Cere oferta Cere oferte
Vacante

AKTEA BEACH VILLAGE

4 stele

   Ayia Napa

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere AKTEA BEACH VILLAGE, Ayia Napa, Cipru

Foarte bine 8.3 Booking.com Aktea Village Resort a fost infiintat in 2003 si se afla intr-o locatie centrala. Ca facilitati hotelul ofera lobby si receptie de 24 de ore, schimb valutar, bar, restaurant, zona Lounge, WI-FI gratuit, piscina in aer liber, terase in aer liber, sezlonguri si umbrele de soare gratuite, piscina interioara, sala de fitness, sauna, jacuzzi, piscina pentru copii, loc de joaca pentru copii, parcare si magazin de suveniruri.

Localizare

Aktea Beach Village se afla la aproximativ 55 de kilometri de Aeroportul International din Larnaca, la aproximativ 15 minute de mers pe jos de plaja Vathia Gonia si la aproximativ 45 de kilometri de centrul orasului Larnaca.

Facilitati hotel

Hotelul dispune de un bar si un restaurant, lobby si receptie de 24 de ore, schimb valutar, WI-FI gratuit, piscina in aer liber, terase in aer liber, sezlonguri si umbrele de soare gratuite, sala de fitness, sauna, jacuzzi, piscina pentru copii, loc de joaca pentru copii, parcare si magazin de suveniruri.

Facilitati camere

Studiourile cu plan deschis sunt complet echipate cu WI-FI, paturi duble, chicineta, cuptor, frigider, inele de gatit, ceainic si prajitor de paine, baie/dus, W.C., telefon, radio, TV prin satelit, uscator de par si aer conditionat. Camera dispune si de balcon/ terasa privata. Seiful poate fi inchiriat contra-cost. Paturile pentru copii sunt disponibile la cerere. 

De asemenea, hotelul mai are valabile si camere de tipul one bedroom apartaments. 

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
 
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
 
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.