Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere HOTEL DIANA, Baile Herculane

RO Plenus Tratament balnear cu/fara bilet de trimitere – demipensiune / pensiune completa / All Inclusive 5,7,10,14 nopti intrare duminica Oferta SPA Dictum cu demipensiune /pensiune completa / All Inclusive, intrare duminica pentru 5 sau 7 nopti Wellness Quasi Novi cu demipensiune /pensiune completa / All Inclusive, intrare duminica pentru 5 sau 7 nopti
Hotel Diana din Baile Herculane s–a reinaugurat in aprilie 2011 dupa ample lucrari de modernizare. Diviana Spa dispune de un izvor propriu de apa termala minerala, concentrata in sulf, cu pH optim pentru piele, oferind posibilitatea de terapii balneare. Pentru tratamente de recuperare si preventie a diverselor afectiuni in cele mai bune conditii, DIANA Spa dispune de un medic balneolog si personal medical specializat, iar terapiile sunt realizate cu echipamente si aparate de electroterapie, hidroterapie si kinetoterapie care au dovedita performanta si eficiența. Tratamentele balneare combinate cu tratamentele spa si varietatea de masaje, ofera adevarate vacante de refacere, avand ocazia sa va relaxati atat corpul cat si mintea, pentru a reveni la ritmul cotidian cu un plus de vitalitate. Aria SPA este destinata relaxarii si recreerii. Design-ul cu accente naturale si spatii luminoase sau mai intime este in armonie cu starea de bine oferita de facilitatile existente in centrul Diana SPA: piscina interioara cu apa incalzita, jacuzzi si cele patru tipuri de saune uscate si umede –sauna cu infrarosu, sauna uscata 70 grade C, sauna cu aromaterapie si baia de aburi. De asemenea, restaurantul hotelului a primit o imagine noua. / EN Plenus Spa treatment with / without referral ticket - half board / full board / All Inclusive 5,7,10,14 nights, with check-in on Sunday; SPA Dictum offer with half board / full board / All Inclusive, for 5 or 7 nights, with check-in on Sunday Wellness Quasi Novi with half board / full board / All Inclusive, for 5 or 7 nights, with check-in on Sunday The hotel eas renovated and modernized in 2011. Diviana Spa has its own source of mineral thermal water, concentrated in sulfur, with optimal pH for the skin, offering the possibility of spa therapies. For treatments for recovery and prevention of various diseases in the best conditions, DIANA Spa has a balneologist and specialized medical staff, and The therapies are performed with equipment and apparatus for electrotherapy, hydrotherapy and physiotherapy that have proven performance and efficiency. The SPA area is intended for relaxation and recreation. The design with natural accents and bright or more intimate spaces is in harmony with the well-being offered by the existing facilities in the Diana SPA center: indoor pool with heated water, jacuzzi and the four types of dry and wet saunas - infrared sauna, sauna dry 70 degrees C, sauna with aromatherapy and steam bath.  
Descriere facilitati:
RO Tratament: boli ale aparatului locomotor si ale sistemului nervos periferic, afectiuni ale aparatului respirator, afectiuni ginecologice cronice, diabet zaharat incipient, intoxicatii cu metale grele, boli digestive, afectiuni ale ochilor. Consultatii medicale • Electroterapie • Hidroterapie • Masoterapie • Kinetoterapie • Geriatrie • Cosmetica geriatrica Turistii trebuie sa prezinte la hotel dovada de asigurat (adeverinta de la locul de munca sau cupon de pensie) si bilet de trimitere tip pentru servicii medicale in sistemul asigurarilor sociale de sanatate. In caz contrar, serviciile de tratament vor fi incasate la tarif pentru turisti neasigurati iar turistul va fi obligat sa achite diferenta la receptie. / EN Treatment: diseases of the musculoskeletal system and peripheral nervous system, diseases of the respiratory system, chronic gynecological diseases, early diabetes, heavy metal poisoning, digestive diseases, eye diseases. Medical consultations • Electrotherapy • Hydrotherapy • masoterapie • Therapy • Geriatrics • Geriatric cosmetics Tourists must present a proof of insurance (certificate from work or pension coupon) and a standard referral ticket for medical services in the social health insurance system. Otherwise, the treatment services will be charged at the rate for the uninsured tourists and an extra payment will be charged on the spot.
Atractii turistice:
RO Cheile Tesnei, trasee pentru alpinism, Parcul Natural Domogled, Valea Cernei ( relief carstic), Palatul Coronini, Grota cu aburi, Sapte Izvoare, Grota Haiducilor, ruinele Castrului Roman Drobeta, ruinele Cetatii Sarmisegetuza, Muzeul Nicolae Cena, Pestera Hotilor, Statuia lui Hercule, Cascada Cociu. / EN Tesnei Gorges, climbing trails, Domogled Natural Park, Cerna Valley (karst relief), Coronini Palace, Steam Cave, Seven Springs, Outlaws Cave, Roman Drobeta Camp ruins, Sarmisegetuza Fortress ruins, Nicolae Cena Museum, Thieves' Cave, Hercules Statue , Cociu Waterfall.
Politici:
