Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Facilitati Ramada Attica Riviera, Attica, Grecia

Parking
Sala de conferinte
Spa
Nisip si pietris
Restaurant
Seif
Balcon/terasa
Cada/dus
Aer conditionat
Uscator de par
Telefon
1 dormitor
Animalele de companie nu sunt permise
Sala de antrenament
Canale TV prin satelit
Room Service
1 linie de la mare
Masaj
Jacuzzi
Hamam
Curatatorie uscata
Televizor
Medic
Nu exista facilitati persoane cu dizabilitati
<100 m
Wi-Fi internet in spatiile publice
Wi-Fi internet
mini fridge
Cleaning, change of towels, change of linen
Receptie
Piscina cu apa dulce
Piscina interioara incalzita
Sauna
Business Center
Bar principal
Bar la piscina

Descriere Ramada Attica Riviera, Attica, Grecia

Locatie

Mati, pe plaja, la 28 km de Atena, la 18 km de aeroportul "El. Venizelos ".


Recomandari

Selecție de camere confortabile, restaurant, baruri, piscină, internet, spa, servicii de calitate.


Descriere camere

Total 129 camere: Doubles Superior MV/SSV/SV (~22 mp), Doubles Premium MV/SSV/SV (~23 mp), Premium Rooms 2-Bedrooms (~42 mp), Suites Premium SSV (~37 mp).


Facilitati camere: aer condiționat, telefon direct, internet Wi-Fi gratuit, seif (gratuit), TV prin satelit, frigider, baie (cadă / duș), uscător de păr, balcon / terasă.


Double Superior MV/SSV/SV Pat dublu sau 2 paturi de o persoană.
Double Premium MV/SSV/SV Pat dublu sau 2 paturi de o persoană.
Premium Room 2-Bedroom Dormitor și cameră de zi. Pat dublu sau 2 paturi de o persoană.
Suite Premium SSV Dormitor cu pat dublu și living cu o canapea.

Tip pat suplimentar - pliabil / standard.
Etaj pentru nefumatori.


Curățenie zilnică in camere, schimbarea lenjeriei - de 3 ori pe săptămână.


Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Unitatile hoteliere aplica regulile de protectie anti-COVID 19 valabile la destinatie, conform legislatiei in vigoare la momentul calatoriei.

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.