Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere HOTEL PICCADILLY, Mamaia

Hotel Piccadilly de 3 stele este amplasat în centrul stațiunii Mamaia, la doar 150 de metri distanță de malul Mării Negre. MASURI DE PROTECTIE - VARA 2020 Avand in vedere redeschiderea hotelului, tinem sa va informam ca am implementat masurilor recomandate de guvernanti in scopul combaterii raspandirii noului CORONAVIRUS si asigurarii sigurantei sanitare a turistilor si angajatilor nostri. PROCEDURI HOTEL • S-au instalat dispensere cu dezinfectant in zonele de acces in hotel, in alte zone accesibile clientilor si in spatiile comune; • Se va intensifica curățarea camerelor pentru turisti utilizând dezinfectanți profesionali; • Se vor igieniza periodic toate suprafetele teraselor, locurilor de joaca, spatiilor comune, obiectelor din camera, folosind dezinfectanți profesionali, atestati de Ministerul Sanatatii. • Se vor dezinfecta permanent suprafetele si punctele de contact la comenzile ascensoarelor, in functie de trafic si grad de ocupare. • Se vor spori procedurile de dezinfectare si verificare a produselor care vor intra in hotel; • Se vor afisa mesaje informative despre igiena personala, distantare sociala si prevenirea infectarii cu virusul Covid-19, recomandate de Ministerul Sanatatii; • Se va monitoriza temperatura turistilor cu termometru cu infrarosu la check in; PROCEDURI RESTAURANT • Se va aplica orice modalitate de servire a mesei pe care o vor impune normele sau procedurile sanitare specifice; • In functie de gradul de ocupare si de normale de distantare sociala impuse in spatile publice, servirea meselor ar putea fi asigurata in serii, la intervale orare diferite. • Micul dejun se va servi sub forma de variante de meniu, de catre ospatar la masa; • S-a mărit spațiul dintre mesele din restaurant conform normelor si procedurilor sanitare specifice; • Se vor dezinfecta mesele, scaunele, dupa fiecare ciclu de servire; • Se vor așeza la intrarea în restaurant materiale de dezinfectare; • Se vor pune semne de distanțare fizica; • Personalul de servire va purta obligatoriu masca si manusi de unica folosinta; PROCEDURI PERSONAL • Se vor purta protectii de unica folosinta (masti, manusi) de catre tot personalul; • Se vor organiza pentru personal sesiuni de training specializate cu privire la igiena, pentru ca acestia sa-si insuseasca si sa isi asume noile proceduri care fac referire la protectia lor si a tuturor turistilor; • Zilnic se monitorizeaza temperatura si starea de sanatate a personalului si se efectueaza triajul epidemiologic al angajatilor. REGULI GENERAL VALABILE PENTRU OASPETII HOTELULUI • Va rugam sa respectati intocmai regulile precizate ca obligatorii in complexul hotelier regulile de igiena personala si masurile de protectie, indiferent de momentul din zi, oriunde in incinta complexului. • Va rugam sa respectati, faptul ca, in incinta complexului, in spatiile comune, purtatul mastii este obligatoriu. • Va rugam sa utilizati dezinfectantul pentru maini, pus la dispozitie, in spatiile comune ale complexului. • Pentru protectia dvs, a angajatilor si a celorlalti oaspeti, pe durata sejurului, recomandam sa se evite frecventarea altor spatii aglomerate, in alte locatii sau sa aveti contacte cu persoane necunoscute, dupa care sa reveniti in complexul hotelier. • La sosirea in hotel trebuie sa va supuneti regulilor instituite privind verificarea temperaturii, respectarea distantei minime de 1.5m, de completare a fisei de anuntare a sosirii si a declaratiei pe proprie raspundere/ chestionarului privind starea de sanatate personala. • In cazul in care va simtiti rau, va rugam sa ramaneti in camera si sa instiintati de indata receptia. Orice probleme de sanatate trebuie comunicata de indata receptiei, urmand sa se stabileasca cu managementul procedura de urmat. • In functie de gradul de ocupare si de normale de distantare sociala impuse in spatile publice, servirea meselor ar putea fi asigurata in serii, la intervale orare diferite. • La aceeasi masa se pot aseza 4 persoane care ocupa aceeasi camera in hotel si care fac parte din aceeasi familie ( dar nu mai mult de 6 persoane). • Micul dejun va fi servit la masa de catre ospatari, oaspetele avand mai multe optiuni prestabilite. • Va recomandam sa faceti rezervare din timp pentru mesele principale (dejun, cina) pentru a evita sa asteptati sa se elibereze o masa. • Sa acceptati ca noile proceduri de lucru impun reducerea semnificativa a interactiunii cu angajatii, aceasta nefiind o lipsa de interes. • Liftul se va utiliza numai daca este necesar, se va evita urcarea in lift cu persoane cu care nu impartiti aceeasi camera. La iesirea din lift oaspetii sunt sfatuiti sa utilizeze gelul dezinfectant pus la dispozitie. Orice modificare sau cerinta noua care va fi emisa de catre autoritati in perioada urmatoare, va fi adaugata acestui regulament si transmisa catre oaspeti. In speranta unei sederi cat mai confortabile, echipa hotelului Piccadilly va asigura intreg suportul si va multumeste pentru ca ne sunteti oaspeti!
