Cere oferta Cere oferte
Vacante

ANMARIA BEACH HOTEL

4 stele

   Ayia Napa

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere ANMARIA BEACH HOTEL, Ayia Napa, Cipru

Hotelul este situat pe plaja in faimosul Nissi Avenue. Hotelul este ideal atat pentru familii, cat si pentru cupluri si se afla la o scurta distanta de mers pe jos de centrul statiunii Ayia Napa. La o scurta distanta de hotel se regasesc numeroase cluburi, magazine, baruri si restaurante.

Localizare

Hotelul este situat pe plaja in faimosul Nissi Avenue, aflandu-se la o scurta distanta de mers pe jos de centrul statiunii Ayia Napa. Langa hotel se regasesc numeroase cluburi, magazine, baruri si restaurante. De asemenea, acesta se afla la aproximativ 55 de kilometri de Aeroportul International din Larnaca. 

Facilitati hotel

Ca facilitati, hotelul are receptie 24 de ore, Wi-Fi, room service, bar la piscina, restaurant buffet, piscina interioara, piscina exterioara, sala de fitness, schimb valutar, sezlonguri, sali de conferinta, parcare, telefon si fax, servicii de curatare haine, servicii de inchiriere masini, teren de tenis, cyrosauna. 

Facilitati camere

Camerele cu vedere la sol au vedere la gradina sau la strada, pat dublu sau paturi twin, aer conditionat/incalzire, TV, satelit, Wi-Fi, uscator de par, telefon, seif, mini-bar, facilități de ceai și cafea, inclusiv ceainic, serviciu de menaj zilnic și balcon mobilat. 
 
Camerele cu vedere la mare au orientarea spre Marea Mediterana, pat dublu sau paturi twin, aer conditionat/incalzire, TV, satelit, Wi-Fi, uscator de par, telefon, seif, mini-bar, facilități de ceai și cafea, inclusiv ceainic, serviciu de menaj zilnic și balcon mobilat. 
 
Camerele cu vedere partiala la mare au pat dublu sau paturi twin, aer conditionat/incalzire, TV, satelit, Wi-Fi, uscator de par, telefon, seif, mini-bar, facilități de ceai și cafea, inclusiv ceainic, serviciu de menaj zilnic și balcon mobilat. 

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
 
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
 
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.