Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.
Vacante

JARDINES DE NIVARIA

de la
de la
2494  2348 
* 2 adulti | perioada 05.06.2022 - 12.06.2022 | transport cu avionul | plecare din Bucuresti
Verifica disponibilitate

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere JARDINES DE NIVARIA, Costa Adeje, Spania

Booking.com - Superb 9.0; Tripadvisor - Certificat de excelenta Considerat a fi unul dintre cele mai luxoase hoteluri din partea de Sud a insulei Tenerife, se afla pe faleza pietonala, la plaja Playa de Fanabe din Costa Adeje. Distanta pana la aeroportul Reina Sofia din Sudul insulei este de 20 km. Hotelul apartine lantului hotelier Adrian Hoteles. A castigat numeroase premii, printre care "Travelers' Choice 2012" de la Tripadvisor. Face parte din Cele mai bune 25 hoteluri din Spania. Distanta pana la aeroportul Reina Sofia din Sudul insulei este de 20 km.

Localizare:

Jardines de Nivaria este situat in statiunea Costa Adeje, in imediata apropiere a plajei Playa de Fanabe, plaja recent premiata cu Steagul Albastru pentru calitatea apei si pentru serviciile si facilitatile oferite. Centrul comercial se afla la 200 m de hotel, iar parcul acvatic Aqualand se afla la o distanta de 2 km. Aeroportul international Reina Sofia se afla la 20 km.

Facilitati hotel:

Hotelul pune la dispozitia turistilor 271 de camere, 3 restaurante, 3 piscine inconjurate de o gradina botanica cu plante (sub)tropicale ( 2 pentru adulti – una cu apa sarata incalzita, una cu apa prospata si una pentru copii incalzita ), loc de joaca pentrun copii, jacuzii, centru-spa, salon de infrumusetare, teren de tenis, teren de squash, tenis de masa, sala de fitness, acces internet wi-fi, 3 camere de conferinte.

Facilitati camere:

Camerele hotelului sunt modern si elegante si dispun de urmatoarele facilitati: balcon sau terasa, internet wi-fi, telefon, mini-bar, TV prin satelit, seif.

Sport si Divertisment:

Turistii isi pot petrece timpul liber la cele 3 piscine ale hotelului ( 2 pentru adulti – una cu apa sarata incalzita pe toata perioada anului la o temeperatura de aproximativ 29 de grade si una cu apa prospata, si una pentru copii incalzita ) care se afla intr-un cadru impresionant, inconjurate de o gradina botanica cu plante (sub)tropicale, la Jacuzzi care se afla intre cele 2 piscine. Deasemenea turisti se pot relaxa jucand o partida de tenis, de squash, tenis de masa sau pot face exercitii la sala de fitness.

Drinks & Food:

Cele 3 restaurante ale hotelului asigura o diversitate a preparatelor locale dar si internationale.  Restaurantul “La Cupula” este un loc perfect pentru o cina romanica, restaurantul “Solandra” de tip bufet deshis pentru mic-dejun si cina, restaurantul “La Cascada” aflat in imediata apropiere a piscinei si unde turistii pot servi cina. In restaurant turistilor li se impune un dress-code si nu le este permis sa intre in costum de baie sau fara tricou. La cina barbatii trebuie sa poarte pantaloni lungi si incaltaminte inchisa ( fara papuci, sandale ), iar femeile rochie. Hotelul are si 4 baruri unde turisti se pot relaxa savurand prajturi, cocktailuri, diverse bauturi sau se pot relaxa ascultand muzica.

Facilitati copii:

Copiii beneficiaza de o piscina incalzita pe toata perioada anului, de un loc de joaca si de o sala de jocuri.

Spa & Welness:

Turistii se pot relaxa la centrul-spa al hotelului unde vor benefica de masaj, sauna, jacuzii, tratamente faciale, tratamente de infrumusetare, terapii, impachetari.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Unitatile hoteliere aplica regulile de protectie anti-COVID 19 valabile la destinatie, conform legislatiei in vigoare la momentul calatoriei.

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.