Cere oferta Cere oferte
Vacante

PARKLANE HOTEL

5 stele

   Limassol

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere PARKLANE HOTEL, Limassol, Cipru

Superb 9.1 booking.com Hotelul Parklane face parte din Luxury Collection Resort & Spa. Este un superb hotel situat in Limassol, înconjurat de grădini vaste, cu acces usor in centrul orasului. Dispune de o plaja mare de nisip fin si ofera numeroase facilitati pentru adulti si copii. Este un hotel recomandat pentru vacante si ofera servicii de talie internationala. ***Pentru servicii speciale de Paste, vom reveni ulterior la momentul primirii ofertei de pret de la hotel

Localizare

Parklane Beach Hotel se afla la aproximativ 50 de kilometri de Aeroportul International Larnaca, iar la aproximativ 12 kilometri este centrul orasului Limassol. La mai putin de 5 minute de mers pe jos exista si o zona de hiking pe nume Wild Beach Parklane. Hotelul are si iesire la plaja, loc care a primit premiul “Blue Flag”. 

Facilitati hotel

Parklane detine 222 de camere, 34 de suite si 18 vile, iar ca facilitati, hotelul dispune de o sala de fitness, un spa de 3,000m2, o piscina interioara incalzita, doua piscine exterioare, salon de infrumusetare si un teren de tenis. De asemenea, are 5 restaurante si 2 baruri.  

Facilitati camere

Indiferent de gradul de confort al camerelor, fiecare are facilitati pentru cafea si ceai, TV prin satelit, seif, mini frigider, uscator de par, Wi-Fi, halate de baie si papuci. 

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
 
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
 
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.