Saptamanal facem o selectie de oferte pentru tine!
Numar de telefon al Agentiei Eximtur
Bine ai venit !
Autentificare   ÃŽnregistrare

Bilete de avion

Plecare din
Sosire in
Data plecare
Data retur
Datele mele sunt flexibile (+- 3 zile)
adulti
copii
2-12 ani
bebelusi
0-2 ani


Bilete de avion

Plecare din
Sosire in
Data plecare
Data retur
Datele mele sunt flexibile (+- 3 zile)
adulti
copii
2-12 ani
bebelusi
0-2 ani


EXIMTUR in presă

TRENDS HRB - Vanzarile Eximtur de vacante pe litoralul romanesc au depasit 10 milioane de euro

18 sep. 2017

Compania Eximtur estimeaza vanzari de peste 10 milioane de euro in 2017 numai pentru vacantele pe litoralul romanesc. Cresterea de vanzari pentru alte destinatii in Romania este de peste 50%, statiunile balneare clasice fiind in top.

Detalii

REPLICA ONLINE - Staţiunea Venus, în topul destinaţiilor de vacanţă din sudul litoralului

18 sep. 2017

Lucia Morariu, acţionar al agenţiei de turism Eximtur din Cluj-Napoca, una din cele mai mari de pe piaţa locală, s-a aflat zilele trecute în sudul litoralului, la o întâlnire cu colegii din turism şi presa. Urmează ca actorii din domeniul turismului să prezinte în scurt timp şi un bilanţ al sezonului estival 2017.

Detalii

LUMEA PRESEI - An excelent pentru litoralul românesc: creștere cu peste 8% în 2017 și cu peste 42% în ultimii doi ani

18 sep. 2017

Compania EXIMTUR estimează vânzări de peste 10 milioane de euro în 2017 numai pentru vacanțele pe litoralul românesc. Creșterea de vânzări pentru alte destinații în România este de peste 50%, stațiunile balneare clasice fiind în top.

Detalii

UCT MEDIA - Litoralul românesc: creștere cu peste 8% în 2017 și cu peste 42% în ultimii doi ani

18 sep. 2017

Compania EXIMTUR estimează vânzări de peste 10 milioane de euro în 2017 numai pentru vacanțele pe litoralul românesc. Creșterea de vânzări pentru alte destinații în România este de peste 50%, stațiunile balneare clasice fiind în top.

Zona Mamaia - Năvodari ocupă primul loc în vânzările EXIMTUR pentru litoral, cu o creștere cu peste 2% față de 2016, la peste patru milioane euro. Partenerii companiei sunt hoteluri de top, căutate în mod tradițional de clienții EXIMTUR, independent de condițiile de vreme sau conjuncturale.

Detalii

LIVETIMISOARA.RO - EXIMTUR: Vanzari de peste 10 milioane de euro in 2017 numai pentru pe litoralul romanesc

18 sep. 2017

Compania EXIMTUR estimează vânzări de peste 10 milioane de euro în 2017 numai pentru vacanțele pe litoralul românesc. Creșterea de vânzări pentru alte destinații în România este de peste 50%, stațiunile balneare clasice fiind în top. Zona Mamaia – Năvodari ocupă primul loc în vânzările EXIMTUR pentru litoral, cu o creștere cu peste 2% față de 2016, la peste patru milioane euro. Partenerii companiei sunt hoteluri de top, căutate în mod tradițional de clienții EXIMTUR, independent de condițiile de vreme sau conjuncturale.

Detalii

ATAC DE CONSTANTA - Litoralul românesc: creștere cu peste 8% în 2017 și cu peste 42% în ultimii doi ani

18 sep. 2017

Compania EXIMTUR estimează vânzări de peste 10 milioane de euro în 2017 numai pentru vacanțele pe litoralul românesc.

Creșterea de vânzări pentru alte destinații în România este de peste 50%, stațiunile balneare clasice fiind în top.

Detalii

ZIARUL FINANCIAR - Agenţia de turism Eximtur Cluj, vânzări mai mari cu 15% în primele şase luni: „Avem creştere pe toate segmentele de business“

31 iul. 2017

Agenţia de turism Eximtur din Cluj, una dintre cele mai mari companii de pe piaţa de profil, deţinută de familia Mo­ra­riu, şi-a cres­cut vânzările cu 15% în prima jumătate a aces­tui an faţă de perioada similară a anului trecut. „Am avut creştere pe toate segmen­te­le, pe business travel, pe vacanţele în ţa­ră şi în străinătate. Doar în iunie vân­zările de pachete pe litoralul românesc au fost mai mari cu 20% faţă de iunie anul tre­cut“, a declarat pentru ZF Lucia Morariu.

Detalii

VOCEA.BIZ - Teambulding-ul, o piață de 30 mil. euro. Companiile îşi trimit angajații la pictură colectivă și off road 4X4, închirează castele

11 iul. 2017

Teambuilding-ul a crescut atât ca popularitate în România, cât și ca bugete alocate de către companii, iar opțiunile sunt mai variate decât niciodată. Conform datelor companiei de training și consultanță în domeniul dezvoltării organizaționale Ascendis, piața teambuilding-urilor este evaluată la aproximativ 30 de milioane de euro.

Detalii

BUSINESS MAGAZIN - A înfiinţat o agenţia într-un oraş de provincie iar azi este una dintre cele mai mari companii din piaţa de profil, cu vânzări 47 mil. euro

30 iun. 2017

Împreună cu soţul său, Radu Morariu, a pus, în 1993, bazele Eximtur din Cluj-Napoca, agenţie de turism care este în prezent una dintre cele mai mari companii de pe piaţa de profil. Compania a înregistrat în 2016 vânzări de 47 de milioane de euro, în creştere cu 14% faţă de 2015.

Detalii

ZIARUL FINANCIAR - Preţul mediu al unei vacanţe pe litoral sau în Delta Dunării este de 736 de lei de persoană

23 iun. 2017

Agenţia de turism Eximtur din Cluj-Na­poca, una dintre cele mai mari de pe piaţa locală, a înregistrat în pri­me­le cinci luni ale anului creşteri de 85% la vânzarea croazierelor şi circuitelor externe, faţă de aceeaşi perioadă a a­nului trecut, conform datelor com­paniei. Destinaţiile externe pre­ferate de turişti rămân în conti­nua­re Spa­nia, Grecia şi Tur­cia, dar se remarcă şi Statele Unite, dato­rită exis­tenţei circuitelor inter­ne. Preţul mediu pentru o astfel de destinaţie este de 1.642 de lei pentru o persoană.

Detalii