lenjeria din fiecare cameră este depozitată în saci individuali, închisă și dusă direct la spălătorie unde este spălată și dezinfectată. • Lavetele cu care se efectuează curățenia sunt schimbate după fiecare cameră. Ele sunt depozitate în recipienți speciali, iar apoi dezinfectate și spălate. • Elementele de curățenie ale cameristelor sunt dezinfectate la fiecare început și sfârșit de schimb (cărucioare, coșuri, aspiratoare) Bucătăria și restaurantul • În bucătărie există proceduri stricte legate de personal. Acesta este verificat zilnic, termometrizat. Accesul personalului în spațiu de lucru se face doar după spălare, dezinfecție iar echipamentele folosite se spală zilnic. • Suprafețele și instrumentarul folosit în bucătărie se spală și se dezinfectează de câte ori este nevoie dar obligatoriu de minim 3 ori pe zi. • Personalul este echipat cu echipament de protecție (mască, mănuși, vizetă), iar mănușile se schimbă ori de câte ori este nevoie. • Bucătăria este dotată cu sisteme de dezinfecție pentru mâini, toate echipamentele și soluțiile fiind furnizate de ECOLAB. • Prin proceduri și recuzita adaptată se va elimina în mare parte contactul direct al personalului deservent cu preparatele sau tacâmurile clienților. ă ș • Toate produsele folosite în bucătărie sunt achiziționate de la furnizori certificate cu documente de conformitate. • În cadrul restaurantului și a terasei mesele sunt amplasate astfel încât să respecte distanță fizică de 2 m între spătarele scaunelor • Toate mesele sunt dezinfectate după fiecare utilizare. • Mesele se vor servii cu preponderență în spații exterioare. • Vesela și tacâmurile folosite sunt spălate la mașina de spălat la temperaturi ridicate folosind un detergent cu dezinfectant. Spa-ul • Toate elementele din cadrul spa-ului sunt dezinfectate ( saune, șezlonguri, suprafețe de contact) • Se va respecta aceeași procedură ca pentru spațiile comune cu o atenție mai mare asupra zonelor de contact. ă ș În camerele de terapii se va ține cont de aceleași puncte sensibile de contact. Pe lângă acestea se va proceda astfel: • Suprafețele vor fi dezinfectate după fiecare oaspete. • Prosoapele și elementele textile se vor schimba după fiecare oaspete în parte. • Se vor folosi cearceafuri și elemente de unică folosință pentru fiecare oaspete în parte. • Toate elementele de unică folosință la final se vor strânge într-un sac de gunoi închis care va fi depozitat la tomberon. • Eventualele instrumente utilizate în masaj se vor dezinfecta după fiecare oaspete și în același timp în prezența fiecărui oaspete nou înainte de a începe o terapie. • Oaspeții vor fi informați de procedurile speciale de protecție COVID-19 iar formularul de check-in pentru zona de terapii va fi adaptat cu întrebări specifice legate de această boală. • La final de terapie toate suprafețele vor fi dezinfectate și camera aerisită. Personalul • Întreg personalul este instruit pentru aplicarea măsurilor legate de protecția împotriva COVID -19. La redeschiderea hotelului toți angajații au trecut printr-un proces de instruire privind toate aceste norme și zona fiecăruia de acțiune. • Pe lângă procedurile specifice de protecția muncii, angajații au beneficiat de un training din partea ECOLAB privind cele mai bune practici operaționale și modul de folosire a soluțiilor și instrumentelor ținând cont de contextual actual. • Angajații au acces în hotel doar prin zona de personal, fiindu-le restricționat accesul în zonele care nu sunt sub incidența sarcinilor proprii de servire. • Toți angajații sunt instruiți să poarte echipamente de protecție ( mănuși, mască de protecție și vizier – după caz) • În măsura în care este posibil crearea unor trasee cu sens unic pentru personal. • Procedurile interne le impun spălarea și dezinfectarea mâinilor cu o frecvență mult mai mare, precum și monitorizarea unor etape de dezinfecție. • Programul angajaților este de așa măsură conceput încât să se evite o circulație prea mare și să permită o cât mai bună izolare a acestora. • Există o atenție continuă și o perfecționare permanentă asupra procedurilor și metodelor de lucru, astfel încât să asigurăm o protecție cât mai bună, atât a oaspeților, cât și a angajaților și în același timp să fim în acord cu reglementările legislative.

Taxe locale

Unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale.
Calatorul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubritate, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la EXIMTUR.

Locatie HOTEL CASTELNOR, Paltinis