Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.
Cere oferte Cere oferte

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere AQUA BLU RESORT, Hurghada, Egipt

Nota 7,6 pe booking.com Hotelul se afla la 9 km distanta de Aeroportul International din Hurghada si la 16 km de centrul orasului Hurghada.

Localizare:

Hotel Albatros Aqua Blu Resort Hurghada (ex Albatros Sea World Hurghada) este situat la 9 km de aeroport, la 10 km de centrul orasului Hurghada, pe linia a doua de la mare.

Facilitati Hotel:

Hotelul are 226 de camere de oaspeti sunt gazduite in cladiri cu trei magazine, asezate in gradini bine intretinute in jurul piscinelor. Pentru ca este situat aproape de hotel Albatros Beach si alaturat parcului Aqua Albatros și Aqua Vista, turistii beneficiaza de o gama larga de divertisment și facilitati: Acess internet gratuit, (wi-fi viteza limitata),  2 restaurante, 4 baruri, 3 pisicne exterioare (cu incalzire si cu valuri artificiale, o sectiune pentru copii, fara incalzire); 4 tobogane de apa (10:00 - 17:00, Beach Albatros Garden), spalatorie, curatatorie, interne café, cabinet medical, schimb valutar, coafor magazine, shuttle bus gratuit pana la plaja.

Facilitati camere:

Toate camerele standard ale resortului au vedere la piscina sau gradina, telefon, TV, baie cu dus, aer conditionat, serviciu pentru ceai si cafea, seif, minibar si balcon/ terasa. Camera Family are 2 camere interconectate, 1 pat Single, telefon, TV, baie cu dus, aer conditionat, serviciu pentru ceai si cafea, seif, minibar si balcon/ terasa. O camera are 1 pat matrimonial si cealalta camera are 1 pat matrimonial si 1 pat single. Curatenia in camera se face zilnic, asternuturile se schimba zilnic (la cerere).

Sport si divertisment:

Gratuit: Plaja privata, cu nisip, bar pe plaja. Umbrele, sezlonguri, saltele, prosoape de plaja – gratuit;  volei pe plaja (Beach Albatros), baschet, fotbal de masa, mini fotbal, darts, programe de divertisment, muzica live, discoteca (bauturi contra cost). Servicii contra cost: billiard. minigolf, windsurfing, banana, centru diving, cursuri scuba diving (in cadrul resortului Beach Albatros), plimbari cu camila si calarie.

Drinks & Food:

Acest hotel all-inclusive are mai multe opțiuni de luat masa, de la specialitatile egiptene ale restaurantului  principal „Le marche”, pana la meniurile principale din bucataria internationala, Restaurant Italian “La Saporita”, Restaurant Asiatic “Tandoori”. All Inclusive cuprinde o gama larga de bauturi locale, bauturi alcoolice și racoritoare, sucuri, bere, cocktail-uri, cafea, ceai si vin de casa la pahar. Bauturile sunt incluse intre 10:00 - 00:00, in afara acestor ore bauturile sunt taxate suplimentar.

Facilitati copii:

La restaurant, meniu pentru copii (17:00 – 18:00), scaune pentru copii in restaurant. Teren de joaca, club pentru copii (4-12 ani), piscina pentru copii (fara incalzire), miniclub, patut (se solicita gratuit din receptie), animatie, program distractiv.

Spa & Wellness:

La pachetele All Inclusive se acorda accesul gratuit la sala de fitness, aerobic, aqua aerobic iar contra cost: baie turceasca, baie cu aburi, jacuzzi, sauna, masaj, proceduri si tratamente spa.

Detalii viza:

-pentru sejur in Hurghada, viza este obligatorie si poate fi achizitionata la sosire, direct pe aeroportul din Hurghada
-Pasapoarte normale de calatorie – valabilitate minim 6 luni de la data de iesire din Egipt si min. ½ pagina goala, spatiu necasar vizei
-Cost viza: 25 USD / persoana, indiferent de varsta
-Pasapoarte diplomatice / de serviciu – turistii trebuie sa obtina viza necesara deplasarii personal, de la Ambasada din Bucuresti
-cetateni straini – trebuie sa intrebe personal la Ambasada din Bucuresti care sunt procedurile personalizate pentru fiecare nationalitate. Oferim suport pentru detalii.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta ca turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Unitatile hoteliere aplica regulile de protectie anti-COVID 19 valabile la destinatie, conform legislatiei in vigoare la momentul calatoriei.

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.


Unitățile de cazare din România sunt obligate să solicite persoanelor care vin să se cazeze dovada vaccinării sau dovada faptului că au trecut prin boală, în caz contrar persoanele în cauză nu vor fi cazate!