Vacante

ATLANTIQUE HOLIDAY CLUB

4 stele

   Kusadasi

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere ATLANTIQUE HOLIDAY CLUB, Kusadasi, Turcia

Foarte Bine: 8.1 Booking.com Atlantique Holiday Club - All Inclusive se află la numai 9 km de centrul orașului Kusadasi, la 30 de minute cu mașina de orașul antic grecesc Efes, la 18,5 km de Templul zeiței Artemis și la 1,5 ore cu mașina de Aeroportul Adnan Menderes din Izmir. Parcarea privată este gratuită.

Localizare

Atlantique Holiday Club - All Inclusive se află la numai 9 km de centrul orașului Kusadasi, la 30 de minute cu mașina de orașul antic grecesc Efes, la 18,5 km de Templul zeiței Artemis și la 1,5 ore cu mașina de Aeroportul Adnan Menderes din Izmir. Parcarea privată este gratuită.

Facilitati hotel

Situat în apropiere de mare, Atlantique Holiday Club oferă o piscină în aer liber, WiFi gratuit și o zonă de plajă privată.

Facilitati camere

Fiecare cameră de la Atlantique Holiday Club este dotată cu mobilier modern și baie privată cu uscător de păr. Cu balcon cu vedere la mare sau la gradina, camerele sunt echipate cu aer condiționat și TV LCD.

Drinks & Food

Micul dejun se servește în fiecare zi tip bufet. Restaurantul bufet al hotelului propune mâncăruri tradiționale și internaționale. La restaurantul à la carte Akilia Beach puteți să savurați și fructe de mare.

Sport si Divertisment

Centrul spa de la Atlantique Holiday Club include o baie turcească, o saună și servicii de masaj. La proprietate puteți să jucați o partidă de biliard, darts și tenis de masă. De asemenea, există un loc de joacă pentru copii.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/


 

Informatii standard

 

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

 

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.