Saptamanal facem o selectie de oferte pentru tine!
Numar de telefon al Agentiei Eximtur
Bine ai venit !
Autentificare   ÃŽnregistrare

Cifră de afaceri în creştere, la final de sezon estival, pentru EXIMTUR

Bucuresti, 23 septembrie 2015

 

Compania de călătorii EXIMTUR a înregistrat în primele opt luni ale anului o cifră de afaceri de aproximativ 33 de milioane de euro, în creștere cu 7,3% față de perioada similară a anului 2014, activitatea de business travel și organizare de evenimente, aferentă diviziei EXIMTUR BUSINESS, reprezentând 63% din valoare.

Divizia a înregistrat în primele opt luni ale acestui an o creștere de 15% a vânzărilor, față de perioada similară a lui 2014.

Cel mai dinamic centru EXIMTUR BUSINESS a fost cel din Cluj-Napoca, cu o creștere de 31% față de perioada ianuarie – august 2014, urmat de Bucureşti cu o creştere de aproximativ 17%, Sibiu, care a înregistrat o crestere de 12% şi Timisoara, cu 2%.

Rezultatele sunt datorate câștigării unor noi clienți, în urma participării la licitații publice, extinderii portofoliului de clienți business în zona Transilvaniei, dar și dezvoltării afacerilor clienților existenți. În ultimele luni a crescut şi numărul de deplasări în interes de serviciu în străinătate, respectiv numărul de înnoptări rezervate la destinație, ceea ce confirmă trendul la nivel național și internațional, în rândul celor care călătoresc în interes de afaceri, de a îmbina utilul cu plăcutul.

Destinaţiile preferate de români pentru vara 2015 au fost România, Turcia, Grecia, Bulgaria, Spania și Italia, cea mai mare creştere fiind înregistrată pe Grecia, 30%. Croaţia a crescut anul acesta cu 70%. Per total, cresterea vânzărilor în cazul turismului extern este de 11% în primele opt luni ale anului. Numărul turiștilor care au ales compania de călătorii EXIMTUR pentru vacanțele în străinătate a crescut cu aproximativ 16% în perioada amintită.

În România, s-a înregistrat o cerere mare pentru zonele care oferă posibilități de turism balnear și activități în aer liber sau facilități de spa & wellness, vânzările din acest an fiind cu peste 40% mai mari decât în anul precedent. Dintre acestea, statiunea Băile Felix este preferata turiștilor EXIMTUR, urmată de Călimănești - Căciulata și Sovata.

Pe litoral, Mamaia a fost în prima opţiune a turiştilor EXIMTUR, urmată de Saturn și Eforie-Nord. Creşterea destinaţiei litoral este de aproximativ 8% în acest an.

Valoarea medie a unui sejur în țară a fost de aproximativ 850 de lei/persoană, respectiv 350 de euro/persoană, pentru un sejur în străinătate.

În lunile de toamnă, clientii EXIMTUR aleg city-break-uri în oraşe europene, cum ar fi Roma, Veneţia, Paris sau Londra, si weekend-uri prelungite la munte sau la spa în România. De asemenea, cei care îşi doresc să meargă în vacanţă în perioada Crăciunului sau Revelionului, profită în toamnă de înscrierile timpurii pentru ofertele la schi, în special în Austria, dar şi în Franţa şi Italia, sau în statiuni montane şi balneo din ţară. Clienţii care preferă căldura şi soarele în timpul sezonului rece optează să plece în destinaţiii exotice, dintre acestea, Republica Dominicană, Maldive, Cuba, Thailanda fiind cele mai căutate.

Compania de călătorii EXIMTUR, înfințată în 1993, detine 28 de agenții proprii si francizate, în 18 orașe din România. Activitatea companiei este organizată în patru divizii: business travel și organizare evenimente, leisure travel, incoming și școala de turism. Divizia EXIMTUR BUSINESS este prezentă în patru centre urbane importante, la București, Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu.

  • Google+
  • Twitter