Vacante

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere BARUT HEMERA HOTEL, Side, Turcia

Hotelul se afla in Side, la o distanta de 70 km fata de Antalya si 62 km fata de aeroportul din Antalya. In anul 2015 hotelul a fost ales de catre Trip Advisor in topul Travelers’ Choice Hotels For Families.

Localizare

Hotelul se afla in Side, la o distanta de 70 km fata de Antalya si 62 km fata de aeroportul din Antalya.

Facilitati hotel

Hotelul detine 2 restaurante principale, 4 restaurante a la carte, 4 baruri, piscina interioara si exterioara, piscina, loc de joaca si mini club pentru copii, teren de tenis, boccia, mese de ping-pong, biliard, teren de mini golf, teren de volei pe plaja, darts, cinema, centru de sporturi acvatice, discoteca, sala de fitness, centru spa, sali de conferinte, programe de animatie, coafor, serviciu medical, serviciu de inchiriere masini, mini market, internet.

Facilitati camere

Camerele sunt dotate cu balcon, aer conditionat, televizor, telefon, radio, uscator de par, mini bar, seif.

Sport si Divertisment

Turistii au la dispozitie piscina interioara si exterioara, discoteca, cinema (deschis doar iarna), teren de tenis cu nocturna, mese de ping-pong, billiard, pot juca mini golf, volei pe plaja, diverse sporturi acvatice si se pot bucura de programe de animatie si muzica live

Facilitati copii

Barut Hemera le ofera celor mici programe de divertisment si o multime de facilitati pentru a-i tine ocupati intreaga zi. Pot juca billiard, foosball, ping-pong, darts electronic, X-Box, pot participa la lectii de dans sau pot viziona filme in cinema-ul hotelului.

Spa & Wellness

Turistii se pot bucura, gratuit, de sauna si de baia turceasca pe care hotelul le pune la dispozitia lor. De asemenea, se poate beneficia de masaj si de o multime de tratamente faciale si corporale.

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

 

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

 

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Unitatile hoteliere aplica regulile de protectie anti-COVID 19 valabile la destinatie, conform legislatiei in vigoare la momentul calatoriei.

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.