Cere oferta Cere oferte
Vacante

HOTEL PHOENICIA HOLIDAY RESORT

4 stele

   Mamaia, Romania Vezi pe harta

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere HOTEL PHOENICIA HOLIDAY RESORT, Mamaia, Romania

NFORMATII GENERALE
Dotari generale: restaurant, parcare proprie -supravegheata, piscina pentru adulti si piscine pentru copii, baruri in complex si la plaja, spalatorie imbracaminte cu autoservire, sauna, aerobic, teatru de vara/cinema, animatori.

EXTRAS DIN REGULAMENTUL INTERN PHOENICIA HOLIDAY RESORT
Ziua hoteliera se realizeaza incepand cu ora 16.00 (ora de la care camera poate fi ocupata/check-in).
Ziua hoteliera se termina la ora 12.00 (ora pana la care trebuie eliberata camera/check-out). Solicitarile de Early Check-In si Late Check-Out se onoreaza in limita disponibilitatii, contra unei taxe de 100 euro.
Accesul la serviciile hotelului este permis doar oaspetilor cazati. Vor beneficia de serviciile oferite doar persoanele declarate. Umbrelele si sezlongurile sunt in limita locurilor disponibile iar alocarea acestora se face in ordinea sosirii la piscina/plaja. Sezlongurile sunt gratuite si nu se rezerva. Prosoapele, hainele sau alte obiecte lasate drept rezervare vor fi ridicate de pe sezlonguri.
Prosoapele pentru plaja/piscine se ridica in schimbul cupoanelor primite la receptie, in momentul cazarii.
La eliberarea camerei, se returneaza la receptie cupoanele pentru prosoape. Nereturnarea cupoanelor reprezinta paguba si se taxeaza ca atare ( 100 lei / cupon ).
Cazarea se va face pe baza unui act de identitate (inclusiv pentru copii) si a completarii fisei de turist la receptie.
Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta un anumit etaj, un anumit tip de canapea, camere alaturate sau situate intr-un anumit sector al hotelului. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa insa garantarea.
Hotelul nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele pagube produse autovehiculelor sau a bunurilor aflate in interiorul acestora pe perioada stationarii in parcare. Hotelul nu isi asuma raspunderea nici pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta hotelului, insa ofera suport turistilor in vederea solutionarii situatiei.
Parcarea autovehiculelor clientilor este gratuita, posibila in limita locurilor disponibile. Hotelul nu rezerva locuri de parcare si nici nu percepe taxa. Parcarea complexului Phoenicia Holiday Resort reprezinta o proprietate privata iar accesul conducatorilor auto in interiorul ei se face doar in conditiile respectarii legislatiei rutiere. Phoenicia Holiday Resort nu isi asuma in niciun fel responsabilitatea civila sau penala pentru orice paguba sau prejudiciu cauzat autovehiculelor ca urmare a blocarii si/sau ridicarii, transportarii si depozitarii lor, pentru bunurile personale lasate in interiorul acestora sau pentru eventualele daune, furturi, incendii, precum si pentru orice fel de daune cauzate de oaspetii complexului hotelier sau de terte persoane, autovehiculelor aflate in parcare.
In conformitate cu HCL (Hotararea Consiliului Local Navodari) nr. 2/10.02.2022 cu privire la aprobarea regulamentului pentru instituirea taxei special pentru promovarea turismului in zona de statiune a orasului Navodari, coroborata cu Anexa aferenta HCL Navodari nr. 2/10.02.2022 - REGULAMENTUL pentru instituirea taxei speciale pentru promovarea turismului, se aproba introducerea/implementarea de catre unitatile de cazare care isi desfasoara activitatea pe raza orasului Navodari, a taxei speciale pentru promovarea turismului care va fi achitata la receptia hotelului in momentul efectuarii check-in-ului, de catre persoanele care beneficiaza de servicii de cazare prin unitatile de cazare care isi desfasoara activitatea pe raza orasului Navodari (hoteluri 5, 4, 3, 2, 1 stele, etc.), cu mentiunea ca agentii economici/unitatile de cazare care gestioneaza structurile de cazare au obligatia de a incasa si varsa la bugetul loc al orasului Navodari taxa speciala pentru promovarea turismului, care va fi in cuantum de 1% din valoarea tarifului de cazare exclusiv T.V.A., pentru fiecare noapte de cazare.
ESTE OBLIGATORIE PURTAREA BRATARILOR PRIMITE LA CHECK-IN PENTRU A
BENEFICIA DE SERVICIILE COMANDATE.
VOR BENEFICIA DE SERVICIILE OFERITE DOAR PERSOANELE DECLARATE.
IN PERIOADELE 28.05 - 20.06 SI 29.08 - 03.09 NU GARANTAM PENTRU DISPONIBILI TATEA TUTUROR SERVICIILOR INCLUSE.
FACILITATILE SUNT SUBIECTUL CONDITIILOR IMPUSE DE TEMEIUL LEGAL
REGLEMENTAT DE INSTITUTIILE ABILITATE.
HOTELUL NU ACCEPTA CAZAREA CU ANIMALE DE COMPANIE.
HOTELUL ISI REZERVA DREPTUL DE A REFUZA CAZAREA PERSOANELOR IN
STARE DE EBRIETATE, NEPOLITICOASE SAU TURBULENTE, CARE PRIN ATITUDI NEA LOR ADUC PREJUDICII IMAGINII HOTELULUI SAU DERANJEAZA ALTI OASPETI.

