Cere oferta Cere oferte
Vacante

MERA BRISE

4 stele

   Str Frumoasei, Loc Mangalia Jud Constanta, Mangalia Vezi pe harta

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere MERA BRISE, Mangalia, Romania

Situat pe faleza din Mangalia, în imediata apropiere a mării, Mera Brise este locul în care bucuria și relaxarea se împletesc armonios pentru crearea celor mai reușite experiențe de vacanță, a unor prețioase trăiri și emoții, a căror amintire ne dorim să vă încânte până la următoarea vizită.

Descriere camere:
Dotari camere: aer conditionat, TV, minibar, seif, baie cu dus, balcon -cu mobilier de terasa- valabil numai pentru camerele cu vedere la mare, internet, uscator de par, sistem de acces in camera pe baza de cartela, cosmetice hoteliere, balcon cu mobilier de terasa (valabil numai pentru camerele cu vedere la mare).
Număr total camere: 49
Duble: 45 - Camera dubla king matrimoniala/twin (vedere oras/mare) are o suprafata de aproximativ 16 mp, pat matrimonial (180/190 cm) sau doua paturi individuale (80/190 cm) si o canapea extensibila. Recomandare: Camera Dubla poate gazdui 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti.
Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela, aer conditionat, TV LCD, telefon, minibar, seif, baie cu cabina de dus, uscator de par, cosmetice hoteliere, balcon cu mobilier de terasa (valabil numai pentru camerele cu vedere la mare). Camerele cu vedere la oras nu au balcon.

Apartamente junior: 4 - este compus din camera de zi, cu canapea extensibila si dormitor cu pat matrimonial, avand o suprafata de aproximativ 30 mp. Fiecare camera dispune de baie proprie si balcon. Recomandare: Junior Suite este destinat cazarii a 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti. Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela, aer conditionat, TV LCD, telefon, minibar, seif, prosoape pentru plaja, baie cu cabina de dus, uscator de par, cosmetice hoteliere, balcon cu mobilier de terasa, uscator de rufe.

Descriere facilitati:
Dotari generale: restaurant -cu specific international, parcare proprie- gratuita, in limita locurilor disponibile, internet -Wi-fi, lift, bar, terasă. Hotelul este supravegheat prin sistem video.

Termeni și condiții generale (insoteste voucherul si trebuie semnata de cllient si de catre agent):

Prin efectuarea unei rezervări sau prin cazarea (check-in) la oricare dintre unitățile de cazare aparținând prestatorului de servicii hoteliere Atlas Apliance Solutions, clientul își dă expres acceptul cu privire la Termenii și condițiile generale (T.C.G.).

Sosire și plecare
Cazarea se efectuează începând cu ora 16.00, iar eliberarea camerelor se realizează până cel târziu la ora 12:00.
La solicitarea clienților și în funcție de camerele disponibile, se poate depăși ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 12.00, contra cost (50% din tariful afișat la recepție). Depășirea cu mai mult de 6 ore se taxează 100% din tariful afișat la recepție. Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fără plată. Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte identitate, pașaport, certificat de naștere în cazul copiilor) și a voucher-ului emis de agenție, însoțit de prezenta anexă, semnată de AGENT și de către turist.
Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alăturate sau situate într-un anumit hotel. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor, pe care hotelul încearcă să le onoreze în limita disponibilităților.
Hotelul nu percepe taxă pentru parcare și nici nu reține locuri pentru turiști. Parcarea este gratuită în limita disponibilității. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Hotelul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta.

Program funcționare Restaurant și Bar:
Micul dejun se servește zilnic între orele 7.00-10:00.
În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă, fără obiecte și accesorii de plaja.
Programul de funcționare al barului à la carte este 09.00 - 24.00.
Minibarul este disponibil in toate camerele contra cost.

Fumatul
Fumatul este interzis în incinta Hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile din Hotel amenajate/dotate cu scrumiere. Turiștii care nu respectă această regulă vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amendă de la 100 lei la 500 lei).

