Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere GRAND HOTEL, Brasov

Situat intr-o zona linistita, in orasul Brasov, hotelul de patru stele ofera oaspetilor o sedere placuta si relaxanta, bucurandu-se de o panorama minunata. Grand Hotel este locul ideal atat pentru calatoriile in interes de afaceri cat si pentru petrecerea concediului. In contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2, GRAND HOTEL Brașov a luat următoarele măsuri de prevenire și control al infecțiilor: 1. Conducerea unitații va asigura triajul observațional al angajațiilor și nu va permite prezența la locul de muncă a persoanelor care prezintă simptomatologie de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree, febră, stare generală alterată). 2. Conducerea va asigura termometrizarea zilnic, la intrarea în tura de serviciu; angajații cu temperatura peste 37,3^ºC vor fi trimiși acasă, cu indicație de consultare a medicului de familie. 3. Angajatii vor purta obligatoriu manuși și mască (medicale/nonmedicale), care să acopere atât gura, cât și nasul, pe tot parcursul programului de lucru. 4. In incinta hotelului sunt afișate postere informative, pentru a crește impactul mesajelor-cheie în rândul oaspeților, inclusiv promovarea igienei mâinilor (spălarea pe mâini timp de cel puțin 20 de secunde, pe toate părțile mâinii) și igiena respiratorie. 5. La intrarea în hotel cat și la recepție, se afle dozatoare cu dezinfectant. 6. În recepția hotelului sunt plasate marcaje pentru păstrarea minimă a distanței de siguranță. 7. Recepția este dotată cu panou din Plexiglas pentru protejarea atât a oaspețiilor cât și a angajațiilor. 8. În momentul check-inului clienții vor fi termometrizati și vor fi informați despre conduita pentru prevenția infectării cu COVID-19. 9. Dezinfectarea biroului recepției se face după fiecare oaspete. 10. Dezinfectăm periodic: mânerele ușilor, balustradele, butoanele lifturilor, cartelele de acces in camere, pixurile, întrerupătoarele și pos-urile. 11. Aerisirea încăperilor se face o dată la 2 ore. 12. Spălarea și dezinfecția suprafețelor din camere și spații comune se vor face mai frecvent decât de obicei, cu soluții dezinfectante profesionale pe bază de alcool sau clor, avizate conform legii. 13. După curățarea și igienizarea camerelor, se va face dezinfectarea aerului și a suprafețelor, cu lampă bactericidă cu dublă sterilizare, UVC și ozon, timp de 30 de minute. Prin această metodă se distrug în proporție de 99% agenții patogeni bacterieni, inclusiv stafilococi, salmonella, viruși, acarieni, mucegaiuri. 14. În incinta hotelului dezinfecția suprafețelor de lucru se face la începerea programului de lucru și, ulterior, o dată la 2 ore, dupa fiecare oaspete, sau ori de câte ori este nevoie. 15. În cadrul recepției există o trusă medicală care conține: – dezinfectant/șervețele cu efect antibacterian pentru curățarea suprafețelor (șervețele); – măști pentru față/ochi; – mănuși (de unică folosință); – șorț de protecție (de unică folosință); – halat medical lung, cu mâneci lungi; – sac de unică folosință pentru deșeuri (pericol biologic). Trusa medicală va fi pusă la dispoziția cadrelor medicale solicitate pentru consultul cazurilor suspecte de boală. 16. Servirea micului dejun se face în regim room-service. 17. Locurile special amenajate pentru fitness, saună, sala de jocuri, din incinta hotelului, rămân momentan închise. 18. Folosirea liftului va fi făcută doar dacă este strict necesar și numai de către cel mult două persoane odată, care vor purta măști de protecție în tot timpul folosirii liftului. Este recomandabil ca cele două persoane să fie din aceeași familie. 19. Spațiile publice, spațiile de uz comun cât și spațiile de lucru sunt periodic sterilizate cu ajutorul lămpilor bactericide cu dublă sterilizare, UVC si ozon, după curățarea în prealabil. 20. Personalul este instruit pentru gestionarea unui posibil caz de infectare cu Covid-19 în cadrul hotelului, în rândul personalului sau oaspeților. De asemenea, acestia vor contacta direcția de sănătate publică județeană/a municipiului Brașov pentru efectuarea anchetei epidemiologice și stabilirea măsurilor care se impun. 21. Personalul de la recepție este instruit să asigure oaspețiilor accesul la informații oficiale, actualizate, cu privire la călătoriile către și dinspre țările sau zonele cu transmitere (COVID-19) prin consultarea periodică a site-ului Institutului Național de Sănătate Publică (INSP) - www.insp.gov.ro.
Situat intr-o zona linistita, in orasul Brasov, hotelul de patru stele ofera oaspetilor o sedere placuta si relaxanta, bucurandu-se de o panorama minunata. Grand Hotel este locul ideal atat pentru calatoriile in interes de afaceri cat si pentru petrecerea concediului.
Descriere camere:
Hotelul dispune de 3 camere economy fara balcon, 7 camere standard (doar 4 camere au balcon), 3 camere superior, 6 camere deluxe, 1 junior suite. Camerele superior, deluxe si junior suite au balcon. Facilitati camere: acces cu cartela magnetica, televizor cu cablu TV, birou de lucru, telefon in camera si in baie, acces gratuit la internet high speed si minibar.
Descriere facilitati:
Dotari generale: restaurant, parcare proprie, internet - wireless, pastrare obiecte de valoare, bar, gradina interioara. Servicii: room service, receptionare si transmitere fax, spalatorie, calcatorie.
Locatie:
GRAND HOTEL Brasov este situat intr-o zona linistita, in imediata apropiere a Zoo Brasov si Parc Aventura.
Atractii turistice:
Biserica Neagra, Casa Negustorilor (Podul Batusilor - Cerbul Carpatin), Casa Muresenilor, Cetatea Brasovului, Biblioteca Honterus, Piata Sfatului, Turnul Negru, Turnul Alb, Canalul si Bastionul Graft, Bastionul Tesatorilor, Poarta Ecaterina, Poarta Schei, Strada Sforii, Muzeul Primei Scoli Romanesti, Muzeul de Arta, Biserica Sfantul Nicolae, Sinagoga.
Politici:
Check-in: ora 14:00. Check-out: ora 12:00.
Servicii masa:
Masa se serveste in restaurantul propriu.
Facilitati evenimente:
Hotelul dispune de 2 sali de conferinta dotate cu videoproiector, ecran de proiectie, flipchart si consumabile, sistem de sonorizare, receptionarea si transmiterea mesajelor prin fax si internet wireless

Taxe locale

Unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale.
Calatorul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubritate, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la EXIMTUR.

Facilitati GRAND HOTEL, Brasov

Restaurant
Room TV
Private bathroom
Conference room
Hairdryer
Direct connection telephone line
Sauna
Fitness Centre
Free Wireless Internet
Laundry
Cable/Satellite TV
Free Parking
Reception desk
24-Hour Front Desk
Garden
Massage
Outdoor Swimming Pool
Bar
Minibar
Luggage Storage
Room service
Meeting/Banquet Facilities

Locatie GRAND HOTEL, Brasov