Vacante

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere MARTI RESORT, Marmaris, Turcia

Hotelul Marti Resort este situat la 1km de Icmeler, 8km de Marmaris, 140km de aeroportul din Bodrum, pe plaja Blue Flag fiind renovat in 2014.

Localizare

Hotelul Marti Resort este situat la 1km de Icmeler, 8km de Marmaris, 140km de aeroportul din Bodrum, pe plaja Blue Flag fiind renovat in 2014.

Facilitati hotel

Hotelul dispune de 257 camere, plaja lunga de 115m si lata de 33m, 2 piscine exterioare, piscina interioara si piscina pentru copii, pavilioane pe plaja, restaurant principal si restaurante a-la-carte, patiserie, baruri, miniclub, minidisco, junior club, centru sportiv, animatie, amfiteatru cu o capacitate de 250 persoane, magazine de suveniruri, bijuterii si articole din piele, centru SPA.

Facilitati camere

Hotelul ofera 257 camere diferite. Camerele deluxe dispun de aer conditionat, parchet, balcon sau balcon frantuzesc, telefon, seif, televizor, minibar, facilitati pentru ceai si cafea, halat de baie, papuci, prosoape, uscator de par, telefon si dus in baie.

Sport & Divertisment

Oaspetii hotelului se pot distra la centru sportiv, aerobic, baschet, lectii de dans, darts, tenis de masa, gimnastica in apa, boccia, volei pe plaja, yoga, zumba, jocuri la piscina, polo, volei, biliard, muzica live, animatie, minifotbal, centru de scufundari, sporturi de apa motorizate. Echipa de animatie a hotelului organizeaza spectacole pe timp de zi si seara, spectacole de dans, petreceri pe plaja, seara Turceasca, karaoke.

Drinks & Food

Oaspetii se vor bucura de mancaruri diverse oferite in cadrul restaurantului principal sau in cadrul celor 3 restaurante a-la-carte (italian, turcesc, asiatic). Bauturile se pot servi la cele 3 baruri din cadrul resortului.

Facilitati copii

Cei mici se vor bucura de minibufet din cadrul restaurantului principal, piscina cu nisip la plaja, miniclub (4-11 ani), minidisco, junior club (12-16 ani), junior disco.

Spa & Wellness

Oaspetii se pot relaxa la baia turceasca, sauna, piscina interioara, piscina cu hidromasaj iar contra-cost pot opta pentru mai multe tipuri de masaje (clasice, terapeutice, de relaxare).

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

 

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

 

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Unitatile hoteliere aplica regulile de protectie anti-COVID 19 valabile la destinatie, conform legislatiei in vigoare la momentul calatoriei.

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.