Cere oferta Cere oferte
Vacante

C CENTRAL RESORT THE PALM

5 stele

   Palm Jumeirah

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere C CENTRAL RESORT THE PALM, Palm Jumeirah, Emiratele Arabe Unite

Foarte bine 8.1 Booking.com C CENTRAL RESORT THE PALM este un hotel pe malul mării, cu vedere la Marea Arabiei, cu camere și apartamente de lux care au decor contemporan, artă dramatică pe pereți, ecrane plate și balcoane din sticlă cu vedere la ocean și Palm Jumeirah. Doar 1 minut de mers pe jos desparte hotelul de plajă, iar plaja Anantara se află la 1.4km de proprietate și Aeroportul Internațional Dubai la 40 km distanță. Hotelul oferă acces exclusivist la o plajă privată, bar la piscină, mai multe opțiuni de luat masa, spa, centru de fitness, magazine de cadouri și centru de conferințe de ultimă generație, sporturi nautice, baruri și multe altele.

Localizare

C CENTRAL RESORT THE PALM este localizat la doar 1 minut de mers pe jos față de plajă, pe malul mării, cu vedere la Marea Arabiei, cu iar plaja Anantara aflându-se la 1.4km de proprietate și Aeroportul Internațional Dubai la 40 km distanță.

Facilitati hotel

Hotelul are camere și apartamente de lux care au decor contemporan, artă dramatică pe pereți, ecrane plate și balcoane din sticlă cu vedere la ocean și Palm Jumeirah. Acesta oferă turiștilor acces privat exclusiv pe plajă la Dubai The Palm Jumeirah, închiriere de echipamente și sporturi nautice, piscină în aer liber și bar la piscină, restaurante și baruri cu mai multe bucătării și un centru spa.

Facilitati camere

Camerele hotelului sunt dotate cu paturi cu saltea cu suprafață de pernă și perne pufoase care oferă relaxare și confort, un ecran plat cu LED-uri, minibar, aparat de cafea, seif, fier și masă de călcat, uscător de păr și multe altele.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.