FACILITATI UNITATE
SERVICII INCLUSE:
Parcare proprie supravegheata, Internet WI-FI , Presa (in receptie), Prosoape de plaja (oferite la cazare, pe baza de tichet), Sezlonguri si umbrele la plaja si piscine, Parc de joaca pentru copii, pe categorii de varsta, Teatru de vara/Cinema, Parcul indragostitilor (foisoare pentru seri romantice), Club animatie copii, Jocuri si concursuri pentru adulti si copii (la plaja, piscine, terasa), Piscine exterioare pentru adulti si piscine exterioare pentru copii, cu valuri/ tobogane, Piscina interioara cu apa incalzita, Animatori, Petreceri tematice, Karaoke, Carnaval, Fitness, Clase de aerobic, kangoo jumps, zumba, yoga, pilates si aquagym,
Baza sportiva (tenis/baschet/fotbal/volei), Spalatorie haine cu autoservire, Cabinet cu medic generalist, Statie radio interna.
*Facilitatile sunt subiectul conditiilor impuse de temeiul legal reglementat de institutiile abilitate.
SERVICII CONTRA-COST:
Transfer la/de la gara/aeroport Constanta/Bucuresti, Centru de fotografiere (pentru cele mai frumoase amintiri din vacanta), Servicii de masaj, Farmacie, Complex de magazine (alimente/cosmetice/jucarii), Echitatie, Ateliere de creatie, Club Games/ Biliard, Sporturi nautice, Instructori de sport, Baruri, Restaurante, Athena Casino (in incinta Phoenicia Boutique).
*Parte din servicii sunt subiectul conditiilor impuse de temeiul legal reglementat de institutiile
abilitate.

