Vacante

HILTON GARDEN INN RAS AL KHAIMAH

4 stele

   Ras Al Khaimah

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere HILTON GARDEN INN RAS AL KHAIMAH, Ras al Khaimah, Emiratele Arabe Unite

Bine 7.5 Booking.com Hilton Garden Inn Ras Al Khaimah este un hotel de 4 stele zona Al Nakheel, la o scurtă plimbare de port și restaurantele locale. Se află la 25 de minute de mers cu mașina de Aeroportul Internațional Ras Al Khaimah, iar Aeroportul Internațional Dubai se află la o călătorie de 70 de minute. Hotelul își etalează preparatele delicioase la Garden Grille, Garden Lounge și la barul de la piscină. Are piscină în aer liber, sală de fitness și WiFi gratuit. Camerele au decor modern și o zonă de relaxare spațioasă. *Pentru PACHETE - Cina Revelion - Este inclusa!

Localizare:

Hotel situat in zona Centrala din Ras Al Khaimah, la canal, la cateva minute distanta de malluri si zona veche a orasului. Aeroportul International din Dubai se afla la 1 ora distanta. Hotelul are shuttle la Hilton Resort ans Spa, cu acces gratuita la plaja acestuia, iar drumul dureaza aprox.5 minute. Are WiFi gratuit in zonele publice!

Faciliati hotel:

Hotelul are restaurant, bar, piscina in aer liber, centru fitness, magazin.

Facilitati camere:

Fiecare camera are TV cu ecran plat, baie, aer conditionat si seif, uscator de par, unele camere cu balcon, iar Internet Wi Fi este conta cost.

Drinks & Food:

In cadrul hotelului exista un restaurant si un bar.

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.