Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.
Vacante

JAZ AQUAMARINE RESORT

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere JAZ AQUAMARINE RESORT, Hurghada, Egipt

Complexul luxos de 5* Jaz Aquamarine, face parte din
faimosul lant Jaz, si garanteaza
oaspetilor sai o vacanta speciala, atat pentru relaxare cat si pentru distractie,
inconjurandu-i de ape auzurii si gradini luxuriante.




Localizare: Complexul este situate pe plaja, ala 13 Km
distanta de Aeroportul International Hurghada, la 15 km de centrul orasului si
2 km de cel mai apropiat Mall.





Facilitati hotel: 7 restaurante (1 principal, cu bucatarie
internationala, Four Corners Restaurant- ofera specialitati mediteraneene,
asiatice ai italiene, 4 restaurante a la carte si 1 Food Court langa plaja, 5
baruri (2 Lobby bars- Waves Lobby Bar deschis 24 h, 3 snack baruri- La Perla si
Aquarius sunt in apropierea piscinelor, iar Paradisio se afla pe plaja), 1
cafenea cu Shisha corner, 18 piscine cu tobogane (din care 3 sunt la Jaz
Bluemarine), aqua park (22 tobogane: 14 pentru adulti si 8 pentru copii),
internet cafe, Wi- Fi AZn zonele publice ale hotelului, coafor, parcare, taxi,
servicii medicale (contra cost), spalatorie si mini club. Pe langa acestea
hotelul ofera Jacuzzi pe plaja si un club.intrarea la aqua park este inclusa.





Facilitati Camere: Hotelul pune la dispozitia turistilor un
numar impresionant de 1001 camere spatioase
toate fiind dotate cu balcon sau terasa, aer conditionat individual, Tv cu
programe prin satelit, facilitate pentru pregatirea ceaiului si a cafelei,
uscator de par si oglinda pentru machiaj in baie, seif, mini bar ( contra cost)
telefon .


Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Unitatile hoteliere aplica regulile de protectie anti-COVID 19 valabile la destinatie, conform legislatiei in vigoare la momentul calatoriei.

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.