Cere oferta Cere oferte
Vacante

TASIA MARIS BEACH HOTEL

4 stele

   Ayia Napa

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere TASIA MARIS BEACH HOTEL, Ayia Napa, Cipru

Foarte bine 8.4 Booking.com Tasia Maris Beach Hotel & Spa este un hotel pentru adulti, situat pe faimosul bulevard Nissi, pe plaja Sandy, in Ayia Napa. Este locul ideal pentru cupluri care isi doresc servicii de calitate. Magazinele, restaurantele si barurile sunt destul de aproape, iar centrul orasului este la aproximativ 15 minute de mers pe jos. Aeroportul International din Larnaca este la aproximativ 47km distanta.

Localizare

Hotelul este situat la doar 30 de m de superba plaja Nissi din Ayia Napa, magazinele, restaurante si baruri  din centrul aglomerat al orasului sunt la doar 15 min de mers pe jos. Aeroportul international din Larnaca se afla la 47 de km.

Facilitati hotel

Hotelul  a fost renovat in martie 2015 oferind numeroase facilitati hoteliere moderne: receptie 24h, acces la internet Wi-Fi gratuit in spatiile publice, lift, camera depozitare bagaje, schimb valutar, un mic magazin de suveniruri, florarie, salon de coafura, sala de lectura, serviciul de spalatorie si curatatorie, parcare, restaurant si baruri, piscina exterioara, sala de fitness si centru Spa.

Facilitati camere

Hotelul dispune de  196 de camera fiind dotate cu: baie proprie, balcon, cu aer conditionat, acces internet Wi-Fi, produse cosmetice, uscator de par, telefon, TV Satelit, facilitati pentru preparare cafea/ceai in camera.

Sport & Divertisment

Hotelul are o echipa de animatie cu un program de activitati complet, aerobic acvatic, concursuri si, jocuri. In fiecare seara organizeaza petreceri si show-uri cu muzica live si dansatori profesionisti.

Drinks & Food

Mai multe restaurante si baruri ofera servicii de masa excelente, oaspetii se bucura de seri tematice si gala dinner, descoperind bunatatile culinare  inspirate din bucataria locala si internationala.. Nota importanta: se impune cod vestimentar pentru cina.

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/
 

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
 
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
 
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.