Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

LA BLANCHE ISLAND BODRUM (ex.Amara Island)


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere LA BLANCHE ISLAND BODRUM (ex.Amara Island), Guvercinlik, Turcia

www.amaraworldhotels.com

Localizare:
Situat la 15 km de aeroportul Bodrum (BJV) si la 26 km de centrul orasului Bodrum, pe Peninsula Pinului , la 3 km de localitatea Guvercinlik. Este pe malul marii.

Cazare:
Hotel a fost deschis in anul 2014, are o suprafata totala - 82 000 m2. Hotelul are 2 cladiri (A si B) cu 6 nivele, 256 standard rooms, max. 2+1 pers., 26 m2, in cladirea principala); 7 camere pentru persoanele cu dizabilitati (26 m2, in cladirea principala); 130 large (superior) rooms cu un dormitor (max. 3+1 pers., 3 m2, in cladirea pricipala); 119 family rooms cu doua camere (living, dormitor cu usa, max. 3+1 pers., 37 m2, in cladirea principala), 5 suite rooms cu 1 dormitor si livingroom, bucatarie, baie, garderoba si terasa (camerele au arhitectura diferita), situate in cladirea principala .
Toate camerele sunt dotate cu minibar gratuit (se reumple o data pe zi), TV LCD, WC, dus / cada,aer conditionat centralizat, seif , balcon, uscator de par, halat de baie, prosoape de baie, papuci, , mocheta, garderoba, curatenie in camera - zilnic, schimbarea lenjeriei - de 3 ori/saptamana, room service (24 ore, contra cost). Toate camerele hotelului sunt non-smoking.

Servicii:
Ultra All Inclusive - sampanie de bun venit; minibar reumplut o data pe zi, mic dejun, mic dejun tarziu, pranz si cina bufet in restaurantul principal, 24 h A la Carte Bistro sau Brasserie, serviciu 24 h la baruri, patiserie, gratar cu carbuni in restaurantul principal, meniu dietetic, col? amenajat pentru copii in restaurantul principal, sucuri fresh , pizza, pizza turceasca(pide), mancaruri de tip snack, inghetata in timpul zilei, mancare pentru bebelusi (0-3 ani) Amara Babes Club, servicii de mancare si bauturi (inghetata, fructe, porumb fiert, limonada, sangria etc) la piscina si la plaja, grill-ul , barul de salate , meniu de bauturi in toate barurile (doar branduri de bauturi alcoolice de top in meniuri: Baileys, Martini, JB, etc). Contra cost : bauturile alcoolice la sticla, toata vinurile si sampaniile locale si de import , bauturile alcoolice premium; unele restaurante A la carte (este nevoie de rezervare pentru toate restaurantele a la carte); room service 24 h; lunch box .

Facilitati:
Restaurant principal cu terasa (Pina Restaurant - open buffet), 6 restaurante a la carte (turcesc, italian, pescaresc - cu rezervare, o masa/pe sejur, gratuit; asiatic,international, steak house - cu rezervare, contra cost), 6 baruri, 2 piscine exterioare, piscina interioara (una pentru adulti si una pentru copii), aqua park (10 tobogane), cabinet medical, centru SPA, coafor, lanturi de magazine, spalatorie, 6 sali de conferinte (40–600 pers.),club de noapte, internet cafe si WiFi, parking service, spalatorie auto, baie turceasca, sauna, baie cu aburi . Facilitati copii - piscina interioara si exterioara, 3 tobogane acvatice, loc de joaca, mini-club (4-12 ani), mini-disco, cinema, bona (contra cost)

Plaja: Proprie, nisip si pietricele, 150 m lungime, WC, dusuri 2 Pontoane (din plastic, pe apa). Bar pe plaja - gratuit. La piscina si pe plaja: umbrele, sezlonguri – gratuit. Prosoape de plaja – gratuit. Contra cost : inchiriere pavilioane.

Sport si divertisment:
Gratuit: baie turceasca, sauna, baie cu aburi, sala de fitness, aerobic, aqua aerobic, biliard, tenis de masa, darts, program de animatie, internet. Contra cost: masaj, teren de tenis, lectii de tenis, sporturi nautice cu motor, biliard.


Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Unitatile hoteliere aplica regulile de protectie anti-COVID 19 valabile la destinatie, conform legislatiei in vigoare la momentul calatoriei.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.

Cerere oferta

Nu ai găsit în magazinul nostru online ceea ce îți dorești? Completează formularul de mai jos și îți vom transmite cea mai bună ofertă conform dorințelor tale.









Va informam ca atunci cand ne contactati utilizand formularul de cerere de oferta, colectam din partea dvs urmatoarele date cu caracter personal: nume, prenume, e-mail, numar de telefon si ip. Daca nu furnizati informatiile obligatorii solicitate in formular, nu-l veti putea trimite, astfel incat nu vom putea primi solicitarea dvs. Prin accesarea butonului TRIMITE CEREREA, va dati acordul sa colectam din partea dvs aceste date cu caracter personal.