Utilizam cookies necesare functionarii site-ului si pentru statistici anonime. Pentru folosirea de cookies in vederea personalizarii informatiei, te rugam sa iti exprimi preferinta. Vezi detalii

Bine ai venit !
Autentificare   ÃŽnregistrare

Bilete de avion

Plecare din
Sosire in
Data plecare
Data retur
Datele mele sunt flexibile (+- 3 zile)
adulti
copii
2-12 ani
bebelusi
0-2 ani


Bilete de avion

Plecare din
Sosire in
Data plecare
Data retur
Datele mele sunt flexibile (+- 3 zile)
adulti
copii
2-12 ani
bebelusi
0-2 ani


EXIMTUR in presă

MEDIAFAX - Elevii au intrat în vacanţă timp de o săptămână / Cele mai căutate destinaţii pentru vacanţa de iarnă a elevilor

06 feb. 2017

Elevii sunt în vacanţă în perioada 4 februarie – 12 februarie 2017, acesta fiind perioada care separă cele două semestre. Care sunt cele mai solicitate destinaţii pentru perioada de vacanţă a elevilor. Printre preferinţe, staţiunile montane sau Disneyland.

Detalii

TELEGRAF - Unde se plimbă elevii în vacanța de iarnă?

06 feb. 2017

Cele mai solicitate destinații pentru perioada de vacanță a elevilor sunt cele din stațiunile montane, indiferent dacă sunt cele din țară, din Austria sau din Bulgaria. Însă Disneyland este o altă opțiune pentru care agențiile de turism au pregătit oferte speciale. “Avem o creștere a cererii de peste 20% pentru vacanța de iarnă a copiilor. 

Detalii

ZF - Eximtur a avut vânzări de 47 mil. euro în 2016. “Anul acesta estimăm o creştere a vânzărilor de cel puţin 5%”

30 ian. 2017

Agenţia de turism Eximtur din Cluj-Napoca, una din cele mai mari de pe piaţa locală, a înregistrat în 2016 vânzări de 47 de milioane de euro, în creştere cu 14% faţă de anul anterior, pentru anul în curs compania estimând o creştere a volumului de vânzări cu cel puţin 5%.

Detalii

CAPITAL - Divizia de business travel și organizare de evenimente, 69% din vânzările Eximtur

30 ian. 2017

Compania de călătorii Eximtur a înregistrat în 2016 vânzări de 47 de milioane de euro, în creștere cu 14% față de 2015. Cea mai dinamică divizie a fost Eximutur Business, care a crescut cu 16% anul trecut, reprezentând 69% din totalul cifrei de vânzări. Pentru 2017, compania estimează o creştere a volumului de vânzări cu cel puțin 5%.

Detalii

ZF - Antreprenori locali. Lucia Morariu, Eximtur: Am bugetat o creştere cu 5%, ajungem la vânzări de 50 de milioane de euro

27 ian. 2017

Lucia Morariu, acţionar al agenţiei de turism Eximtur din Cluj-Napoca, una din cele mai mari de pe piaţa locală, spune că pentru acest an a bugetat afaceri mai mari cu 5%, după ce anul trecut a finalizat cu vânzări de 47 milioane de euro.

Detalii

PRODUS IN ARDEAL - AGENŢIA DE TURISM EXIMTUR DIN CLUJ-NAPOCA VREA ANUL ACESTA AFACERI DE 50 MIL. EURO

27 ian. 2017

Agenţia de turism Eximtur din Cluj-Napoca, una din cele mai mari de pe piaţa locală, a bugetat pentru acest an afaceri de aproximativ 50 de milioane de euro, mai mari cu 5% faţă de anul trecut. Eximtur a finalizat anul 2016 cu vânzări totale de 47 milioane de euro.

Detalii

BURSA - Turiştii români au devenit precauţi, în contextul situaţiei internaţionale

16 ian. 2017

Contextul internaţional este foarte important pentru turism, pentru că pe primul loc se află siguranţa turiştilor, ne-a declarat, în cadrul unui interviu, Lucia Morariu, preşedinte EXIMTUR.

Potrivit domniei sale, comportamentul turiştilor români este unul mai precaut, iar această schimbare este una firească în contextul situaţiei internaţionale.

Preşedintele Eximtur ne-a vorbit şi despre principalele destinaţii din 2017, despre impactul voucherelor de vacanţă şi despre rezultatele companiei în 2016.

Detalii

CAPITAL - Antreprenori în TURISM. Ce așteptări are Lucia Morariu de la noul Guvern

05 ian. 2017

”Cred că este absolut prioritar ca Guvernul să găsească măsuri nebirocratice şi eficiente de susţinere a antreprenorilor români de bună credinţă şi, între acestea, salutăm şi aşteptăm implementarea principiului de a asigura consultanţă din partea instituţiilor de control, înainte de aplicarea controalelor cu amenzi”, spune Lucia Morariu, CEO Eximtur.

Detalii

ECONOMICA - 10 ANI ÎN UE pentru turismul românesc. Ce s-a schimbat şi la ce capitole suntem slabi

02 ian. 2017

Ne lipsesc promovarea, infrastructura, investiţiile, dar şi măsuri fiscale care ar încuraja turismul intern. Cu toate aceastea, 2016 a fost pentru turismul de la noi cel mai bun an, iar intrarea în UE ne-a deschis porţile către turiştii străini. 

Detalii

ECONOMICA - Eximtur a vândut vacanţe pe vouchere de 1 milion de euro în 2016

28 dec. 2016

Agenţia de turism Eximtur, una dintre cele mai mari din România, a vândut anul acesta vacanţe pe vouchere de 1 milion de euro.

Detalii