Vacante

HOTEL PICCADILLY

3 stele

   Bulevardul Mamaia, Constanta, Mamaia Vezi pe harta

Litoral România - Înscrieri Timpurii
 | 
Litoral România

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere HOTEL PICCADILLY, Mamaia, Romania

Hotel Piccadilly de 3 stele este amplasat în centrul stațiunii Mamaia, la doar 150 de metri distanță de malul Mării Negre. Aici vei găsi o adevărată oază de relaxare verde, cu gazon scurt, copaci atent tunși, băncuțe și alei pietruite. Hotelul are o localizare excepțională fiind aproape de majoritatea atracțiilor turistice din stațiunea Mamaia. Pe o rază de 250 de metri se află zona Cazino cu terase, restaurante, cluburi, magazine, piațetă, bancomat, telegondolă, farmacie și terasa cu muzică live. Cu toate acestea, Hotel Piccadilly se află departe de zgomotul stațiunii, fiind situat pe partea cu lacul Siutghiol, într-o oază de verdeață.

Descriere camere:
Camerele duble: control acces, ferestre termopan prevazute cu plasa anti- insecte; TV LED.
Apartamentele sunt formate din living cu chicineta si o canapea extensibila si dormitor matrimonial si au aceleasi dotari ca si camerele duble.

Pentru camerele cu vedere la lac se va achita la receptie un supliment de 25 Lei/ noapte/ camera, in functie de disponibilul din momentul cazarii.

Descriere facilitati:
In anul 2019, hotelul a intrat intr-un amplu proces de modernizare si reconfigurare. Ca urmare a implementarii proiectului, hotelul dispune de 155 camere duble si 17 apartamente, spatii de cazare clasificate la categoria 3 stele.
Terasa cu vedere spre lac; spatiu de joaca pentru copii amenajat in gradina de 5000 mp (leagane, tobogan, carusel).

Servicii suplimentare oferite turistilor - fara plata:
- informatii privind prestarea unor servicii, mijloace de transport, spectacole, starea vremii;
- trezirea clientilor la ora solicitata;
- pastrarea obiectelor de valoare in seif;
- transmiterea de mesaje;
- predarea si expedierea corespondentei clientilor; expedierea prin “retur” la domiciliu a scrisorilor
sosite dupa plecarea clientilor;
- acordarea de medicamente si materiale sanitare in cadrul primului ajutor in caz de accidente;
- comenzi pentru taximetre;
- oferirea de material de propaganda si informare turistica.

Politici:
Regulament
Cazarea se va face incepand cu ora 18 a zilei de incepere a sejurului si camera se va elibera pana la ora 12 a zilei de plecare din hotel. Prelungirea sederii dupa ora 12 se va face doar cu acordul hotelului si se va percepe o taxa suplimentara afisata la receptie.

-In momentul cazarii turistii preiau inventarul afisat in camere si pot reclama in decurs de maxim o ora nereguli privind integritatea acestuia. Dupa aceasta sunt direct responsabili pentru orice daune sau lipsuri.
-Pentru camerele cu vedere la lac se va achita la receptie un supliment de 25 lei/zi, in functie de disponibilul din momentul cazarii.
-Este interzisa folosirea de aparatura pentru gatit sau incalzit in camerele de hotel.
-Este interzisa detinerea de materiale periculoase, inflamabile sau toxice in camera de hotel.
-Vizitatorii care urca la camera trebuie sa se inregistreze la receptia hotelului in baza documentului de identitate (pasaport, carte de identitate) si numai in intervalul orar 08:00 – 23:00.
-Toate persoanele care ocupa camera de hotel trebuie inregistrate la receptie.
Pentru a beneficia de gratuitatile sau reducerile pentru copii, se va prezenta la receptie copie dupa certificatul de nastere al fiecarui copil.
-Numarul maxim de persoane admis in camera este de 2 adulti si 2 copii.
-Este interzisa tulburarea linistii in hotel.
-Este interzis turistilor sa intre in restaurant cu alimente sau bauturi achizitionate din alta locatie.
Este interzis turistilor parasirea restaurantului cu alimente perisabile sau detinerea acestora in camerele de hotel.
-Este interzis accesul cu animale de companie. Prezentarea cu animale de
companie va atrage refuzul serviciilor de cazare.
-Este obligatorie tinuta decenta in restaurant.
In cazul nerespectarii prevederilor de mai sus, prestatorul are dreptul de a sista prestarea serviciilor contractate catre clientul care este inregistrat ca beneficiar al camerei, fara a fi angajat la plata vreunei daune de orice natura ori returnarea contravalorii serviciilor neconsumate. Valoarea biletului va fi facturata integral de catre hotel.

