Cere oferta Cere oferte
Vacante

ATLANTIS

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere ATLANTIS, Fira, Grecia

Fabulos 8,9 Booking.com Atlantis Hotel este un hotel de 4 stele, situat in centrul orasului Fira din Santorini, la o distanta de 13 km de plaja Perissa si 7 km de aeroportul Santorini International Airport. In ciuda locatiei centrale a hotelului, in capitala insulei Santorini, turistii vor descoperi aici o oaza de liniste si vor avea parte de o experienta cu adevarat unica.
Localizare:

Atlantis Hotel este un hotel de 4 stele, situat in centrul orasului Fira din Santorini, la o distanta de 13 km de plaja Perissa si 7 km de aeroportul Santorini International Airport.

Facilitati hotel:

Hotelul dispune de 25 de camere, piscina semi-acoperita, sezlonguri, bar si internet wi-fi. Turistii mai pot beneficia de urmatoarele servicii: receptie (24/7), concierge, room service, serviciu de curatenie si spalatorie.

Facilitati camere:

Atlantis Hotel are 25 de camere cu design minimalist, avand vedere la mare sau la satele din Santorini. Camerele sunt dotate cu baie cu cada, uscator de par, prosoape, aer conditionat, calorifer, telefon, televizor, internet wi-fi, minibar, ceaininc, iar unele camere au si balcon cu masa si scaune.

Sport si Divertisment:

Hotelul pune la dispozitia turistilor o piscina semi-acoperita si sezlonguri unde turistii se pot relaxa si admira peisajul superb.

Drinks & Food:

Micul dejun, inclus in tariful camerei, este servit non-stop, fie la sala de mese cu vedere panoramica la mare si la vulcan, fie pe balconul camerelor. Turistii pot alege dintr-o selectie bogata de cereale, fructe proaspete, oua, iaurt cu miere si prajituri de casa, precum si paine cu unt, marmelada si miere, cafea, ceai, lapte si suc de portocale.

Web page:

http://www.atlantishotel.gr/

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.