Utilizam cookies necesare functionarii site-ului si pentru statistici anonime. Pentru folosirea de cookies in vederea personalizarii informatiei, te rugam sa iti exprimi preferinta. Vezi detalii

Bine ai venit !
Autentificare   ÃŽnregistrare

Litoralul românesc, în topul preferințelor turiștilor

Cluj-Napoca, 20 Martie 2013

COMUNICAT DE PRESĂ

CLUJ-NAPOCA, 20 MARTIE.

EXIMTUR, cea mai mare agenție de călătorii din România cu capital 100% autohton, a încheiat pe perioada Târgului de Turism, ce a avut loc la Romexpo între 14-17 martie, un număr de 141 de contracte, în valoare de peste 71.000 de euro. Asta înseamnă un număr mediu de peste 35 de contracte încheiate pe zi, cu o valoare medie per contract de 503 euro.
Litoralul românesc, în special stațiunea Mamaia, a fost în topul preferințelor turiștilor, din punct de vedere al numărului de contracte încheiate (48). Pe locurile următoare, s-au clasat  Bulgaria (22 de contracte) și Turcia (12 contracte). Din punct de vedere al valorii contractelor încheiate, pe primul loc, ca destinație de vacanță, s-a situat România (95.561 lei, echivalentul a 21.718 euro), urmată de Turcia (20.774 euro, valoare mare dată de rezervările pentru hotelurile de cinci stele)  și Bulgaria (14.000 euro).
Insulele Seychelles, Mexic și Republica Dominicană au fost destinații preferate, în special, pentru petrecerea lunii de miere.
Cele mai căutate oferte au fost sejururile la mare în regim all-inclusive, urmate de sejururile cu transport individual și de cele cu transport asigurate de avioane charter.
EXIMTUR deține în prezent, la nivel național, o rețea de 25 de agenții proprii și prin franciză, precum și o agenție online - www.fly.ro.
În cei 20 de ani de activitate, EXIMTUR a trimis turiști în 100 de țări, adică în mai mult de jumătate din statele recunoscute oficial pe glob.
Anul trecut, EXIMTUR a înregistrat o cifră de afaceri de peste 35 de milioane de euro, în creștere cu 16% față de anul precedent.
 
  • Google+
  • Twitter