- Fiecare oaspete are obligatia la check in de a prezenta receptionerului actul de identitate (carte de identitate sau pasaport valabil). Fiecare persoana adulta trebuie sa se legitimeze. Nu este suficient un act de identitate pentru o camera dubla. Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspetii fara acte identitate.
- Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face in spatiile amenajate in fata hotelului, in limita disponibilitatii. Pentru a evita blocajele din parcare oaspetii sunt rugati sa lase numarul masinii si numarul de telefon la receptie.
- NU ESTE PERMIS in interiorul hotelului accesul cu animale de companie!
- Utilizarea echipamentelor de gatit/ incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.
- In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip minibar, destinate exclusiv pastrarii bauturilor miniaturale, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele minibar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici.
- Hotelul dispune in fiecare camera de casete de valori cu introducere de cod personal. Oaspetii sunt rugati sa depuna valorile pe care le au cu ei in aceste casete. Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar produce disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior proprietatii.
- Pe durata sejurului, la mesele de tip bufet- mic dejun, nu este permisa parasirea spatiilor alocate servirii mesei cu bauturi sau produse alimentare.

Servicii masa:
se acorda in Restaurantul hotelului, categoria 3 stele, mic dejun bufet suedez (8.00-10.00), pranzul si cina in sistem fisa cont.
Valoarea mesei cuprinsa in catalog este:
Mic dejun = 40.00 Lei / zi / persoana;
Pranz = 75.00 Lei / zi / persoana;
Cina = 75.00 Lei / zi / persoana.

Servicii masa copii (pranz sau cina):
- copiii 0- 7 ani neimpliniti 35.00 Lei/ zi/ copil;
- copiii peste 7 ani 100% tarif adult.

Facilitati copii:
(in camera cu 2 adulti):
Capacitate maxima: 2 adulti si 2 copii 0- 12 ani neimpliniti sau 2 adulti si 1 copil 12-18 ani neimpliniti.
- copiii cu varsta cuprinsa intre 0-7 ani neimpliniti beneficiaza de gratuitate la cazare si mic dejun, fara pat suplimentar asigurat;
- copiii cu varsta cuprinsa intre 7-12 ani neimpliniti beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar asigurat, si achita mic dejun integral;
- copiii cu varsta peste 12 ani achita obligatoriu pat suplimentar si mic dejun integral.
Patul suplimentar reprezinta 50% din valoarea unui loc de cazare.

Facilitati evenimente:
Sala de conferinte cu o capacitate de 80 de locuri si dotari complete.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Unitatile hoteliere aplica regulile de protectie anti-COVID 19 valabile la destinatie, conform legislatiei in vigoare la momentul calatoriei.

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.


Facilitati

Restaurant
Terrace
TV in room
Bathroom
Shower
Children playground
Private bathroom
Conference room
Free wireless internet
Safety deposit box in room
Air conditioning
Balcony
Cable/Satellite TV
Free parking
24-Hour Front Desk
Bar
Minibar
Safety deposit box at reception

Locatie HOTEL PICCADILLY, Mamaia, Romania