Cere oferta Cere oferte
Vacante

KHALIDIYA PALACE RAYHAAN BY ROTANA

5 stele

   Abu Dhabi

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere KHALIDIYA PALACE RAYHAAN BY ROTANA, Abu Dhabi, Emiratele Arabe Unite

Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana este un hotel de 5 stele situat in capitala Emiratelor Arabe Unite, Abu Dhabi, foarte central si cu plaja proprie la laguna. Circuitul de Formula 1 “Yas Marina”, Parcul tematic Ferrari World si parcul acvatic “Yas Waterworld”, alaturi de Yas Mall, se afla la o distanta de prox.30 km. Aeroportul international Abu Dhabi se afla la 35 km de hotel, iar aeroportul din Dubai la aproximativ 1 ora si jumatate cu masina. Hotelul ofera Internet gratuit! ATENTIE! Hotelul este DRY - nu serveste alcool! Nu organizeaza Cina Festiva de Revelion!

Localizare

Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana este un hotel de 5 stele situat in capitala Emiratelor Arabe Unite, Abu Dhabi. Circuitul de Formula 1 “Yas Marina”, Parcul tematic Ferrari World si parcul acvatic “Yas Waterworld” se afla la o distanta de 40 km. Aeroportul international Abu Dhabi se afla la 40 km de hotel.

Facilitati hotel

Hotelul le ofera oaspetilor sai 443 de camera si suite, camere nefumatori, 2 restaurante ( Kamoon si Horizon ), un bar “Sunset Bar”, un lounge, plaja privata, piscina pentru adulti si piscina pentru copii – cu temperatura controlata pe toata perioada anului, 2 terenuri de tenis, 2 terenuri de squash, centru-Spa, sala de fitness, loc de joaca si mini-club pentru copii, 6 sali de conferinte, salon de infrumusetare, magazine de suveniruri, acces internet wi-fi, serviciu de spalatorie/curatatori, serviciu schimb valutar si contracost diverse activitati ( safari, pescuit, golf ). Hotelul este DRY - Hotel, nu se consuma alcool in cadrul hotelului.

Facilitati camere

Camerele puse la dispozitie de catre hotel oaspetilor sai au un design modern, sunt spatioase, confortabile si dispun de urmatoarele facilitati: TV prin satelit, birou, telefon, seif, mini-frigider, internet wi-fi, bai moderne cu cada, aparat de ceai si cafea.

Sport si divertisment

Pentru petrecerea timpului liber, hotelul le pune la dispozitia turistilor 2 piscine (piscina pentru adulti si piscina pentru copii), 2 terenuri de tenis, 2 terenuri de squash, sala de fitness. Contracost, turisti pot participa la diverse activitati cum ar fi safari, pescuit, golf.

Drinks & Food

Turistii pot savura cele mai bune preparate la restaurantele hotelului. Restaurantul “Kamoon” le ofera turistilor ocazia de a dezusta preparate traditionale arabesti in timp ce restaurantul “Horizon” le ofera turistilor specialitati internationale. Turisti pot sa serveasca o bautura sau o gustare in lounge-ul hotelului sau la barul “Sunset Bar”.

Facilitati copii

Hotelul pune la dispozitia copiilor piscine exterioara, loc de joaca, mini-club unde se pot distra alaturi de alti copii, babysitter la cerere.

SPA & Welness

Turistii se pot relaxa la centrul-spa al hotelului: sauna, Jacuzzi, tratamente cu aburi, masaj, precum si salon de infrumusetare.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare 
 
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30% 
 
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.