Cere oferta Cere oferte
Vacante

ZYA REGINA RESORT AQUA PARK 4*

4 stele

   Hurghada, Egipt

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere ZYA REGINA RESORT AQUA PARK 4*, Hurghada, Egipt

ZYA REGINA RESORT AQUA PARK HURGHADA


Prezentare oficiala hotel: www.reginaresort.com


Localizare: Hotelul se afla pe plaja cu nisip, la 6 km de centrul orasului Hurghada si la 10 km de aeroport.


Facilitati de agrement: Exista 2 piscine in aer liber si o cada spa. Alte facilitati de agrement includ o plaja privata, un teren de tenis in aer liber, un parc acvatic gratuit si o sauna.


Tip masa: All Inclusive


Facilitati hotel: Hotelul pune la dispozitia turistilor: restaurant bufet, restaurant a la carte, snack-bar, bar la piscina si la plaja, piscina exterioara cu tobogane, piscina pentru copii, centru Spa (contra cost), teren de joaca pentru copii, animatie, sporturi nautice (contra cost), Wi-Fi gratuit in zonele publice,


Facilitati camere: Toate cele 417 camere ofera balcoane sau terase mobilate, minibaruri si televizoare cu canale prin satelit. Alte facilitati disponibile oaspetilor includ uscatoare de par, seifuri si telefoane. De asemenea, sunt disponibile patuturi pentru copii (contra cost).







**********
Informatii utile:

Servicii incluse:

a transport cu avionul cursa charter Hurghada si retur (zbor direct);
a 1 bagaj de cala si 1 bagaj de cabina (conform specificatiilor companiei aeriene);
a 7 nopti cazare si masa conform ofertei;
a transferuri aeroport hotel aeroport; asistenta turistica la destinatie;
a taxele de aeroport (se pot modifica).

Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv noiembrie 2020.
In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.

a Nu sunt incluse:
a catering in timpul zborului;
a asigurarea medicala de calatorie si asigurarea storno;
a excursiile optionale la destinatie;
a taxa de viza: 25 USD (se plateste la sosirea pe aeroportul din Hurghada)



*IMPORTANT!
Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul penalizarilor aplicate.
Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Pretul pachetului este exprimat in EURO/camera.


OBSERVATII:

IMPORTANT:


Incepand cu 01.09.2020 toti turistii care ajung in Egipt, au obligatia prezentarii rezultatului NEGATIV al unui test de tip RT-PCR pentru COVID-19, efectuat cu maximum 72h inainte de intrarea pe teritoriul statului egiptean.

-testul va fi valabil daca nu se depaseste 72h din momentul recoltarii probelor si pana la intrarea in Egipt
turistii trebuie sa detina o copie a rezultatului testului la check-in si la punctul de control a pasapoartelor la intrarea in Egipt
-rezultatul trebuie sa fie printat , tradus in limba engleza, sa contina datele corecte alte turistilor, data recoltarii probelor, stampila si semnatura laboratorului emitent si sa contina un cod QR sau filigran ce poate sa duca pe site-ul oficial al laboratorului in vederea verificarii rezultatului
-singurele persoane exceptate de la masura prezentarii unui test PCR la intrarea pe teritoriul Republicii Arabe Egipt sunt copiii cu varsta de sub 6 ani. Nu exista alte categorii de persoane exceptate.

Turistii care nu detin un rezultat al unui test RT-PCR pentru COVID-19 - au posibilitatea de a efectua testul in aeroportul din Hurghada contra-cost (aproximativ 30 USD/persoana) insa vor fi nevoiti sa stea in carantina in hotel pana la emiterea rezultatului( in functie de compania aeriana care permite imbarcarea fara test PCR).


Nota!

Viza este obligatorie si se poate obtine direct din aeroport la sosire sau de la Ambasada Republicii Arabe Egipt din Romania iar costul acesteia fiind de aproximativ 25 USD si are o valabilitate de 28 zile.
Turistii sunt scutiti de la taxa de viza pana la 30 aprilie 2021 daca ajung direct in Hurghada cu un zbor charter.
Cetatenii de alte nationalitati (calatoresc cu alte pasapoarte decat cele romanesti) au obligativitatea sa se intereseze asupra formalitatilor de intrare in Egipt.
In cazul in care unui turist nu i se acorda dreptul de intrare in aceasta tara, agentia noastra nu poate fi raspunzatoare.
Pentru ruta Egipt-Hurghada, este obligatoriu ca toate bagajele sa fie infoliate inainte de a fi predate la ghiseul de check-in, in caz contrar, acestea nu vor fi acceptate si incarcate. Costurile sunt de aprox. 5USD/EUR si vor fi suportate de catre pasageri.


DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI:
PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC SAU TEMPORAR VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;

Avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanatate, formalitati vamale);
Ca o consecinta a reglementarilor anti-covid, care pot suferi modificari periodic, in timpul sejurului dvs. livrarea anumitor servicii poate dura mai mult decat de obicei, iar unele facilitati pot fi prevazute cu anumite limitari.

De aceea apelam la intelegerea Dvs si va rugam respectarea in permanenta a regulilor in vigoare, in momentul sejurului Dvs, pentru a garanta siguranta tuturor; ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans; procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri;

Va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului; pentru infanti (0 1,99 ani) se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;


Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din Egipt, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta; mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme; conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro; persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite); agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu; tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti.
Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program. distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii; pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor; in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani cash (cash free).
Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii; in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul; agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana; agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna; politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect; agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente; excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local. este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza; in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului; prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.

CONDITII DE COMERCIALIZARE:
OFERTA EARLY BOOKING TERMENE DE PLATA:
a 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
a 70% din pretul pachetului turistic - cu minim 21 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii.
Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
a 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se dupa confirmarea ferma
a 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 21 zile inaintea plecarii si in caz de no-show.
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.

NOTA: Conditiile de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.01.2021 si se pot modifica in functie de politica hotelierilor;
Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip Early Booking conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard. Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.

OFERTA STANDARD TERMENE DE PLATA:
a 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
a 70% din pretul pachetului turistic - cu minim 21 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
a 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se dupa confirmarea ferma
a 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 21 zile inaintea plecarii si in caz de no-show.
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.
OBSERVATII: Conditiile de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.01.2021 si se pot modifica in functie de politica hotelierilor; Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.



Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.