Animalele de companie
Este interzis accesul cu animale de companie în incinta Hotelului. Mera Brise are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități, echivalentul a 100% din valoarea intregului sejur rezervat.; aceiași sancțiune se aplică și în cazul în care se constată prezența în hotel a animalelor sau păsărilor de companie după efectuarea cazării.

Protecția datelor personale
Mera Brise garantează confidențialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clienților. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuării unei rezervări sau în vederea prestării serviciilor de turism și alimentație publică nu vor fi dezvăluite către terți, cu excepția cazurilor în care Mera Resort trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
Datele personale sunt prelucrate într-un mod care asigură securitatea și protecția împotriva prelucrării neautorizate, sunt colectate in vederea prestarii serviciilor specifice si pe durata de prestare a acestora. S-ar putea să fie necesar ca documentele de identificare prezentate să fie fotocopiate sau scanate, păstrarea acestora făcîndu-se cu respectarea prevederilor legale. Datele personale pot fi introduse în sisteme de evidență ale unor autorități publice ( spre. ex. Politie). Nu există intenția Prestatorului de a transfera aceste date către un alt operator, decat in masura necesara indeplinirii obligatiilor contractuale iar orice transfer va fi făcut doar cu respectarea drepturilor legale. La finalul perioadei de prelucrare Prestatorul va șterge, distruge sau anonimiza datele personale în condiții de siguranță.
Exista oricînd dreptul de opoziție ( în condițiile legale, de a vă opune prelucrării), acces la datele furnizate ( confirmare dacă prelucrăm sau nu datele personale), la rectificarea acestora ( dacă sunt inexacte, incomplete), la ștergerea, restricționarea prelucrării sau la portabilitatea lor ( de a le primi într-un anumit format și suport și a le transmite unui alt operator, în măsura în care prelucrarea se face automatizat);
Exsita dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal - http://www.dataprotection.ro sau la instanțele judecătorești).
Obligația de furnizare a datelor personale este una legală, în scopurile sus menționate fără de care serviciile nu se pot presta. Hotelul nu urmărește să creeze profiluri de orice tipar din această prelucrare, nefacînd obiectul unui proces decizional. Dacă scopul prelucrării se va schimba, aceasta se va face doar cu acordul obtinut legal. Veți fi informat pentru orice fel de divulgare/pierdere a datelor personale în termenul legal iar prelucrarea nu este de natură să creeze un risc pentru drepturile și libertățile clientului/turistului.

Siguranța
Întreg Hotelul este supravegheat prin sistem video.
Hotelul nu își asumă răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta acestuia (cameră, săli de conferință, restaurant, bar) dar va depune toate diligentele pentru a rezolva situatia ivita in limita posibilitatilor tehnice.
Hotelul nu își asumă răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării în mod neadecvat a piscinelor și altor dotări din cadrul Hotelului sau datorate neatentiei.

Obligațiile Turistului
Turistul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea în aceleași condiții la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din cameră, vor fi suportate de acesta. În cazul în care la sosirea în cameră obiectele de inventar prezente în cameră nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, Turistul are obligația de a informa recepția imediat referitor la acest aspect în vederea corectării situației, in caz contrar se considera ca bunurile au fost preluate in stare optima.
Turistul este răspunzător față de Hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor Resortului.

Conduita
Hotelul își rezervă dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a turistilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor ( vorbit tare, rastit, folosirea de cuvinte/ expresii injurioase ) aduc prejudicii imaginii Hotelului sau deranjează alți turisti. Hotelul își rezerva dreptul de a-și selecta Clientela.
Orice conduita prin care se aduc injurii de orice fel si indiferent de gravitate sau modul de exprimare, atat celorlalti turisti cat si personalului Hotelului va duce la evacuarea turistului din Hotel cu pierderea posibilitatii de recuperare a sumelor achitate de catre Agent.
Orice fel de incident trebuie evitat si tratat cu rabdare, diplomatie si bun simt fara escaladare conflictuala.