Hotel Piccadilly de 3 stele este amplasat în centrul stațiunii Mamaia, la doar 150 de metri distanță de malul Mării Negre. Aici vei găsi o adevărată oază de relaxare verde, cu gazon scurt, copaci atent tunși, băncuțe și alei pietruite. Hotelul are o localizare excepțională fiind aproape de majoritatea atracțiilor turistice din stațiunea Mamaia. Pe o rază de 250 de metri se află zona Cazino cu terase, restaurante, cluburi, magazine, piațetă, bancomat, telegondolă, farmacie și terasa cu muzică live. Cu toate acestea, Hotel Piccadilly se află departe de zgomotul stațiunii, fiind situat pe partea cu lacul Siutghiol, într-o oază de verdeață.
Descriere camere:
Camerele duble sunt dotate cu instalatie climatizare, control acces, ferestre termopan prevazute cu plasa anti- insecte; TV LED cu televiziune prin cablu, racitor, balcon, baie cu dus, seif; internet wireless gratuit. Apartamentele sunt formate din living cu chicineta si o canapea extensibila si dormitor matrimonial si au aceleasi dotari ca si camerele duble.
Descriere facilitati:
In anul 2019, hotelul a intrat intr-un amplu proces de modernizare si reconfigurare. Ca urmare a implementarii proiectului, hotelul dispune de 155 camere duble si 17 apartamente, spatii de cazare clasificate la categoria 3 stele. Dotari generale: restaurant cu o capacitate de 240 de locuri, terasa cu vedere spre lac ce poate gazdui pana la 100 de persoane, sala de conferinte cu o capacitate de 80 de locuri si dotari complete, bar de zi, parcare si loc de joaca pentru cei mici. Servicii suplimentare oferite turistilor - fara plata: - informatii privind prestarea unor servicii, mijloace de transport, spectacole, starea vremii; - trezirea clientilor la ora solicitata; - pastrarea obiectelor de valoare in seif; - transmiterea de mesaje; - predarea si expedierea corespondentei clientilor; expedierea prin “retur” la domiciliu a scrisorilor sosite dupa plecarea clientilor; - acordarea de medicamente si materiale sanitare in cadrul primului ajutor in caz de accidente; - comenzi pentru taximetre; - oferirea de material de propaganda si informare turistica.
Politici:
Regulament - Fiecare oaspete are obligatia la check in de a prezenta receptionerului actul de identitate (carte de identitate sau pasaport valabil). Fiecare persoana adulta trebuie sa se legitimeze. Nu este suficient un act de identitate pentru o camera dubla. Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspetii fara acte identitate. - Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face in spatiile amenajate in fata hotelului, in limita disponibilitatii. Pentru a evita blocajele din parcare oaspetii sunt rugati sa lase numarul masinii si numarul de telefon la receptie. - NU ESTE PERMIS in interiorul hotelului accesul cu animale de companie! - Utilizarea echipamentelor de gatit/ incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente. - In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip minibar, destinate exclusiv pastrarii bauturilor miniaturale, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele minibar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. - Hotelul dispune in fiecare camera de casete de valori cu introducere de cod personal. Oaspetii sunt rugati sa depuna valorile pe care le au cu ei in aceste casete. Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar produce disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior proprietatii. - Pe durata sejurului, la mesele de tip bufet-
Servicii masa:
se acorda in Restaurantul hotelului, categoria 3 stele, mic dejun bufet suedez, pranzul si cina in sistem fisa cont. Valoarea mesei cuprinsa in catalog este: Mic dejun = 40.00 Lei / zi / persoana; Pranz = 75.00 Lei / zi / persoana; Cina = 75.00 Lei / zi / persoana. Servicii masa copii (pranz sau cina): - copiii 0- 12 ani neimpliniti 50% din tariful pentru un adult; - copiii peste 12 ani 100% tarif adult. In perioada 25.07-24.08.2020 inclusiv, este obligatorie achizitionarea de cazare cu demipensiune ( tariful include mic dejun, asigurat in regim de bufet suedez- 2 adulti, si fisa cont invaloare de 75 lei/ pers/zi), in restul perioadelor este obligatorie achizitionarea de cazare cu micdejun ( tariful include mic dejun asigurat in regim bufet suedez- 2 adulti). Optional, se poate achizitiona masa pranz si/ sau cina( sistem fisa cont- a la carte), valorea minima fiind de 75 lei/pers/zi.
Facilitati copii:
(in camera cu 2 adulti): 0-6.99 ani, beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar, la mic dejun; 7-11,99 ani, beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar( pat pliant), achita mic dejun integral, 45 lei/pers/zi - copiii mai mari de 12 ani, achita 50% din valoarea unui loc de cazare pentru un pat suplimentar( pat pliant), micul dejun se achita integral, 45 lei/pers/zi

Taxe locale

Unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale.
Calatorul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubritate, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la EXIMTUR.

Facilitati HOTEL PICCADILLY, Mamaia

Restaurant
Terrace
Room TV
Bathroom
Shower
Children playground
Private bathroom
Conference room
Free Wireless Internet
Safety Deposit Box in room
Airconditioning
Balcony
Cable/Satellite TV
Free Parking
24-Hour Front Desk
Bar
Minibar
Safety Deposit Box at reception

Locatie HOTEL PICCADILLY, Mamaia