RO Check-in incepand cu ora 16:00; check-out pana la ora 12:00. Măsuri de siguranță a oaspeților și personalului implementate BACOLUX HOTELS În contextul epidemiologic actual, în vederea protejării stării de sănătate a turiștilor, la nivelul grupului nostru hotelier procedurile interne de lucru au fost adaptate și s-au implementat noi măsuri de prevenire. Înainte de redeschidere activității pentru turiști, hotelurile vor fi dezinfectate de o companie certificată, prin proceduri avansate de dezinfecție aprobate de instituții abilitate în domeniu. Principalele măsuri adoptate sunt: Hotel • Plasarea de dozatoare cu dezinfectanți, cât și în spațiile destinate angajaților • Dotarea cu termoscanner la intrarea în hotel • Dezinfectarea tuturor suprafețelor și obiectelor atinse cel mai frecvent în spațiile comune • Folosirea de substanțe avizate de către Ministerul Sănătății și OMS în toate procedurile de curățenie • Plasarea de covorașe dezinfectante la toate căile principale de acces • Plasare a marcajelor pentru păstrarea distanței de siguranță • Informarea oaspeților asupra regulilor de igienă, a protocoalelor și măsurilor întreprinse intern. • Optimizarea comunicării între hotel și oaspeți, prin postere informative pentru a crește impactul mesajelor cheie în rândul oaspeților, inclusiv promovarea igienei mâinilor (spălarea pe mâini timp de cel puțin 20 de secunde, pe toate părțile mâinii), și igiena respiratorie. • Folosirea lifturilor va fi făcută doar dacă este strict necesar și numai de către cel mult două persoane o dată, care vor purta măști de protecție în tot timpul folosirii liftului. Este recomandabil ca cele două persoane să fie din aceeași familie. • Spălarea și dezinfecția suprafețelor din camere si spatii comune, se va face mai frecvent decât de obicei, cu soluții speciale biocide, avizate de catre MS in scopul acesta. • S-au adaptat procedurile, operațiunile, ordinea, durata și soluțiile folosite pentru curățenia într-o camera curată/menaj • Încurajarea, promovarea și susținerea activităților în aer liber a oaspeților resortului. • Spălarea tuturor lenjeriilor și materialelor textile cu substanțe avizate la temperaturi înalte. • Se vor spori procedurile de dezinfectare și verificare a produselor care vor intra în hotel Restaurant, baruri și terase • Distanțarea legală a meselor din restaurantele resorturilor • Crearea unui program predefinit pentru masă, pentru evitarea aglomerării restaurantelor • Alocarea unei singure mese din restaurant, pe care persoana sau familia o va folosi pe perioada sejurului, pentru a evita pe cât posibil contactul între oaspeți și al mai multor suprafețe • Se va instala un termoscanner la intrarea în restaurant • Personalul de servire va purta mască și mănuși de unică folosință • Se va instala un dispenser cu dezinfecatat pentru mâini la intrarea în restaurant • Se vor folosi lămpi UV bactericide în zona alimentară • Se vor dezinfecta mesele, scaunele, după fiecare servire • Accesul limitat al furnizorilor doar în zone dedicate Personal • Monitorizarea zilnică a temperaturii angajaților și a stării acestora de sănătate la fiecare intrare în tură • Utilizarea echipamentelor de protecție de către toți angajații hotelurilor • Pregătirea personalului pentru măsurile de siguranță prin sesiuni training-uri specializate, pentru însușirea și respectarea procedurilor • Fiecare membru al personalului va respecta cu strictețe măsurile de bază, cum ar fi igiena mâinilor, distanțarea fizică, evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii, respectarea igienei respiratorii, și respectarea recomandărilor de a rămâne acasă și de a solicita asistență medicală, dacă au simptome specifice bolii • Se vor instala covoare îmbibate cu soluții biocide la intrarea personalului Măsuri de restricționare temporară a unor tipuri de activități • solicita asistență medicală, dacă au simptome specifice bolii • Într-o primă etapa restaurantele, barurile din incinta hotelului vor funcționa doar pe terasă până la 15 iunie. Servirea mesei se poate face și în regim room service • Accesul la facilitățile SPA și tratament balnear ale resorturilor va fi exclusiv pentru oaspeții cazați. (după 1 iulie sau o altă dată reglementată de autorități) • Vânzarea limitată a locurilor din resorturi până la 50% din capacitatatea fiecăruia, pentru cel puțin perioada iunie – iulie • Locurile de joaca special destinate copiilor vor fi închise până la noi reglementări • Locurile special amenajate din Spa pentru fitness, saune; piscina interioara; etc, din incinta hotelurilor, rămân închise până la după 1 iulie sau o altă dată reglementată de autorități • Oaspeții ce nu respectă normele legale și interne de siguranță urmează fie evacuați din resort. Echipa de management a dezvoltat un plan de acțiune intern adaptat situației și urmărește punerea în aplicare în conformitate cu recomandările autorităților locale și naționale de sănătate publică, având ca scop prevenirea cazurilor, gestionarea eficientă a cazurilor, și atenuarea impactului în rândul oaspeților și al personalului. Evaluarea și monitorizarea în permanență a măsurilor implementate în vederea adaptării planului de acțiune la experiența practică, care implică membrii fiecărui departament relevant. / EN Check-in from 16:00, check-out until 12:00.
Servicii masa:
RO se acorda in restaurantul Diana, categoria 3 stele, in sistem meniu stabilit sau meniu "a la carte". / EN provided at Diana restaurant 3*, preset menu or a la carte.

Taxe locale

Unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale.
Calatorul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubritate, precum si alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la EXIMTUR.

Facilitati HOTEL DIANA, Baile Herculane

Restaurant
Room TV
Conference room
SPA
Hairdryer
Direct connection telephone line
Fitness Centre
Free Parking
Indoor Swimming Pool
Minibar
Safety Deposit Box at reception
Health treatments facilities

Locatie HOTEL DIANA, Baile Herculane