Reclamații
Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor vor fi făcute în scris de către turiști sau reprezentanți ai AGENTULUI în momentul producerii lor si pana la plecarea turiștilor din hotel dar nu mai tarziu de 4 ore de la aparitia evenimentului de reclamat. Reclamațiile făcute fara respectarea acestor conditii nu vor fi luate in considerare.
Reclamațiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor Turistului trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult o oră de la data constatării evenimentului, cu prezentarea dovezilor
Reclamatiile trebuie facute cu buna-credinta, nu in scop de sicanare si fara o atitudine ofensatoare sau prin aducerea de injurii personalului Resortului.
Postarea/publicarea pe retelele sociale sau mijloacele de informare publica de comentarii sau imagini despre calitatea si cantitatea serviciilor reclamate ca necorespunzatoare, anterior aducerii la cunostinta reprezentantilor Hotelului si pana la intocmirea notei de consemnare a solutionarii reprezinta o denigrare a Hotelului pentru care societatea isi rezerva dreptul de a evacua Turistul , cu retinerea sumelor datorate pana la momentul evacuarii si restituirea restului de pret catre Agent proportional cu serviciile nefolosite.
Hotelul nu va putea fi responsabil pentru niciun fel de prejudiciu solicitat de client, desocotirea cu turistul fiind responsabilitatea exclusiva a Agentului.
Hotelul va apela la toate mijloacele legale de reparare a prejudiciului de imagine suferit ca urmare a efectuarii unor afirmatii nefondate si nereale .
In caz de evacuare a Turistului pentru incalcarea celor de mai sus, Agentul este singurul raspunzator in fata Clientului pentru prejudiciile rezultate sau reclamate de Turist.
Evacuarea va privi doar persoanele vinovate de incalcarea prezentelor conditii/reguli.

Legea aplicabilă. Litigii
Drepturile și obligațiile părților prevăzute de Termeni si Conditii Generale, precum și toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare.
Dispoziții finale
Hotelul are dreptul să modifice unilateral oricând T.C.G. Modificarea T.C.G. va fi opozabilă Agentului si turistilor de la data la care le-a fost adusă la cunoștință prin orice mijloc (afișare, e-mail, etc.).
Turistul este răspunzător pentru luarea la cunoștință și respectarea Termenilor și condițiilor generale pe întreaga durată a șederii.

Politici:
Persoanele cu varsta peste 18 ani vor plati taxa de statiune in valoare de 5.00 Lei/ zi/ turist.

Servicii masa:
se acorda in restaurantul propriu, cu specific international. Restaurantul oferă un meniu variat cu o mulțime de specialități ce satisfac și cele mai exigente gusturi, servire ireproșabilă și o atmosferă primitoare. Bucataria se bazează pe produse naturale. Mâncarea oferita este una ușoară și bineînțeles, pregatită cu mult gust. Savoarea mâncării este dată în mod special de paste, fructe de mare, seducând prin combinația delicată de arome, dar și de pizza.

Facilitati copii:
(in camera cu 2 adulti)
- copiii cu varsta curpinsa intre 0- 2 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si mic dejun.
- copiii cu varsta cuprinsa intre 3- 11 ani achita astfel:
01.01- 16.06& 01.09-31.12.2022- 54.00 Lei/ zi/ copil
17.06- 31.08.2022- 87.00 Lei/ zi/ copil
- copiii cu varsta peste 12 ani achita astfel:
01.01- 16.06& 01.09-31.12.2022- 97.00 Lei/ zi/ copil
17.06- 31.08.2022- 150.00 Lei/ zi/ copil

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.


Facilitati

Bar
Elevator
Children playground
Minibar
Credit card accepted
24-Hour Front Desk
Restaurant
Safety deposit box in room
Conference room
Hairdryer
Free parking
Air conditioning
Bathroom
TV in room
Terrace
Cable/Satellite TV
Free wireless internet

Locatie MERA BRISE, Mangalia, Romania