DESCRIERE CAMERE
Dotari camere:
Facilitati apartamente: plasma in living, cablu TV, aer conditionat, internet wireless, baie cu cada/ dus, prosoape, uscator par, bucatarie, seif, uscator rufe, suport pantofi, masa si fier de calcat, cuptor microunde - la cerere, cana electrica - la cerere, plita electrica - la cerere.
Spatiile de cazare au urmatoarea structura:
Studio - cuprinde un spatiu deschis cu living (canapea fixa, extensibila sau modulara) si bucatarie, zona pentru dormit, baie si terasa.
Capacitate maxima : 3 adulti + 1 copil (mai mic de 2 ani) sau 2 adulti si 2 copii (0-13 ani); cel de-al treilea adult sau copiii au la dispozitie o canapea modulara, fixa sau extensibila.
Apartament 2 camere standard - cuprinde un dormitor, living (canapea fixa, extensibila sau modulara) si bucatarie, hol, baie si terasa.
Capacitate maxima: 3 adulti + 1 copil (mai mic de 2 ani) sau 2 adulti si 2 copii (0-13 ani); cel de-al treilea adult sau copiii au la dispozitie o canapea modulara, fixa sau extensibila.
Apartament 2 camere superior - cuprinde un dormitor, living (canapea fixa) si bucatarie, hol, baie si terasa.
Apartamentul este pozitionat in corpurile de cazare Jad si Opal, acestea fiind corpurile cele mai apropiate de mare.
Oaspetii cazati in acest tip de apartament beneficiaza de parcare separata.
Capacitate maxima: 2 adulti + 1 copil (0-13 ani); copilul are la dispozitie o canapea fixa.
Apartament cu 3 camere standard - este format din doua dormitoare, living (canapea fixa, extensibila sau modulara) si bucatarie, hol, baie si terasa.
Capacitate minima: 3 adulti
Capacitate maxima: 5 adulti + 1 copil (mai mic de 2 ani) sau 4 adulti si 2 copii (0-13 ani);
Apartament cu 3 camere superior - cuprinde trei dormitoare, living (canapea fixa, extensibila sau modulara) si bucatarie, hol, 2 bai si o terasa generoasa.
Apartamentul este pozitionat la etajul 8 al corpurilor Coral, Rubin, Topaz, Smarald, Safir (acces cu liftul pana la etajul7).
Oaspetii cazati in acest tip de apartament beneficiaza de parcare separata.
Capacitate minima: 5 adulti
Capacitate maxima: 7 adulti + 1 copil (mai mic de 2 ani) sau 6 adulti si 2 copii (0-13 ani);

LOCALIZARE
Situat in Mamaia Nord, la 150 de metri de plaja complexul este cea mai spectaculoasa investitie din ultimii ani, acoperind o suprafata totala de 100.000 de mp, din care peste 60.000 de mp reprezinta constructia efectiva.

SERVICII MASA
1. CAZARE + MIC DEJUN: include micul dejun - se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii. Bauturi incluse : apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea, cappuccino, ciocolata calda.
2. CAZARE + DEMIPENSIUNE: include micul dejun si masa de pranz - se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii. Bauturi incluse : apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea, cappuccino, ciocolata calda.
3. CAZARE + PENSIUNE COMPLETA : include mic dejun, pranz si cina - in prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele si in ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul.
Bauturi incluse : apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea, cappuccino, ciocolata calda.
4. CAZARE + ALL INCLUSIVE: include mic dejun, pranz, cina, bauturi alcoolice si nonalcoolice - in prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele si in ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul.
Bauturi incluse: apa, cafea, cappucino, ciocolata calda, bauturi racoritoare la dozator si bauturi alcoolice ( bere draft, vin alb/rosu la dozator, whisky, vodka, rom, lichior, cocktailuri).
Bauturile incluse pentru tipurile de masa 1, 2 si 3 sunt disponibile doar in restaurant, in timpul servirii mesei.
Pachetul de bauturi inclus in tipul de masa ALL INCLUSIVE este disponibil in restaurant (in intervalul de servire al meselor principale), la barul de pe plaja ( program 10:00 - 19:00 ) si la barul de pe piscina
(program 10:00 -19:00 ).
Servirea meselor principale in restaurantul hotelului se face in regim buffet suedez, in intervalul 07:00-10:00 - mic dejun, 12:30-15:00 - pranz si 19:00 - 21:00 - cina.
Pentru accesul in cadrul restaurantului, este obligatorie purtarea la mana a bratarii. Lipsa bratarii primite la check-in, care atesta tipul de masa rezervat, poate duce la refuzul hotelului de a servi oaspetii.
Este interzisa iesirea cu alimente sau bauturi din incinta restaurantului, chiar daca scopul este pastrarea acestora in camera.


FACILITATI COPII
Copiii 0-2 ani- beneficiaza de gratuitate.
Copiii 0-2 ani primesc patut pentru copii gratuit, in limita disponibilitatii si doar la cerere.
Primul copil cu varsta intre 2 si 9 ani, insotit de 2 adulti platitori, beneficiaza de gratuitate.
Studioul si Apartamentul cu 2 camere sunt oferite familiilor cu maxim 2 copii.
Familiilor cu 3 copii sau mai mult li se ofera Apartament cu 3 camere.
Gradul minim de ocupare pentru orice tip de camera este de doi adulti, exceptand 2 spatii de cazare : apartament cu 3 camere standard, unde capacitatea minima de cazare este de 3 adulti; apartament cu 3 camere superior, unde capacitatea minima de cazare este de 5 adulti. (Pentru restul spatiilor : cazarea in regim single se va achita 80% din valoarea pentru doi adulti).










Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.


Facilitati

Wi-Fi
Room Service
Seif
Lifturi
Sauna
Loc de joaca
Acces la internet
Parcare
Spa
Piscina pentru copii
Piscina
Fitness
Distanta fara de aeroport
Receptie
Bar/Baruri
Uscator de par
Acces la internet in camera
Balcon/terasa
TV
Piscina interioara
Bar langa piscina
Tenis de masa
Volei pe plaja
Divertisment pentru copii
Distanta pana la plaja
Wellness
Dus sau cada
Aer conditionat
Hotel chiar langa plaja
Sala de conferinta
Facilitati sanitare
Aer conditionat individual
Camera de bagaje
Fotbal
Trupa live
Restaurante
Baruri/hanuri
Sporturi de plaja
Gara
Prosoape de baie
Asternut
Calitate wellness
Prosop
Yoga
Canapea

Intrebari frecvente HOTEL PHOENICIA HOLIDAY RESORT, Mamaia, Romania

Pot achizitiona sejurul la HOTEL PHOENICIA HOLIDAY RESORT prin EXIMTUR si sa achit cu vouchere de vacanta?

Pentru orice hotel din Romania din oferta EXIMTUR poti plati cu cardul de vacanta. Pentru mai multe detalii, consulta articolul nostru de pe blog despre folosirea voucherelor de vacanta.

Care sunt modalitatile de plata la HOTEL PHOENICIA HOLIDAY RESORT?

Rezervarile pot fi platite cu cardul (Mastercard si Visa) simplu si sigur online, cu cardul de vouchere de vacanta sau in agentie. Cu unele carduri se accepta si plata in rate.

Care este pretul pe noapte la HOTEL PHOENICIA HOLIDAY RESORT?

Pretul difera in functie de perioada, numarul de nopti alese in pachetul de cazare, camera aleasa si multe altele. Poti sa vezi costul estimativ completand informatiile despre data de plecare, intoarcere si numarul de persoane din pagina.

Care este intervalul de check-in si check-out la HOTEL PHOENICIA HOLIDAY RESORT?

Check-in-ul se face pana cel tarziu la ora 16:00. Check-out-ul se face pana cel tarziu la ora 12:00.

HOTEL PHOENICIA HOLIDAY RESORT este potrivita pentru copii?

Hotelul Pheonicia Holiday dispune de locuri de joaca special amenajate pentru copii la interior si exterior, piscina pentru copii, programe de divertisment, posibilitatea de a cere pat suplimentar in camera.

HOTEL PHOENICIA HOLIDAY RESORT accepta animale de companie?

Politica hotelului nu permite accesul cu animalele de companie.

Care sunt principalele facilitati la HOTEL PHOENICIA HOLIDAY RESORT?

Complexul dispune de unitati de cazare dotate la standarde inalte de 4 stele, pentru un plus de confort si de relaxare in vacanta. La acestea se adauga diverse evenimente desfasurate la locatie, piscina, plaja special amenajata, sala de fitness si multe altele pe care te invitam sa le descoperi direct la locatie.

Exista optiunea de all inclusive la HOTEL PHOENICIA HOLIDAY RESORT?

Da, acest hotel functioneaza in sistem all inclusive si se poate opta pentru pachete care includ 3 mese in sistem open buffet, bauturi racoritoare, sezlonguri la plaja si piscina, acces la evenimentele care au loc in incinta hotelului si nu numai. Exista mai multe tipuri de pachete, Standard si Superior, care ofera beneficiile necesare pentru un sejur de neuitat.

Exista parcare privata la HOTEL PHOENICIA HOLIDAY RESORT?

Complexul beneficiaza de parcare privata.

Locatie HOTEL PHOENICIA HOLIDAY RESORT, Mamaia, Romania